Hulluttelevat naaurit

-Humoristi-

Meillä se on mukavaa kun asuu samassa pihassa hullutteleva perhe! Ukko huutoo lapsille pihalla mm. "Tulen nostamaan teidät korvista ja hirtän!" Perheen sairaanhoitajaksi opiskeleva äiti käskee lasten painua v****tuun, no, on oppi ainakin mennyt perille =)Tällä hulluttelevalla perheellä on aina keväisin ja syksyisin tapana 'irrotella'. Juuri tällaisella uhkailulla ja huutamisella. Kiva aina odottaa, että koska taas perhe heittäytyy hulluksi ja pääsee itse sitten nauramaan omassa pömpelissään.

Nämä on kunnan asuntoja, mutta tämä hullun hauska perhe kuvittelee omistavansa kaiken. Poliisille ja isännöitsijälle on ilmoitettu, mutta isännöitsijä käskee jättämään perheen rauhaan. Miten jätät kun et ole vielä häiriköintiä ehtinyt edes aloittaa!

Nyt olisi hyville vinkeille käyttöä, miten saada tällainen perhe kokonaan sekaisin ja muuttamaan huitsin v*****n täältä!

6

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äsjh'rh'rh

vai että kuvittelee omistavansa kaiken... Sori enemmän kuullostaa siltä että sua vaan vituttaa kyseiset ihmiset.

Ihan sen isännöitsijän sanoin: jätä perhe rauhaan! Ei todellakaan kuulu sulle millä tavalla perheen sisällä toimitaan.
      Kehottasin sua oikeesti hankkimaan jonkun harrastuksen ton kyttäämisen sijasta.

Tai jos et halua naapureita, niin muuta omakotitaloon, niinkuin minäkin tein.

• entä sulla?

Ei mun tarvi kytätä kun mulla on työ ja harrastuksia. Eikä tarvi kytätä kun porukka huutaa pihalla ja haukkuu toisia hulluiksi, vaikka heille ei puhuta mitään.

Minussako vika, kun naapurin akka näyttelee keskisormea pihan lapsille? Jos tosiaan toimisivat perheen sisällä, eikä uhkailisi pihan muita lapsia hirttämisellä ja hakkaamisella, niin asia ei kuuluisi minulle millin vertaa. Paitsi silloin minulla on ilmoitusvelvollisuus lastensuojeluviranomaisille jos heidän omia lapsia todistettavasti pahoinpidellään.

Joko sait kaikki astiat kaappiisi?

• on meillä

En tajunnut huumoria tuossa jutussa.

Asia kuuluu lastensuojeluvranomaisille.

• ohikulkija..

sä kuullostat hullummalta ton kostohimos kanssa kun naapuris "touhuineen". Mä kyllä epäilen vahvasti että oot keksinyt noita juttujas.
      Jatka nyt ihmeessä sitä lääkitystä!

• tere tulemast katsomaan

Miksipä tuollaista keksimään? Parempaakin tekemistä kuin miettiä mitähän kökkää tänne kirjottais. Jup, jup, saatan olla hullu, mutta ainakin myönnän sen! XD

• Anonyymi
        tere tulemast katsomaan kirjoitti:

Miksipä tuollaista keksimään? Parempaakin tekemistä kuin miettiä mitähän kökkää tänne kirjottais. Jup, jup, saatan olla hullu, mutta ainakin myönnän sen! XD

Hulluus tulee ytimestä, sen jo hullukin ymmärtää!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe