Jos "Rion mies" lukee tämän, niin viitsitkö antaa vihjeitä mihinkä paikkoihin kannattaa pysähdellä Natalin ja Salvadorin välillä. Olen lähdössä neljättä kertaa Brasiliaaan, joten maasta on jonkun verran tuntumaa.
Ensin lennän kaverini kanssa Nataliin ja siitä on tarkoitus lähteä etenemään kohti Rioa. Lähellä Joao Pessoaa on Ingan kylä ja siellä on tarkoitus käydä morjestaan tuttua suomalaista kaveria. Salvadoriin asti aiomme mennä linja-autoilla ja sitten loppumatka Rioon lentäen.
Vinkkejä Rion mieheltä
2
1111
Vastaukset
- Mies Riosta
No sielta Natalista alas tultaessa Joao Pessoa ja Fernando de Noronha:
http://www.noronha.com.br/
Recifessa Olindan vanha kaupunki.
Salvadorista, jos aikaa on, voisitte piipahtaa Ilheuksen kaupungissa.
Aika vahan on nahtavaa, mutta jos bussilla tulette niin onhan noita.
Miten ajattelitte nuo bussimatkat hoitaa?- Roberto Carlos
Viime vuonna tulin Iguassulta Rioon sillä systeemillä, että aina ensimmäisenä linja-autoasemalle tultaessa kävin ostamassa matkalipun seuraavalle etapille. Samalla lailla varmaan nytkin tehdään. Nyt jossain paikassa voidaan olla ehkä pitempäänkin, niin silloin hankitaan lippu vasta lähempänä lähtöä. Jos jotain hyvää vinkkiä on, niin pistä viestiä ja kiitoksia nyt jo tulleista vihjeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748