Kokemuksia ?!?!?!

kalamari

Elikkäs kyselisin että onko kellään kokemusta tälläisestä verkkokaupasta kuin www.ihmekauppa.com?
Uskaltaako tilata tavaraa ja maksaa heti?

Hauskaa tavaraa vaan näyttäisi olevan!

5

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotteista

löytyy ainakin osoitteesta pulju.net joka ainakin on luotettava kannattaa katsoa sieltä

• En suosittele

Ihmekauppa.fi:ssä olivat päivittäneet sivujaan vuoden 2013 tammikuussa, joten tein koetilauksen.

Tulos on, rahat meni ja maksettuja tuotteita ei kuulu eikä näy.

Mikäli yritys on vielä toiminnassa, niin yritystä pyöritetään vasemmalla kädellä ja maksettujen tuotteiden toimittamisella ei näytä olevan mitään kiirettä.

Ulkomailta tilatessa saat turhakkeet ja muut tavarat nopeammin ja luotettavemmin kuin tästä ihmekauppa.fi:stä.

Minun ihmekauppa.fi:stä tilaamat tuotteet oli "varastossa", joten ihmetyttää miksi eivät lähetä tilattuja tuotteita.

• En suosittele (?)

Tulihan ne turhakkeet lopulta.

Mikään viimeisen hetken verkkokauppa tämä ihmekauppa.com ei ole, sillä toimitusaika on verrattain hidas. Mikäli tuolta aikoo tilata, niin kannattaa tilata turhakkeet jo viikkoja aikaisemmin. Ihan kuin se varasto olisi ulkomailla asti eikä nokialla...

Kärsivällinen odottaja voi ehkä tilata ihmekauppa.comista turhakkeensa - kunhan tilaa hyvissä ajoin.

• Pettynyt asiakas

En voi minäkään suositella. Surkea palvelu ja onneton toimitus vai voiko edes toimitukseksi sanoa kun tilatut tavarat eivät ole kahden viikon odottelun jälkeen vieläkään saapuneet!!! Eivätkä sposteihinkaan vastata!!!
      Toimitus luvattu 2-7 päivässä, mutta tämä vain näyttäisi olevan paskapuhetta.
      Olen todella pettynyt!

• YksiHuijauksenUhri

Siellä on töissä joku hikinen munienkaivelija, jota ei kiinnosta p*skaakaan
      minkäänlainen asiakaspalvelu tai yleensäkään yhtään mikään. Kyllä nyt olis Hannu Karpolle asiaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe