..se biisi vie heti mukanaan, mutta esittäjää en tiedä. Kertoisko joku, kiitos. Maikkelistahan ei nyt ole kyse, ollaan 2000-luvulla..
I Just Can't Stop Loving You
6
884
Vastaukset
- Windy City
Oisko Phil Collins - Can't Stop Loving You?
http://www.youtube.com/watch?v=KdgaJpEuNHI- esittäjä?
Ei sinne päinkään :) ouh..let your freedom shine tai jotai sinne päin siinä..dance-kipale ihan tältä vuodelta
- ;Ddd
esittäjä? kirjoitti:
Ei sinne päinkään :) ouh..let your freedom shine tai jotai sinne päin siinä..dance-kipale ihan tältä vuodelta
michael jackson :DDDDD no ei
mut tää alpha wave? (: muita en löydä :/ - klf-
;Ddd kirjoitti:
michael jackson :DDDDD no ei
mut tää alpha wave? (: muita en löydä :/Jason Phats Feat. Ben Ofoedu - Can't Stop (radio edit)
Radio KLF-listalla soitettu joka päivä ja sieltähän se muutenkin löytyi.
- tepu69
Noi sanat toi mun mieleen Reo Speedwagonni, mut ne olikin kahden laulun sekoitus..kantsii katsoo vidskut youtubesta.. eli I can´t fight this feeling ja Keep on loving you. Ihan kelpo kamaa vaik rakastavaisten tunnariks:)
- tuli 80-luku mieleen
Olin kesätöissä Tukholmassa -85, ja kävelin JC-vaatekauppaan sisälle vain sen vuoksi että soittivat Speedwagonia, ja musa kuului kadulle asti. Sinkku on vinyylinä tallessa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096