Kuinka moni teistä on liittynyt? Eihän se maksa ku sen n. 30 egee..? Ainut mikä itseäni askarruttaa on tuo luottokortilla maksaminen, en oo ikinä antanu kortin numeroo yms. netin kautta. Onko teillä jo liittyneillä kaikki menny ihan ok?
Itse olen jo "TÄYSIN" varma, että AC/DC tulee kesällä Suomeen, ja ton fan clubin kautta sais sit niitä lippuja ennakkoon(2 kpl/hlö).
Kertokaapa kokemuksistanne :)
T: Hieman jo etukäteen varautunut, vaikka missään ei vielä ole ollut varmistusta....
AC/DC fan club
8
2635
Vastaukset
- SG1968
Mikä fan clubi viittikö laittaa linkin?
- 2 viikkoo sit
Terppa tuli liityttyä tohon klubiin pari viikkoo sitten,kyllä luottokortilla uskaltaa maksaa soujaukset on kunnossa.
- ONNAA
ja moni persaukinenki pistää mielenterveydellisistä syistä manin johku muuhun ku lähiöräkälään!!
- T.N.T-72
HUOMATKAA SITTE KU LIITYTTE CLUBIIN ETTÄ PITÄÄ OLLA 3KK JÄSENENÄ ENNEN KU SAA OSTAA LIPPUJA!!!!
- Boni
olla tuota kolmea kuukautta jäsen, saadakseen lippuja. Itse sain ostettua liput heti liittymisen jälkeen.
- jos ei
Boni kirjoitti:
olla tuota kolmea kuukautta jäsen, saadakseen lippuja. Itse sain ostettua liput heti liittymisen jälkeen.
tarvi...mutta kyllä siellä lukee että 90 päivää jäsenenä ensin.No katotaan tuleeko se edes suomeen puukkaavat jonkun paskan madonnnan..tai vastaavan, kissistäkihän on puhuttu,ooohtellaan..oohtellaan..
- 566666666
englis i tiks so reading unstand.
joo, jollakin ei ole englanti hanskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220