Hei rakkaat ihmiset! Jos tiedätte nii kertokaa ihmeessä, että mistä vois löytää esim. MJ:n julisteita. Arvelen kyllä että niitä voi olla vähän vaikea saada tavallisista myymälöistä, mutta jos vaan tiiätte nii kertokaa ihmeessä nii meen kyllä kirkuen hankkimaan sellasen!!!!!!!!
Kertokaa ja vähän äkkiä!!!
11
1026
Vastaukset
- .........
Katoppa vaikka huuto.netistä
http://www.huuto.net/fi/
sieltä haku ja Michael Jackson - karssu love MJ
Ostin just viikonloppunaa IHAAANAN Michael Jackson julisteen.Ostin sen jostaa pop ja rock kaupasta Helsingin asematunnelist!(sen kaupan vieres oli joku Indian Basaari tai joku muu.En kyl usko et toi helpotti)
- Malvina
Kiitos tuo helpotti! Ehdin jo pelätä että se on Michael on kuopattu noitten julisteitten kohdalta mutta ONNEKSI niin ei naytä olevan!
- iluvMJ
Heis!
Nyt on kaupoissa saksalainen Bravo Legends-lehti, joka on täynnä pelkkää Michaelia, sisältää mm.12 julistetta! Itse ostin S-marketista Helsingin keskustasta, www.lehtipiste.fi löytynee kaikki paikat joissa sitä myydään. Olepa hyvä! :)- MJ-Fani jo v.2007
Yritin ettiä sitä lehtee tuolta,mutta en löytänyt,voiko joku sanoa varmemmin et mikä lehti se tuolta on??
- Smelly
MJ-Fani jo v.2007 kirjoitti:
Yritin ettiä sitä lehtee tuolta,mutta en löytänyt,voiko joku sanoa varmemmin et mikä lehti se tuolta on??
...on Bravo-lehden (saksalainen nuortenlehti) tekemä ns. sivulehti. Joten katoppa lehtipisteen sivuilta missä lähelläsi myydään Bravota.
Bravo Legendsiä ei ole tullut mihinkään kauppaan, jossa sitä myydään, millään tusinamäärällä vaan ihan vaan muutama, 1-3kpl, jos sitäkään... - <3
Aa! Kiitos tuhannesti..iski toivon kipinä kun luin tuon..eli sen voi hankkia hyvin varustetuista lehtimyymälöistä??..eikä pelkästään netistä.
- <3
Piti kysyä vielä että mikä oli lehden julkaisunumero..oliko se 46?
- Smelly
Nyt on yksi Bravo Legends huuto.netissä huudettavissa. Sisältää 10 pienempää ja 2 jättijulistetta.
Myös muutama muukin juliste huudettavissa :)
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=Smelly&status=DN&odir=A- mjfann
myydäänkö sitä lehtee kuopios??
- M.J-Fan
Anttilasta löysin minä yhden, ja se olikin sitten se unelmien täyttymys 8D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728