Heh, tein vikailmoituksen 8.10. kun netti napsahti pois linjoilta, eli modeemin diagnostiikkaohjelma antoi linjoille 0db kauttaaltaan. 9.10. tuli viesti, että asia on siirtynyt asentajalle ja 14.10. tuli viesti että asiaa tutkitaan edelleen, eikä sen jälkeen ole kuulunut yhtään mitään.
Oon soitellu vikapäivystykseen ja kysellyt missä mennään, ja sieltä ne on aina vaan laittanu jotain kyselyä eteenpäin viankorjaukseen, mutta ei mitään konkreettista ole kuulunut.
Eli, noin 3 viikkoa on nyt kestänyt tätä, eikä Sonera oo pistänyt tikkua ristiin asian eteen. Hooray for ´em.
Voiko tosiaan viankorjaus kestää näin kauan?
ADSL-viankorjaus kestää kohtuuttoman kauan
Temetsu
2
358
Vastaukset
- minulla meni linjat yhtääkkiä
ja onneksi huomasin puhelin asentajan auton pihalla.menin kyseleen ja se oli vahingossa pistänyt minun piuhat pois laittaessaan mummolle puhelinta.tuokin vika ei olisi ollut sonerasta kiinni eikö sen velvollisuus selvittää.ei ollut soneran asentaja.sitäpaitsi sonera ulkoistanut paljon palveluita joten kysäiseppä kuka hoitaa alueesi puhelinasennukset ja muut ja soita suoraan sille sitten.jos ne tumpuloineet ei maksa mitään.
- huijattua @450-verkkoon
Vitura yrittää ilmeisesti saada sinut lopettamaan liittymän ja huijattua @450-verkkoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269