Onkos kukaan jo lukenut Holtin uusimman, 1222?
Pyysin synttärilahjaksi ja tulossa neljän päivän kuluttua, joten viikonlopun ohjelma on sitä myöten selvä.
Odotan iloisena, mutta ajattelin tarkistaa, onko kellään tasosta tietoa? Ei tule sitten hirveää pettymystä. Presidentin salaisuus oli "ihan ok" mutta ei parasta Holtia, joten siksi mietin..
Anne Holtin 1222
3
888
Vastaukset
- ja itse
en kyllä ihastunut...juonta kertomatta tai paljastuksia,olen sitä mieltä että Hanne Wilhelmssonin sais haudata...
mutta onneksi löytyy muita hyviä kirjoja....sitä paitsi tiedä vaikka tykkäisit,makuja on monia.:) - ...Päivi1
kirjasta laisinkaan, mutta....makuja on monenlaisia.
- oli hauskaa
että Holtt oli kirjoittanut perinteisen dekkarin. Suljettu tila jossa tapahtuu murha jne... Juoni ei kuitenkaan jaksanut oikein kantaa ja kyllähän Hanne Wilhelmsen rupeaa olemaan niin loppuunkäytetty hahmo. Hyvä yritys, mutta lähinnä kuriositeetiksi jäi. Eipä Holt kuitenkaan huonoimman pään dekkaristeja ole, eli olisi voinut lahjatoive enempikin metsään mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015