Myynissä olisi kaunis Bonny merkkinen morsius puku. Puku on väriltään viin.puna ja valkoinen. Ylä osa on viininpunainen jossa on kaunis kirjailu ja laahus on viininpunainen kirjailua löytyy sieltäkin muu osa on täysin valkoista hameen etu osassa alhaalla löytyy kirjailua kirjailujen sessa on pienii timatteja ERITTÄIN kaunis puku,katseita herättävä puku.
Pukua on käytetty kerran. Minun mielestä puku sopii erittäin hyvin kesähäihin taikka syys,talvi tai miksipä ei kevät.
puku pitäisi saada myytyä pois lojumasta vaatekaapista. Puvun mukana tulee;
-kengät else koko 39. Satiinia taisi olla valkoiset korolliset remmikengät. Kerran käytetty!
-Huntu 2 kerroksinen saa naaman eteen jos haluaa hunnun helmoissa pientä koristelua
-Tiara hopeinen timanttinen sopii pukuun oikeen hyvin.
Myyn hintaan 600€ Mutta hintoja voi ehdotella tänne taikka minun henkiläkohtaiseen sähköpostiini joka on melinda.pelkonen@windowslive.com
Puvusta viellä sen verran. Puvussa on pitkä laahus mutta puvulla voi erittäin hyvin tanssia ja kävellä KOSKA puvun taka osassa on 2 huomaamatonta lenkkiä jonne voi laahuksen laittaa nauhalla kiinni kun hankkii viininpunaista nauhaa.
Puvun helma on ommeltu niin että sitä voi purkaa että sen saa pidemmäksi.
Myynnissä Bonnyn Morsiuspuku Hyvinkää
syysmorsian08
1
964
Vastaukset
- unohtui ilmoituksesta kokonaan
puvun koko on 48
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728