Totesin tänään että sauvakävelyn kannalta huonot ajat ovat taas alkaneet, ainakin täällä Ruotsissa. Asfaltin pintaan muodostuu ohut,ohut jääkerros ja otetta ei saa piikeillä eikä kumitassuilla. Reilu lumen tulo tähän voisi auttaa mutta sellainenkin on nykyään harvinaista.
Huonot ajat
3
1538
Vastaukset
- kun muutat
tänne suomeen, kyllä hiekkateitä piisaa. pikiteitä olemassakaan, ehkä hesan liepeillä?
- aktiiviharrastaja
En kestä loskaa, enkä kaamosta. Vietän joka talvi kuntoloman Espanjassa, mistä löytyy loputtomiin upeita reittejä.
Reitit ja alueet esitellään myös suomeksi Topwalksin sivuilla www.topwalks.net
Sivustosta löytyy kaikki tarpeellinen: ajo-ohjeet, reittiselostukset, kartat jne. Runsaiden kuvien avulla voi valita itselleen mieleisen kohteen ja reitit.
Olin lokakuussa kaksi viikkoa Aragoniassa (Pyreneet) ja lähden huhtikuussa uuteen Topwalks-kohteeseen Kantabriaan. Kunto nousee ja tulee Picos de Europa tutuksi.- walker30s
Olin marraskuussa Kantabriassa ja sää oli edelleen mukava ja ruska aivan upea. Lähden keväällä uudestaan, sillä Picos de Europa on aivan mahtava luonnonpuisto.
Kantabria on muutenkin hieno kohde. Majoitukset ovat yleiseltä tasoltaan laadukkaampia, hinnat järkeviä, ravintoloista saa edelleen ystävällistä palvelua ja herkullista ruokaa. Ja kaikki kohtuuhintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319