Oletko tyytyväinen ulkonäköösi

myytikki

Tämä on vähän turha kysymys, koska miehet ei paljonkaan vaivaudu satsaamaan ulkonäseikkoihin, mutta olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää mitä äijät yleensä ajattelevat näistä jutuista.

20

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Näytäksä enemmän Courtney Lovelta vai Michael Jacksonilta?

• myytikki

kummaltakaan, kiitos! :D

Laura Lepistön näköiseksi on monet sanoneet minua, mutta olen aikuinen nainen...

• "koska miehet ei paljonkaan vaivaudu satsaamaan ulkonäseikkoihin"

Mistä tällaisen ajatuksen olet päähäsi saanut?!

Kyllä itse ainakin kiinnitän huomiota miten menen ihmisten ilmoille..esim pukeutuminen puhtaat hyvin istuvat vaatteet, ulkonäkö parta hiukset(jos olis! ;) ), after shaven käyttö jne..

Ja ei en ole tyytyväinen ulkonäkööni...aina on parantamisen varaa...

• myytikki

sun kantsis ottaa hiukan iisimmin toi harraste ettet sentään repeä liitoksistasi ;)

• myytikki kirjoitti:

sun kantsis ottaa hiukan iisimmin toi harraste ettet sentään repeä liitoksistasi ;)

Jälleen kerran puhumalla asioista joista et selvästikkään ymmärrä yhtään mitään osoitat vain oman moukkamaisuutesi...

Mä en "harrastele" yhtään mitään! Tää on kokonaisvaltanen elämäntapa, joka myös elättää mut..

• myytikki
        TheOne kirjoitti:

Jälleen kerran puhumalla asioista joista et selvästikkään ymmärrä yhtään mitään osoitat vain oman moukkamaisuutesi...

Mä en "harrastele" yhtään mitään! Tää on kokonaisvaltanen elämäntapa, joka myös elättää mut..

sä vaan esität kovaa miestä. Mikset voisi olla oma herkkä itses?

• myytikki kirjoitti:

sä vaan esität kovaa miestä. Mikset voisi olla oma herkkä itses?

Jos tää on sun mielestä "kovaa" , ni etpä ole tainnut koskaan tavata ketään OIKEASTI kovaa..

En ole missään vaiheessa väittanyt olevani "kova" tms...

En esitä mitään..kenellekkään! Ei ole tarvis. Olen juuri sellainen kuin olen. Jos kelpaa, ni hyvä. Jos ei, ni aivan sama...

• myytikki
        TheOne kirjoitti:

Jos tää on sun mielestä "kovaa" , ni etpä ole tainnut koskaan tavata ketään OIKEASTI kovaa..

En ole missään vaiheessa väittanyt olevani "kova" tms...

En esitä mitään..kenellekkään! Ei ole tarvis. Olen juuri sellainen kuin olen. Jos kelpaa, ni hyvä. Jos ei, ni aivan sama...

mä näin heti että olet haavoittunut ihminen ja arvasin että haluat sen myös tunnustaa, hyvä :)

Olet rohkea...

• myytikki kirjoitti:

mä näin heti että olet haavoittunut ihminen ja arvasin että haluat sen myös tunnustaa, hyvä :)

Olet rohkea...

Sä et näkis edes norsuu joka kusis sun päälles!! X)

Koita täti nyt jo unohtaa noi keittiöpsykologihöpinät varsinkaan ku et niitä hallitse! XD

Kyl sul ottaa näköjään pahasti luonnon päälle ku kaikki ei olekkaan sellasia kynäniskoja jotka sopii sun laatikko ajattelumalliin! ;)

• myytikki
        TheOne kirjoitti:

Sä et näkis edes norsuu joka kusis sun päälles!! X)

Koita täti nyt jo unohtaa noi keittiöpsykologihöpinät varsinkaan ku et niitä hallitse! XD

Kyl sul ottaa näköjään pahasti luonnon päälle ku kaikki ei olekkaan sellasia kynäniskoja jotka sopii sun laatikko ajattelumalliin! ;)

sä voisit olla ikäsi puolesta mun pikkuveli (olen 36) ja vaikka sulla onkin massaa noin paljon, niin kyl mä sut päihitän ;)

Ps: Ymmärrän, halusit näyttää kumpi määrää...

• myytikki kirjoitti:

sä voisit olla ikäsi puolesta mun pikkuveli (olen 36) ja vaikka sulla onkin massaa noin paljon, niin kyl mä sut päihitän ;)

Ps: Ymmärrän, halusit näyttää kumpi määrää...

"niin kyl mä sut päihitän ;) "

Se vois olla mielenkiintosta! ;D
        Ja melkovarmasti päihittäisitkin, koska mulla ei ole tapana kohdistaa fyysistä voimaa naisia kohtaan...

Lupaathan olla hellä...! XD

• Tuskin se tästä iän myötä paraneekaan ja onhan sillä tähänkin asti kohtuulliseti pärjätty.

• jos en olis tyytyväinen, ni kyllä sitten asialle jotain tekisin. Luultavasti.

Kauhiasti en kuitenkaan jaksa panostaa siihen, mun mielestä se on enemmän akkojen juttuja. Tähän asti ne on panostanu munkin puolesta ja aika pitkälle myös huolehtineet mun ulkoisesta olemuksesta.

Nimimerkillä 'aina voi vetää lippiksen päähän'

• aina on pikkusen parannettavaa.... Mut melkosen lähellä sitä mihin aluks jaettu käsi riittää.

• Kerta tällänen pärstä on saatu niin eikai sitä auta valittaa sillä mitään et sille voi. Taino voi, mut ei sitä jaksa alkaa maksamaa siitä et pärstäkerroin muuttuu.

Ja toisaalta mitä noihin vaatteisiin, hiuksiin jne tulee nii harvemmin kiinnitän niihin huomiota. Se riittää et on puhtaat vaatteet ja hiukset. Kaikki muu on sit sitä pinnallista puolta mihin itse en kiinnitä ihmisissä huomiota niin ei ole tarpeen tunkee kaikenmaailman geelei ja hajusteita itseään täyteen. :)

• Olen tyytyväinen ulkonäkööni.

• Ei kai sitä koskaan voi olla täysin tyytyväinen miltä näyttää mutta olen kumminkin melko tyytyväinen olomuotooni, vähän painoa alas ja lihaksia tilalle niin eiköhän se siinä alkaisi olla.

• En ikinä.

• Asiasta.huvittunut

Siksi en jaksa pahemmin panostaa. Urheilua en pidä ulkonäköön panostamisena, koska urheilen muista syistä.

• uk-ko

sen turhempi kuin muutkaan. Ja vastauksenkin saat.

Olen tyytyväinen ulkonäkööni. Jos alkaisin ajatella asiaa, voisin löytää jotain tyytymättömyyden aihetta. Olen paremman näköinen, kun ajattele asiaa liiemmälti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe