pahasta oli

meille.......

tämän ensimmäisen koiran kanssa käytiin innolla alussa koirapuistossa. oli niin ihanaa nähdä koiran leikkivän muiden kanssa. ajattelin että koira sosiaalistuukin siinä samalla.

koirani on remmirähjääjä, eli kiltti koirani rähjää jokaiselle vastaantulijalle ja muullekin kuin vastaantulijalle, jos joku koira on vain näköpiirissä.

olen sitä mieltä, että tämä ainakin osittain johtuu koirapuistoilusta. liian usein tuli siellä tilanteita, joissa joku koira kävi koirani kimmppuun vaikkei koirani ollut riitamielellä. kerran jo asuessamme sisään jo portilla koirani ollessa vielä hihnassa toinen koira hyökkäsi välittömästi ja olisi varmaan raadellut silloisen vielä pentuni. olin tietysti tyhmä kun en heti lopettanut puistoilua - olihan sielä paljon hyviäkin kavereita koiralle.

nooh nyt on tulossa toinen koira taloon. tämän pennun kanssa ei ole suunniteltu käytävän puistossa.

ymmärrän ettei kaikki koirat tule toimeen keskenään. mutta koirapuistoon tuodaan paljon sellaisia koiria, joita ei todellakaan pitäisi puistoon viedä - siis muille koirille vihaisia ja aggressiivisia. omistajat kai laiskuuttaa vievät; saapahan koira liikuntaa kun ei itse jaksa ulkoiluttaa.

muuten tästä minun koirastani ei olisikaan enää puistoilijaksi juuri tämän rähjäämisen takia.

4

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottatotta

Oletko koskaan ajatellut sitä ettei ne koirat vaan omistajat jotka arvioivat väärin sen mitkä koirat sopivat tai eivät sovi yhteen?

Muutaman virhetikin olen itsekin vuosien varrella tehnyt mutten silti menettänyt uskoani siihen etteikö puistossa voisi olla kivaakin.

• usein omistajat

kääntää selkänsä koirilleen puistoissa kun pitäisi hiukan tarkkailla niiden kemioita/eleitä.

• eleitä niin

vältyt paljon ikäviltä asioilta ja koirasi voi luottaa sinuun ja sinun arvioosi voiko johonkin koiraan tutustua vai ei. Hyvä laumanjohtaja pitää huolen laumansa turvallisuudesta.

• miettinyt sitäkin

että ulkoilu on tosi hankalaa kahden koiran kanssa, mikäli toinen on vieläkin remmirähjä?
      Voi tulla mieleen ulkoiluttaa koirat erikseen mikä olisi muutenkin ihan hyvä asia.

Remmirähjäys ja muut käytöshäiriöt eivät häviä toisen koiran tultua.

Vai oliko viesti vain ajatelma ja koira on jo saatu hallintaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe