KUn foorumilla näyttää liikkuvan väärää tietoa tenkasen sijoitusvinkeistä niin korjaanpa nyt tähän seuraavaa, jos on kässiä eli paalua tilillä niin neuvoisin oottamaan enskesään ja sitten ostamaan osakkeen hyvästä taloyhtiöstä ja mieluummin keskustasta, mitä etelämpänä sen parempi, remontit pitää olla tehtynä, senjälkeen pistät sen vuokralle päivän hintaan, asuntoa varmempaa sijoitusta ei ole, näillä leveysasteilla pitää olla katto päänpäällä ja siihen ihmiset(vuokralaiset) pistävät viimeiset rahansa !! Toki lama-aikan kannattaa ostaa sijoituskämppä pankkilainallaki, vähennysten jälkeen kaikki on plussaa ja kämpän hinta vaan nousee vuosien varrella, vaikka rahan arvo muutuis miten aina jäät voitolle. Tässä vaan on ainoa huono puoli se että sukulaiset alkaa kadehtiin hankimaasi kiinteää omaisuuta...OOnko ..?
Tenkasen varmat sijoitusvinkit
9
691
Vastaukset
- ovat
irtainta omaisuutta.
- tenkaneoikea)
PAperiosakkeet ovat mielikuvituksen tuotetta mutta asunto-osakkeissa on kiinteä käsinkosketeltavissa oleva perustus, yleensä betonia,otappa ja purista...oonko..?
- ovat vain osakkeita
tenkaneoikea) kirjoitti:
PAperiosakkeet ovat mielikuvituksen tuotetta mutta asunto-osakkeissa on kiinteä käsinkosketeltavissa oleva perustus, yleensä betonia,otappa ja purista...oonko..?
siinä kuin muutkin. Betonia et omista yhtään, pelkän hallintaoikeuden.
- tenkane(oikea)
ovat vain osakkeita kirjoitti:
siinä kuin muutkin. Betonia et omista yhtään, pelkän hallintaoikeuden.
Mutta nythän ei ollut kyse ITSE asumisesta vaan vuokralaisesta, ja sitäpaitsi se on edellen AINOA käsinkosketeltavissa oleva sijoitusomaisuus...OOnko..?
- kiinteistö
tenkane(oikea) kirjoitti:
Mutta nythän ei ollut kyse ITSE asumisesta vaan vuokralaisesta, ja sitäpaitsi se on edellen AINOA käsinkosketeltavissa oleva sijoitusomaisuus...OOnko..?
niin voit raplata sitä kuin muniasi.
- tenkane(oikea)
kiinteistö kirjoitti:
niin voit raplata sitä kuin muniasi.
Mulla on niitä useampia ja kivahan se on vuoraisäntänä raapia pallejaan...oonko..?
- sen arvo pysyy.
Veikko Huovinen muistaakseni kirjoitti romskun, missä joku sijoitti rahojaan viinaan. Hautaili puteleita pitkin maata. Ja testamenttasi perintönsä sukulaiselleen, joka yllättäen muuttuikin eräihmiseksi perintökarttojensa kanssa.
Hamsteri, niin muistaakseni oli romskun nimi, en viitsi nyt kömmerrellä tuonne kirjastoon kun on vähän hutera olo.
Noista asuntokaupoista vaan sen verran. Niissä voi töpeksiä paljonkin. Pahimmillaan vuokratuloista verojen jälkeen ei jää käteen edes velan korkoja. Ja sitten on maksettava veroja pääomasta ja vuokratuloista, sekä maksella remontteja jne.- hauska palsta...
buahaaa...nyt saadaan jo "alkoholistisijoitus
neuvontaakin..mitäpä sitä ihminen muuta elämässään
voi toivoa..,.seuraavaksi varmaan tenkasen
parinvaihtovikit luvassa tai alkoholistien
moottoripyöräkerho.
Vai on täällä palstalla Tenkasen mielestä väärää tietoa hänen sijoitusvinkeistään. Olisiko osa alkuperäisen sijoitusvinkki-illan tapahtumista häipynyt T:n mielestä? Hänhän kävi silloin ansiokkaan yksinpuhelun, muistaakseni neljä perättäistä puheenvuoroa oli T:n. Yhdessä, joka seuraavana päivänä oli poistettu, Tenkanen suositteli ostamaan pörssiosakkeita ja myymään ne viiden vuoden päästä voitolla, jolloin voi väliajan ottaa rennosti. (Poistaminen oli ymmärrettävää, se viesti ei liittynyt millään muulla lailla alkoholiin kuin että kirjoittaja oli kännissä.)
Tenkasen idea sinällään on hyvä. Siinä vain on se heikkous, että kaikki osakkeet eivät viiden vuoden päästä ole tuottaneet voittoa. Moni sijoittaja manailee, kun ei tullut vuonna 1990 ostaneeksi Nokiaa. Harvempi siunailee, että ei tullut ostaneeksi 1980-luvulla Skopia, Manconia tai Keitele-Tommilan optiolainaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058