Jos he eivät eläessään ole maistaneet kahvia,jonka on todettu olevan terveellistä,kohtuudella nautittuna.Eivät ole pistäneet,edes vahingossa possunlihaa suuhunsa.Ja mikä tärkeintä,pitävät Sapatin,silloin ei liikuta 1 :tä kilometriä enempää ,ei tehdä tulta,ja nykyään,ei väännetä sähköhellan namiskelia.Näillä eväillä Taivaan portit aukeavat,sillä tämä on adventtitotuus.
Pääsevätkö Adventistit Taivaaseen
13
277
Vastaukset
- Herra on hyvä
Ystävä,oletko sydämestäsi uskossa?
Onko Jeesus sinulle rakkain?
Onko sinua kohdeltu epäoikeudenmukaisesti?
Jos on,niin älä maksa samalla mitalla takaisin,vaan rukoile vainoojiesi puolesta.
Olen itse ollut kahdesti vankilassa,ennen uskoontuloa.Nyt saan käydä todistamassa vankilassa.Minulla on paljon ystäviä monissa uskonsuunnissa.Etupäässä helluntalaisia.Myös katolilaisia ja ortodokseja. Meillä ei koskaan tule riitaa oppikysymyksistä,vaan me siunaamme toisiamme.
Ymmärrän että meitä adventistejakin on moneen junaan. Olen itsekin tavannut tällaisia fanaattisia adventisteja. Kun olen keskustellut helluntaiystävieni kanssa,niin he kertovat,että heillä myös on fanaatikkoja.
Kertoisitko jotain itsestäsi.Omia kokemuksiasi.
Siunausta sinulle veljeni.- Sorry...
että olen veli.anteeksi pahansuopuuteni.
- Veli Pulkkinen
Mietin sitä, että kuinkahan rakkaudella taivaallinen Isä katsahtaa tämänlaatuisiin kirjoituksiin. Pelkään, että kirjoituksen kärki kääntyy itse kirjoittajaa päin.
Seurakunnissa ihmiset tekevät henkilökohtaisia valintoja terveytensä puoleen ja se on valinta.
Samaa valintaa on tehnyt ja jatkuvasti tekevät kahvin ja lihan syönnin suhteen melkein naapurissa asuva helluntaiseurakuntaan kuuluva perhe.
Myös sapatin suhteen, sitäkin voisi käsitellä LuojaJumalaa kunnioittaen. Tämänkin edessä matkalaiset tekevät valintaa ja jos tässä matkalaista nakataan kivillä, niin silloin kivityksen kohde on itse Vapahtajamme Jeesus Kristus. Eli jos hieman laajentaa katsantoa, niin voi todeta tämän saman asian.
Minkä teette yhdelle minun omistani, niin sen te teette minulle, voisin Jeesuksen sanoja siteerata tähän.
Eli siinä portin kohdalla, mistä lopullisesti sisälle käydään, niin valkopukuisessa joukossa on niin adventistitkin, kun sydämen asenne on sovitusuhriin oikealla paikalla.
Eli käykäämme kunnioittamaan toinen toistamme.
Veli Pulkkinen. - millään ilveellä.
Taivaassa syödään grillattua porsasta ja mustaa makkaraa, perunoita, läskiä ja juurella hapatettua ruisleipää, juodaan paloviinaa , viiniä ja tuhtia olutta palanpaineeksi. Lauantaisin käydään sapattia muistamattakaan savusaunassa koivuvastalla kylpeä ropsauttamassa. - Semmoista se on taivaassa. Ei adventistit sinne halua.
- sianlihaa ynnä
muuta inhoittavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu sanoo "HERRA".
- Hildur
Tuo tapa ajatella on nielaistu purematta. Jo viime vuosituhannella lauleltiin tätä ulkomuistista.
Kuitenkin, Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, eli ajattelevaksi ja tuntevaksi.
Jeesus sanoi; joka on nähnyt minut on nähnyt Isän. Jeesus kumosi fariseusten tavan viettää sapattia ja antoi esimerkin oikeasta tavasta. Jeesus ei muuttanut sapatin paikkaa sunnuntaille. Se on se pointti. Adventistit pääsevät taivaaseen, mikäli Jumala kelpuuttaa heidän lakipitoisen uskonsa pelastavaksi uskoksi, mitä kyllä sopii epäillä.
- noudattajat ..
pääsevät taivaaseen mutta laittomille se on vähän kyseenalaista sillä sanoohan Jeesus itse: Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa PIENINKÄÄN KIRJAIN, EI AINOAKAAN PIIRTO, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Sentähden joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; MUTTA JOKA NIITÄ NOUDATTAA JA NIIN OPETTAA, SE PITÄÄ KUTSUTTAMAN SUUREKSI TAIVASTENVALTAKUNNASSA.
Kuinkas tämän selität Tutkiva huomio kumpi on varmemmalla pohjalla päästä sinne taivaan valtakuntaan lain noudattajat vai lain hyljeksijät, et kai uskalla mitätöidä Jeesuksen sanoja vai kuinka? noudattajat .. kirjoitti:
pääsevät taivaaseen mutta laittomille se on vähän kyseenalaista sillä sanoohan Jeesus itse: Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa PIENINKÄÄN KIRJAIN, EI AINOAKAAN PIIRTO, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Sentähden joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; MUTTA JOKA NIITÄ NOUDATTAA JA NIIN OPETTAA, SE PITÄÄ KUTSUTTAMAN SUUREKSI TAIVASTENVALTAKUNNASSA.
Kuinkas tämän selität Tutkiva huomio kumpi on varmemmalla pohjalla päästä sinne taivaan valtakuntaan lain noudattajat vai lain hyljeksijät, et kai uskalla mitätöidä Jeesuksen sanoja vai kuinka?Eivät lain noudattajat pääse taivaaseen, vaan Jeesukseen uskovat. Edellisestä vastauksesta käy ilmi juuri se oleellinen seikka, jonka vuoksi on syytä epäillä, ettei Jumala kelpuuta adventistien uskoa pelastavaksi uskoksi.
- ovat ,,,
Tutkiva_huomio kirjoitti:
Eivät lain noudattajat pääse taivaaseen, vaan Jeesukseen uskovat. Edellisestä vastauksesta käy ilmi juuri se oleellinen seikka, jonka vuoksi on syytä epäillä, ettei Jumala kelpuuta adventistien uskoa pelastavaksi uskoksi.
uudesti syntyneitä Jumalan lapsia, Apostoli Johannes, tuo opetuslapsi, joka eli niin lähellä Jeesusta ja koko hänen elämä ja toiminta todistavat runsaasta Jumalan Hengen täyteydestä, puhuu hyvin selvästi tästä totuuden kohdasta, Jumalan lasten suhteesta kymmen käskyn lakiin.
Hän sanoo: Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä. Joka sanoo: Minä tunnen hänet; eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valehtelija, ja totuus ei ole hänessä.
Mutta joka pitää hänen Sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut.
Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme. Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.1.Joh.2:3-6. - se joka unohtuu
ovat ,,, kirjoitti:
uudesti syntyneitä Jumalan lapsia, Apostoli Johannes, tuo opetuslapsi, joka eli niin lähellä Jeesusta ja koko hänen elämä ja toiminta todistavat runsaasta Jumalan Hengen täyteydestä, puhuu hyvin selvästi tästä totuuden kohdasta, Jumalan lasten suhteesta kymmen käskyn lakiin.
Hän sanoo: Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä. Joka sanoo: Minä tunnen hänet; eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valehtelija, ja totuus ei ole hänessä.
Mutta joka pitää hänen Sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut.
Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme. Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.1.Joh.2:3-6.adventismi/Evankeliumi !?
Adventismin opein emme saa kristilliseen uskoomme sitä minkä vain Raamattu voi opettaa.
Adventismi ratsastaa Jeesuksella ja pyrkii opettajaksi hänen ohitseen.
Jeesus asetti apostolien viran, mutta adventismi on viratonta.
- kunhan vaan
Kyllä adventistitkin pääsevät taivaaseen, kunhan tekevät huikean parannuksen.
- että tuo totuus
on ihan sinun oma totuutesi!
Oma versiosi totuudestasi. Jokaisella on omansa ja saahan se olla sinullakin omasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187