Olen itse ns. pienen pankin asiakas eli Tapiolan asiakas. Tämä E-lasku on todella kätevä mutta toivoisin laskuttajilta aktiivisuutta E-lasku sopimusten tekemisessä myös pienten pankkien kanssa. Laittakaahan sopimukset kuntoon muidenkin valtapankkien kanssa. Nyt olen törmännyt siihen että sopimuksen voi tehdä Nordea ja Op:n kanssa mutta muiden pankkien asiakkaat jäävät huomiotta!
pieniä pankkeja sorsitaan!!
3
937
Vastaukset
- e-laskuasiantuntija
Oikeassa olet. Laskuttajan on muistettava lähettää e-laskun lähetysilmoitus kaikkiin pankkeihin. Tätä asiaa on korostettava mahdollisimman usein.
- rahastaa ja ei kanna vastuuta
Jos olet Tapiolan asiakas Pankki,Vakuutus,Eläke asioissa vaihda pankki toiseen.Tapiolan ajatus on saada maksimi hyöty asiakkaasta,mutta kun itse tarvitset apua tai muuta vastaavaa tietoa olet yksin.Kokemusta on vaihda Tapiola muuhun.
- e-laskuasiantuntija
rahastaa ja ei kanna vastuuta kirjoitti:
Jos olet Tapiolan asiakas Pankki,Vakuutus,Eläke asioissa vaihda pankki toiseen.Tapiolan ajatus on saada maksimi hyöty asiakkaasta,mutta kun itse tarvitset apua tai muuta vastaavaa tietoa olet yksin.Kokemusta on vaihda Tapiola muuhun.
Kyllähän minäkin täältä mielelläni vastailen ja kommentoin, mutta parempi olisi, jos antaisit asiakkaana palautteesi suoraan asianomaiselle yritykselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034