pojasta tulee komea sattumalta. tytöstä arvaten.
"Tutkimuksen mukaan nimittäin isä ja äiti siirtävät viehättäviä kasvonpiirteitään tyttärilleen, mutteivät pojilleen, kertoo brittilehti Telegraph."
http://www.uusisuomi.fi/viihde/39690-miehen-komeus-on-mysteeri
miehen komeus
54
8937
Vastaukset
että tytöistä tulee kauniita ja pojista komeita. Mihin me tarvittaisiin kauniita poikia... ;)
- ichigo-79
niitäkin löytyy ;D
- komia poika
Miehistä tulis entistä naisellisenpia... Meikkiähän ne jo nykyään käyttävä:) :) "jotkut" enkä tarkoita että olis välttämättä skimppelihomppeli!
Eikä mitään voi tehdä ettei vain tuu käteen tikkua... eli kyvä että pysytään miehinä - siinä puhuttiin
Vaikea kyllä uskoa, että jos vaikka vanhemmilla on kaunis/komea suora nenä, niin tytölle se siirtyisi, mutta pojasta tulisi ruma pottunokka.
- Tytsy90_
ichigo-79 kirjoitti:
niitäkin löytyy ;D
Nätit pojat ovat kyllä mun mielestä paljon enemmän "nam" kuin ylimaskuliiniset köriläät. Kaikilla on toki omat mieltymyksensä. ;D
- ymmärtäny
Usein lapset on jomman kumman vanhemman näkösiä. Monet pojat on ihan äitinsä näkösiä, hyvässä tai pahassa.
- komeat pojat
Tunnen kolme komeata poikaa ja kaunis tytär. Vanhemmat kuin seinästä revästyt. Miten kaikki heidän lapsensa onkin niin hyvännäköisiä?
- syyt
Huolimatta heidän vanhempien ulkonäöstä lapset ovat kauniita ja symmetrisiä jokasuhteessa. Pääsyynä tähän on voimakysysmys. Eläin maailmassa vahvat selviävät savannilla ja heikot kuolevat. Ihmisillä kaikki selviävät olivatpa vahvoja tai heikkoja. Heidän lapsensa ovat kaikki vahvoja. Naisen vahvuus on kuitenkin erinlaista. Jos mies on vahva niin naisella vahvuus tarkoitta hyvännäköisyyttä. Lyönpä vetoa että tytön vartala on hyvä.
Miksi sitten heidän lapsistaan tulee vahvoja. Pääsyy on äidissä jonka raskausaikana määrä sikiön hormoni tasapainosta. Äiti on siis terve kantaja ja lasten kehitys sikiö aikana on ollut hyvää. Lyönpä vetoa, ettei äiti tee mitään raskasta työtä odotus aikana eikä hänellä ole stressiä mistään?
Isä on puolestaan valittu sen mukaan jonka nainen on tuntenut geneettisesti itselleen sopivaksi. Tähän vaikuttaa naisen hajuaisti. Eli vaikka muiden mielestä mies ei ole sopiva on nainen "haistanut miehen sopivaksi".
Kolmas syy on rodullinen syy. Saman rotuisten ihmisten lasten kasvoista tulee rodullisesti keskimääräisempiä, eli symmetria virheet ovat keskumäärin pienempiä. Onhan se Koirillakin samoin, että rotukoirat viehättävät enemmän kuin sekarotuiset. - enikinäluesuomikaksnelosenk...
syyt kirjoitti:
Huolimatta heidän vanhempien ulkonäöstä lapset ovat kauniita ja symmetrisiä jokasuhteessa. Pääsyynä tähän on voimakysysmys. Eläin maailmassa vahvat selviävät savannilla ja heikot kuolevat. Ihmisillä kaikki selviävät olivatpa vahvoja tai heikkoja. Heidän lapsensa ovat kaikki vahvoja. Naisen vahvuus on kuitenkin erinlaista. Jos mies on vahva niin naisella vahvuus tarkoitta hyvännäköisyyttä. Lyönpä vetoa että tytön vartala on hyvä.
Miksi sitten heidän lapsistaan tulee vahvoja. Pääsyy on äidissä jonka raskausaikana määrä sikiön hormoni tasapainosta. Äiti on siis terve kantaja ja lasten kehitys sikiö aikana on ollut hyvää. Lyönpä vetoa, ettei äiti tee mitään raskasta työtä odotus aikana eikä hänellä ole stressiä mistään?
Isä on puolestaan valittu sen mukaan jonka nainen on tuntenut geneettisesti itselleen sopivaksi. Tähän vaikuttaa naisen hajuaisti. Eli vaikka muiden mielestä mies ei ole sopiva on nainen "haistanut miehen sopivaksi".
Kolmas syy on rodullinen syy. Saman rotuisten ihmisten lasten kasvoista tulee rodullisesti keskimääräisempiä, eli symmetria virheet ovat keskumäärin pienempiä. Onhan se Koirillakin samoin, että rotukoirat viehättävät enemmän kuin sekarotuiset.En aivan täysin edes ymmärtänyt edellistä vastausta, mutta kommentoin viimeiseen kappaleeseen. Omasta mielestäni "sekarotuiset" ihmiset ja eläimet ovat keskimäärin kauniimpia kuin "puhdasrotuiset". Itse olen ajatellut sen johtuvan juurikin siitä, että kun erilaiset geeniperimät yhdistyvät, sekoituksessa näkyy ne "keskimääräisimmät" ominaisuudet. Kun taas rotupuhtaissa yksilöissä ilmenevät ne monet erikoisemmat piirteet, jotka useinkaan eivät ole kovin kauniita (esim. koiran lytty kuono, hyvin vinot silmät ihmisellä, suomalaiskansallinen ohut hiuslaatu jne.).
Mutta nämähän ovat toisaalta aivan makuasioita, ja ihmettelenkin tuollaista tutkimusta - miten on muka määritelty 'viehättävät piirteet'? Tietääkseni ihmiset keskimäärin etsivät puolisoa, jolla on samanlaisia piirteitä kuin itsellä, eli siis monet pitävät niitä omanlaisiaan piirteitä viehättävinä, tai ainakin 'oikean näköisinä'. - välisten
enikinäluesuomikaksnelosenk... kirjoitti:
En aivan täysin edes ymmärtänyt edellistä vastausta, mutta kommentoin viimeiseen kappaleeseen. Omasta mielestäni "sekarotuiset" ihmiset ja eläimet ovat keskimäärin kauniimpia kuin "puhdasrotuiset". Itse olen ajatellut sen johtuvan juurikin siitä, että kun erilaiset geeniperimät yhdistyvät, sekoituksessa näkyy ne "keskimääräisimmät" ominaisuudet. Kun taas rotupuhtaissa yksilöissä ilmenevät ne monet erikoisemmat piirteet, jotka useinkaan eivät ole kovin kauniita (esim. koiran lytty kuono, hyvin vinot silmät ihmisellä, suomalaiskansallinen ohut hiuslaatu jne.).
Mutta nämähän ovat toisaalta aivan makuasioita, ja ihmettelenkin tuollaista tutkimusta - miten on muka määritelty 'viehättävät piirteet'? Tietääkseni ihmiset keskimäärin etsivät puolisoa, jolla on samanlaisia piirteitä kuin itsellä, eli siis monet pitävät niitä omanlaisiaan piirteitä viehättävinä, tai ainakin 'oikean näköisinä'.liittojen jälkeläisissä, sitä tuossa vissiin tarkoitetaan. Kuten kotieläinjalostuksessakin, rotukarja on rotukarjaa eli jälkeläiset melko arvattavissa, sekarotuiset ovat usein yllätyksiä.
- alore
enikinäluesuomikaksnelosenk... kirjoitti:
En aivan täysin edes ymmärtänyt edellistä vastausta, mutta kommentoin viimeiseen kappaleeseen. Omasta mielestäni "sekarotuiset" ihmiset ja eläimet ovat keskimäärin kauniimpia kuin "puhdasrotuiset". Itse olen ajatellut sen johtuvan juurikin siitä, että kun erilaiset geeniperimät yhdistyvät, sekoituksessa näkyy ne "keskimääräisimmät" ominaisuudet. Kun taas rotupuhtaissa yksilöissä ilmenevät ne monet erikoisemmat piirteet, jotka useinkaan eivät ole kovin kauniita (esim. koiran lytty kuono, hyvin vinot silmät ihmisellä, suomalaiskansallinen ohut hiuslaatu jne.).
Mutta nämähän ovat toisaalta aivan makuasioita, ja ihmettelenkin tuollaista tutkimusta - miten on muka määritelty 'viehättävät piirteet'? Tietääkseni ihmiset keskimäärin etsivät puolisoa, jolla on samanlaisia piirteitä kuin itsellä, eli siis monet pitävät niitä omanlaisiaan piirteitä viehättävinä, tai ainakin 'oikean näköisinä'.Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että erirotuisten sekoitukset (lapset) ovat kauniimpia kuin samanrotuisten lapset. Esimerkkinä mustat ja valkoiset kun menevät yhteen tulee kaunista katseltavaa yleisesti. Mustilta, voimakkaana osapuolena geenien suhteen, tulee jälkeläisille kauniit kasvon piirteet ja ihon väri.
Tohon en kyllä yhdy, että haetaan kumppania samanlaisten piirteiden perusteella. Itse melkein haen päinvastaista. Luonne, ehkä on sellainen, että haluaa samantyyppisen ihmisen rinnalleen jolla samanlaiset ajatukset, harrastukset ja elämänkatsomus. Ehkä sitä sitten vanhemmiten muuttuu puolisonsa kaltaiseksi. - kasvuympäristön kasvot
alore kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että erirotuisten sekoitukset (lapset) ovat kauniimpia kuin samanrotuisten lapset. Esimerkkinä mustat ja valkoiset kun menevät yhteen tulee kaunista katseltavaa yleisesti. Mustilta, voimakkaana osapuolena geenien suhteen, tulee jälkeläisille kauniit kasvon piirteet ja ihon väri.
Tohon en kyllä yhdy, että haetaan kumppania samanlaisten piirteiden perusteella. Itse melkein haen päinvastaista. Luonne, ehkä on sellainen, että haluaa samantyyppisen ihmisen rinnalleen jolla samanlaiset ajatukset, harrastukset ja elämänkatsomus. Ehkä sitä sitten vanhemmiten muuttuu puolisonsa kaltaiseksi.ovat ueinmistamiellyttävinpiä.
- <<<<
jaa.aa Olisi Upeaa Olla sellainen Veikeä tyyppi ja autonratissa mersumies
- Nimetön
käynyt minun lapsilla, kun sattui olemaan komea isä. Tyttö on saanut tosi kauniit piirteet ja poikakin, vaikkakin vielä pieni, tosi söpöliini. Hyvin mahdollista, että pojasta tulee hyvin komea. Pitää vaan äidin opettaa, ettei leiki sitten tyttöjen tunteilla eikä turhaan särje sydämiä. =D
- Nättejä ovat!!!!
Pitää myös katsoa ettei leiki tyttöjen tunteilla niin myös ettei rupee käyttää meikkejä, käsivoiteita tai koittelemaan että onko kantapäät pysyny pehmosina... ;) hehehehe
- pää kylmänä
Ollaan molemmat minä sekä lasteni isä aina oltu ns. babyfacetyyppejä. Nuorempana siitä kärsi kun paperit joutui näyttämään vielä kolmekymppisenä mutta nyt 40 veenä se on jo plussaa. Tiesin silloin jo kun lasteni isän kanssa alettiin olemaan että meille tulee kauniita lapsia. Isän kanssa ollaan erottu mutta lapsista tuli kuin tulikin kauniita. Sopusuhtasia, suorajalkaisia ja pieninenäisiä.
Tytöt jo miltei aikuisia ja poika 15 v särkee tyttöjen sydämiä. Ikävä sivupiirre pojalla on itseriittoisuus. Kun on hyvä urheilussa (minulta peritty ?), musiikissa (isältä ?) ja komean näköinen (minun isoisältä?) niin muuta ei tarvitakkaan? Hitto että joutuu välillä pudottamaan poikaa jalustaltaan. Toivon totisesti että menee ohitse tuommoinen. Mikään ei ole rumempaa kuin leuhka jätkä ja sitä hänelle usein joudun sanomaan.
Onneksi tytöt ovat jalat maassa tyyppejä =) - ououou
pää kylmänä kirjoitti:
Ollaan molemmat minä sekä lasteni isä aina oltu ns. babyfacetyyppejä. Nuorempana siitä kärsi kun paperit joutui näyttämään vielä kolmekymppisenä mutta nyt 40 veenä se on jo plussaa. Tiesin silloin jo kun lasteni isän kanssa alettiin olemaan että meille tulee kauniita lapsia. Isän kanssa ollaan erottu mutta lapsista tuli kuin tulikin kauniita. Sopusuhtasia, suorajalkaisia ja pieninenäisiä.
Tytöt jo miltei aikuisia ja poika 15 v särkee tyttöjen sydämiä. Ikävä sivupiirre pojalla on itseriittoisuus. Kun on hyvä urheilussa (minulta peritty ?), musiikissa (isältä ?) ja komean näköinen (minun isoisältä?) niin muuta ei tarvitakkaan? Hitto että joutuu välillä pudottamaan poikaa jalustaltaan. Toivon totisesti että menee ohitse tuommoinen. Mikään ei ole rumempaa kuin leuhka jätkä ja sitä hänelle usein joudun sanomaan.
Onneksi tytöt ovat jalat maassa tyyppejä =)älykin näyttää periytyneen, poika parka, harmin paikka..
- Töötsit
pää kylmänä kirjoitti:
Onneksi tytöt ovat jalat maassa tyyppejä =)vielä monta kertaa elämänsä aikana. Se palauttaa maan pinnalle aika ajoin, ellei hän vaihda tyyliä rauhallisempaan, aikuismaiseen suuntaan. No, ei 15 vuotiaalta voi odottaa vielä ihmeellisempää älyn käyttöä ja sitähän pojallasi ei edes ole. Jos nuo pinnaliset kriteerit hänelle on siunaantunut, älyn jaosta hän on jäänyt osattomaksi. Kehen hän on tullut teidän suvussa älyn osalta? No ei kehenkään tietenkään kun se tuntuu puuttuvat koko itsekehuiselta suvultanne.
- Mette 12,5-v
pää kylmänä kirjoitti:
Onneksi tytöt ovat jalat maassa tyyppejä =)kuvan esille, tai vaikka mailaisitko ?
Ooon jo niinku ihan IIiihhhhhqqqqqqqqqq!! - vikuri2
pää kylmänä kirjoitti:
Onneksi tytöt ovat jalat maassa tyyppejä =)Mielenkiintoista sinänsä, kun kattelee katukuvaa, niin harvoin näkee kauniita ja komeita ihmisiä ja tällä sivustolla joka toisella on kaunis tytär ja komea miehenalku! VaNhemmat yliarvoivat omia lapsiaan ja luulevat niiden olevan kaiken muun ylöpuolella; naapureiden ja tuttavien lapset eivtä sitten olekkaan mitään.
- ei mysteeri
Mikäli mies on miehinen eli maskuliininen (iso leuka lihaksikas) on hänen jälkeläisensä tytöt ja pojat myös maskuliinisia. Näin ollen on todennäköistä että hänen poikansa on maskuliininen ja komea ja tyttönsä on maskuliininen ja ruma.
Mikäli mies on vähemmän maskuliininen on hänen tyttönsä ja poikansa myös vähemmän maskuliinisia. Eli on todennäköistä että hänen poikansa on vähemmän maskuliininen (hintelä) ja ruma ja tyyönsä vähemmän maskuliininen eli feminiininen eli kaunis.
Epäilyksen vähentämiseksi muutamina esimerkkejä;
- C.G mannerheim katso kuva hausta hänen tyttönsä kuvat
http://www.mannerheim.fi/02_suku/s_perhe.htm
David beckham katso hänen siskonsa kuvaa jne. en viitsi enempää loukata esimerkeillä varsinkin kun oma naamani on mitä on.- Nimetön
..siis tulevat pelkästään isältä? kiehtovaa ajattelua.
- Jask..
Nimetön kirjoitti:
komeitahan noista tuli vaikka tavallista yritti..
Ja se että kumman näköisiähän ne on lapset. Mutta että se isyys sitten.. äiti on aika varmasti tiedossa mutta entäs ne iskät..? - mainitsemistasi
naisista ei ole maskuliininen. Ei muutenkaan pidä paikkaansa tuo väittämäsi.
- määrittävät
Nimetön kirjoitti:
tietysti 50/50. Hormonit kuitenkaan eivät ole sidoksissa pelkästään geeneihin. Esimerkiksi sikiö aikana olevan testosteronin määrä 3kk määrää huomattavan määrän lapsen ulkonäköominaisuuksista. Nainen vaikuttaa kantajana hormonien määrään. Voidaankin sanoa, että ulkonäöstä tulee suurempi osa äidin kuin isän puolelta.
Raskausaika vaikutus äö on todettu olleen jopa 25%. Myös ulkonäöltään saman äidin mutta eri isän lapset ovat saman näköisempi keskenään kuin eri äidin mutta saman isän lapset. - jnklnknl
mainitsemistasi kirjoitti:
naisista ei ole maskuliininen. Ei muutenkaan pidä paikkaansa tuo väittämäsi.
Voisin sanoa paljon esimerkkejä vaan en kehtaa varsinkin kun oma naamani on sen verran irstas
- deeperthandeep
Onpa todella uskottavaa juttua, ja varsinkin noi esimerkkisi ovat suolesta. Missä sitä paitsi määritellään, että ns. feminiininen mies olisi ruma? Tai ns. maskuliininen nainen vastenmielinen?
En voi käsittää. Kun nainen on pitkä, ryhdikäs, hoikka, leveäharteinen - ns. maskuliinisia piirteitä, niin mitä rumaa siinä on? Tai vaikka hänellä olisi keskimääräistä leveämpi leuka?
Myös mies saattaa olla hyvinkin viehättävä, jos on voimakkaan feminiininen, ns. kaunis poika. Hyvä esimerkki vaikka Ville Valo. - Äitiihminen
Minä ja mieheni ollaan siroja ja lällyn näköisiä.
Naiselle ihan hyvä mut miehelle kai ei. Miehelläni on kuitenkin tosi matala ääni.
Ja olen aina tykännyt ns. kauniista miehistä.
Nyt on meillä kolme jälkeläistä joissa tytöt on sieviä kun mitkä ja poikaa on luultu usein tytöksi. Nätti kun sika pienenä. Hassua kun poika avaa suunsa on ääni möreä kuin whiskiä juoneella. Ihan pienestä saakka ollut.
Odotellaan kun parta alkaa kasvamaan sillä suvun miehet on kuitenkin karvasia kavereita ja paksutukkaisia. Ehkä tyttömäisyys ulkonäöstäkin katoaa sitä myöten? - nermanhein
moni tosin ymmärsi txtin sanoman väärin - näköjään.
Löytyykös siitä Beckhamnin siskosta kuvaa? - öööööh
nermanhein kirjoitti:
moni tosin ymmärsi txtin sanoman väärin - näköjään.
Löytyykös siitä Beckhamnin siskosta kuvaa?http://www.chinadaily.com.cn/sports/2006-06/14/xin_38060314142117105971.jpg
Ja huhuh juuuuh, miten sen nyt kauniisti muotoilisi... muttamutta kyllä esim. Romanialaiset kiekonheittät ovat keijukaisia tuon naisen ja tuosta kuvasta pursuavan maskuliinisuuden rinnalla
- Guest Star
Nyt alkaa tuntumaan, että nykyään tutkitaan yleisesti ottaen liikaa. Mitä positiivista tämänkin tutkimuksen lopputuloksesta saadaan? Lisää mateeriaalia, millä lyödä itseään tai muita? Kuka tällaisen tutkimuksen tuloksista hyötyy? Terapeutit ja plastiikkakirurgit, arvatenkin...
Minne on kadonnut ihmisyys, ja sellaiset asiat että ei kytättäisi niin sairaalloisesti sitä omaa taikka toisen ulkonäköä? Puoliso voi olla ihan riittävä, vaikka ei olekaan tyrmäävän näköinen, ja sellaisesta liitosta voi taas puolestaan tulla fyysisesti viehättäviä lapsia, joten ei tutkimuksesta pitäisi vetää liian suoria johtopäätöksiä.
Mitkäköhän edes ovat nämä "viehättävät piirteet" - tietääkseni kun edelleenkin kauneus on katsojan silmässä, ja yleisesti nykyään tuomittu pyöreys vartalossakin joidenkin mielestä viehättävää. Sama pätee muihin piirteisiin. Riippumatta siitä pitääkö enemmistö esimerkiksi ruskeista vaiko sinisistä silmstä, on kuitenkin paljon ihmisiä jota se toinen vaihtoehto miellyttää enemmän, vaikka ei olekaan yleisöäänestyksen voittaja.
Ylianalysointi ja ylitutkimus tappaa humanismin! - suht komee
Vai että britti tutkimus. On tullu sen verran seurattua britti-sarjoja ja voin sanoa, että siinä maassa asuu harvinaisen paljon rumia ihmisiä - punatukkaisia isoneniä. Siellä viehättävät kasvon piirteet ei näytä siirtyvän kenelläkään.
Noi punatukkaiset isonenäiset taitaa olla skotteja. Eastenders televisiosaippua-sarjassa on iso kaarti punatukkaisia rumia näyttelijöitä. Ehkä punatukkaiset hakevat näyttelijän hommiin muita useammin? Ei Lontoon katukuvassa heitä ole niin paljoa, että kiinnittäisi huomiota.
Kyllä täällä Englannissa on myös paljon kauniita ihmisiä. Huippumallit Naomi Cambell ja Kate Moss tulevat täältä. Nykyinen James Bond näyttää kyllä enemmän venäläiseltä kuin britiltä. Piers Brosnan taisi olla irlantilainen komeus.
Suomessa on paljon kauniita tyttöjä sekä poikia. Kauneimpia poikia oli aikoinaan Hanoi Rocksin Mike Monroe.- tukassa
ei mitään vikaa, mutta monilla briteillä on kyllä aika kolhot piirteet...
- ei ole
ainakaan ruma. Yksi maailman komeimmista miehistä. Slurps..
- hieholax
Niin, no. Jos arvostelee brittejä pelkkien televisiosarjojen kautta, on se aika suppeaa. Oletko muuten itse käynyt kyseisillä saarilla?
mAAHANhan mahtuu, jos minkänäköistä ihmistä ja väristä. Englannisssa sekoittuvat monet "kasvot" euroopan maista, joten sekoitus on hyvin kirjava. Kaikki eivät todellakaan ole punatukkaisia isoneniä! Ja muutenkin tollanen ihmisten mollaaminen ulkonäön perusteella on halpaa huvia itselleen!
- näinsevaanon
Joka ihmisestä on teoriassa mies- ja naisversio.
Samat kasvonpiirteet naisversiona koetaan kauniina ja miesversiona ei-kauniina.
Se että toteutuuko mies- vai naisversio on ihan hormonaalinen asia.
Yhden oikein söpön ystävättären kasvoissa on selvästi hänen isänsä piirteitä. Isä on tosin kirveellä veistetty köriläs. - höööö
höpö hpöp,se on ihan sattumaa,tiiän monia,jotka itse komeita ja kauniita,mutta ei ole samaa näköä yhtään lapsissa eli voivat tulla isovanhempiin jne.
- NAINEN SUOMESTA
GEORGE CLONEY'SSA ON SUOMALAISTA VERTA UKKINSA KAUTTA. HYVÄ SUOMI!
- Joopa joo
Juu, kaiki pojathan ne on komeita ja söpöjä oman äitinsä mielestä. Tosi elämässä niitä oikeesti kauniita/komeita miehiä on vaan erittäin harvassa. Aika moni mies luulee olevansa omasta mielestään komea, otetaan nyt esimerkkinä vaikka bb Antti, hän kuvittelee olevansa komea vaikka todellisuus on kaikkea muuta. Vastaavan näkösiä jätkiä on maa pullollaan,mutta ei ne mitään komeita ole.
Katsokaapa päiväsaikaan kadulla vastaantulevia miehiä,kuinka moni niistä on oikeasti komea, veikkaan että 1 reilusta sadasta jos sitäkään.
Ja valokuvasta ei voi päätellä onko komea vai ei, valokuvat vääristävät ja ammattitaitoinen kuvaaja saa studio olosuhteissa kauniita kuvia vaikka noista bb kisaajistakin nyt esimerkiks.
T:Nainen28 - velttoilua
Joopa joo kirjoitti:
Juu, kaiki pojathan ne on komeita ja söpöjä oman äitinsä mielestä. Tosi elämässä niitä oikeesti kauniita/komeita miehiä on vaan erittäin harvassa. Aika moni mies luulee olevansa omasta mielestään komea, otetaan nyt esimerkkinä vaikka bb Antti, hän kuvittelee olevansa komea vaikka todellisuus on kaikkea muuta. Vastaavan näkösiä jätkiä on maa pullollaan,mutta ei ne mitään komeita ole.
Katsokaapa päiväsaikaan kadulla vastaantulevia miehiä,kuinka moni niistä on oikeasti komea, veikkaan että 1 reilusta sadasta jos sitäkään.
Ja valokuvasta ei voi päätellä onko komea vai ei, valokuvat vääristävät ja ammattitaitoinen kuvaaja saa studio olosuhteissa kauniita kuvia vaikka noista bb kisaajistakin nyt esimerkiks.
T:Nainen28Pitää paikkansa! Kadulla kun katselee, niin harvoin tulee vastaan erikomeata tyyppiä. Kaikki tollaset hintit, hintahtavat ja itseään korostavat ja laittelevat tyypit eivät ole komeita. Oikea kunnollinen ja itsestään normaalisti huolehtiva mies on komea, jos mittasuhteet muuten riittävät:_)
Huvittavaa on se, kun treffeillä käy, niin monet ovat itseään kehuneet tummiksi miehiksi hiusväriltään, mutta kun se tyyppi sattuu eteen, niin tulee mieleen onko tämä edes sama tyyppi, kun itseään (harvat ja ruskeat hiukset) haukkuin tummaksi?
- -tumma nainen-
varmasti näin myös on. Itse olen perinyt isältäni, mutta myös isän siskolta kauniin ulkonäön. Taitaa joskus hypätä esim oma äidinkin yli geeniperimä.
- KESKUSTELUT
Juu kaikki lapsethan on kauniita ja nättejä oman äitinsä/isänsä mielestä. toi on niin paskaa että.
Lapsen ulkonöstä ei voi sanoa mitään varmuudella ennen kuin se on vähintään 15-16 vuotias. sillo näkee onko kaunis vai ku petolinnun perse.
Ja aika usein se on petolinnun perse varsinkin miehen kohdalla,tai tavallisen näköinen. kauniita miehiä ei ole paljoa niinku joku tossa jo kirjottikin.
Herätkää nyt pikkuhiljaa todellisuuten - kotoisi
kun noin ovat asiat kohdallasi järjestyneet?
- totta tämä
KESKUSTELUT kirjoitti:
Juu kaikki lapsethan on kauniita ja nättejä oman äitinsä/isänsä mielestä. toi on niin paskaa että.
Lapsen ulkonöstä ei voi sanoa mitään varmuudella ennen kuin se on vähintään 15-16 vuotias. sillo näkee onko kaunis vai ku petolinnun perse.
Ja aika usein se on petolinnun perse varsinkin miehen kohdalla,tai tavallisen näköinen. kauniita miehiä ei ole paljoa niinku joku tossa jo kirjottikin.
Herätkää nyt pikkuhiljaa todellisuutenKaikki äidit ja isät tuntuvat kehuvan omia lapsiaan. Niinhän omat vanhempanikin aina hokivat minua "erittäin viehättäväksi" tai "yhdeksi kauneimmista tässä luokkakuvassa" vaikka 20 ikävuoteen mennessä minulla ei ollut ollut yhtään poikaystävää eikä liiemmin vientiä (ehkä joku joka halusi yhden illan jutun silloin tällöin yritti pyrkiä baarissa kähmimään tai esittämään muka muutenkin kiinnostunutta, mutta siinä melkeenpä kaikki).
- George Clooneyn kanssa..
Saisin komeita poikia. Ja saisin.
- ..turhempaa tutkimusta....
Täytyy oikein ihmetellä, mitä kaikkea tutkitaan. Kauneus, se oikea, lähtee sydämestä ja se tekee myös kasvot kauniiksi, sekä miehellä että naisella. Näin se on!
- piirteet äidiltään!
Ja selvästi! Äitillänsä on isot kauniit silmät ja ne ovat myös miehelläni..Samoin paksu,hyväkuntoinen tukka..Ei rasvoitu ikinä! Mulla itelläni tukka heti rasvanen jos en kahen päivän sisällä pese! Muutenkin on äitinsä piirteitä..siis huulet,nenu ym..:) Ja komea on! :) Ei naisellinen kuitenkaan vaaan ihan miehinen mies :)
- KOMEAMPI.
kuin teidän kaikkien pojat yhteensä!!!!
t. äiti- Lissu
meidän äitipä tekee teidän kaikkien aitien ruoat!! JA mitäs´ siihen sanotte.
- Pojaat
Lissu kirjoitti:
meidän äitipä tekee teidän kaikkien aitien ruoat!! JA mitäs´ siihen sanotte.
Tosi on. Seitsemän tosi komeaa poikaa.
- Rumiluts
loputonta komeuttani, ryhtiä ja miehekästä charmia. Se paranee vuosi vuodelta ja elämän loppuun. Naisten nikamat niksuvat ketjureaktiona, missä kuljenkin menemään. Olen itsekin tuskastunut. Miksi en voi olla hitusen rumempi. Menenkö rumennusleikkaukseen.
- selvis sekin
miksi olen niin ruma
- peruskasvot
Toi on vähän kaksipiippuinen juttu. Kauneus ja komeus on katsojan silmissä. Minun mielestä joku tosi kummallisen näköinen saattaa olla komea ja taas kaveristä se näyttää ei-niin-komealta ja taas päinvastoin. On hyvä, että on erinäköisiä ihmisiä ja erikokoisia ja värisiä. Olen matkustellut paljon maailmalla eri mantereilla ja on ilo nähdä todella värikkäitä ja erinäköisiä ihmisiä ja persoonia. Mielestäni ei siis voi sanoa ja laittaa ihmisiä niin sanotusti komeus t. kauneus muotteihin. No, tietty noi julkimot ja kuuluisuudet hallitsevat joidenkin ihmisten elämää ja sokaisee muilta ihmisiltä. Taviksissakin on mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä. Onko niin, että julkkimot ovat kauneuden mittareita ja muita sitten ei huolita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134