Ehdotan hyvät ihmiset, että kun tilaatte noita maksutv-palveluita - siis ihan mitä tahansa - luette ne sopimusehdot, jotka teille lähetetään kotiin tai saatte liikkeestä. Tylsää puuhaa, mutta kannatta koska siinä vaiheessa kun irtisanotte palveluanne ette tule yllättymään, jos olette vuodeksi tai puoleksi siihen sitoutunut. Ja että tiedätte vaikka kuukaudenkin irtisanomisajasta (mm.PlusTV). Koska siitä on turha inistä palveluneuvojalle puhelimessa, ettei teitä ole informoitu (puhelinmyyjät sopottavat mitä tahansa, mutta kaupanpurkuaika on yleensä 14vrk, jonka aikana ne soppariehdot kannattaa lukea ja jos ei niitä hyväksy, palauttaa kortti niine hyvineen.) Kusetusta on helppo harrastaa, kyllä. Lukekaa se kärpäsenpaskateksti ja miettikää sitten uudestaan. Nimittäin se ei ole asiakaspalvelijan vika, että te ette tienneet irtisanomisajasta (kyllä, on kokemusta vihaisista asiakkaista).
kanavapakettien irtisanomiset
dinkidonki
2
438
Vastaukset
- kanavaorja
ihan samaa mieltä! itse tilasin vahingossa kahden vuoden sopimuksella soneran laajakaistapaketin. luulin että niitä kanavia ostetaan vaan kuukaudeksi kerrallaan. eikä tuo sonera ole loppujen lopuksi edes halvin laajakaistatelevisio näköjään! http://www.tvkanavapaketit.com/laajakaista-iptv-kanavapaketti/
- SIMPLE LIFE
Ei niistä sanota puhelimessa koska sitten ei tule myynti = ei bonarii myyjälle..ja kun soitatte aspaan niin ei ne sitä irtisano koska heiltä menee (irtis)bonarit ohi. Kuka ei tajuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229