Tahdon kysyä olettako palkansaajat tyytyväisiä.Työnantaja on tärkeä ilman heitä ei ole meitä.mutta missä kulkee kohtuus ja missä on tehokkuuden ja kannustuksen raja.Olen ay-aktiivi ja luottamusmies toimin iha-alalla ja tahdon että SEL voisi vaikuttaa tulevaisuudessa yritysten optioihin siten että ne kohdistuisivat myös palkansaajiin. Meillä on ongelmia monta ja mielelläni kuulisin niistä,Olkaatte hyvät ja ystävälliset ja otakaa minuun yhteys niin mietitään yhdessä. TV.vekkuli
palkansaajan oikeudet
vekkuli
2
325
Vastaukset
- minä
kyllähän se taitaa olla niin,että osingoille ja optioille ei pääse muut kuin omistajat.kyllä patruuna pitää siitä huolen.tietysti jos pääsee ostamaan osakkeita omasta työpaikasta voisi ehkä saada jotain tuottoa sijoitetulle pääomalle.tes.kautta se ei onnistu koskaan.
- oikeudet
oikeudet oikeudet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897