Torstaina pitäisi lähtee reissuun ja säätiedotteet näyttävät vähän ikäviltä, pilvistä, puolipilvistä, koleahkoa...? Onko kenelläkään tarkempaa tietoa säästä eli jos joku siellä paikanpäällä viitsisi tarkistaa säätiedot, jotta tietää ottaako sadetakin, kumpparit ja villasukat vai pärjääkö päivällä ihan shortseilla ja illalla mekolla.
sää
2
707
Vastaukset
- Mohammed
On kuin Suomen kesä parhaimmillaan 5 vrk ennuste
18-21 celsiusta ja aurinkoista koko ajan. Todella mahtava ilma ja meille suomalaisille juuri sopiva. - mukaan :)
http://www.weather2travel.com/climate-guides/index.php?destination=agadir
katsopas tuolta :) tosiaan suomen kesä parhaimmillaan! marraskuussa 6 sadepäivää kun suomessa heinäkuussa on 11... illalla tosin voi olla kylmää. atlantti ja sahara ovat tosi kylmiä öisin. eli hotellihuonekin voi olla kylmä (riippuu toimiiko lämmitys). kandee siis ottaa myös lämmintä mukaan iltoja/öitä varten. itse olimme helmikuussa pari vuotta sitten. oli tosi ihana reissu, mutta illalla sai olla melkein toppatakki päällä. päivällä oli ihan lämmintä ja mukavaa.
itse ollaan lähdössä parin päivän päästä tunisiaan ja villavaatteet on pakattu lapsille mukaan öitä varten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096