Missä on Eveliina Kurki? Suomen kaikkien aikojen seksikkäin ja paras naislaulaja... Siinä oli mallia muille julkkisnaisille, mutta valitettavasti Eveliinan tyylisiä ei ole tullut. Jokin ihme esto edelleen päällä Suomi-naisilla. Huoh...
Eveliina Kurki
3
5501
Vastaukset
- hän81
Eveliina seurustella ja kasvatella 5- vuotiasta poikaansa, sekä tehdä töitä...
- pete-84
Osa eveliinan kappaleista oli alunperin tehty edesmenneelle Kikalle, ja tosiaan kyllä Kikka oli ihan ensimmäinen "pikkutuhmia" laulava muija joka osasi käyttää Seksiä tavalla joita muut eivät vaan osanneet eivätkä tule osaamaan.
Kikka oli ainutlaatuinen...Eveliina valitettavasti vaan huono kopio, jonka ura ei sitten lähtenytkään lentoon...vaikka esim Vampyyri mä oon ja 7 syntii ovat erittäin loistavia kappaleita.- Anonyymi
Hän oli pelkkä lapsi silloin mielestäni 15 vuotiaan ei olisi kuulunut joutua laulamaan sellaisia lauluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli pelkkä lapsi silloin mielestäni 15 vuotiaan ei olisi kuulunut joutua laulamaan sellaisia lauluja.
Nick Carter oli pelkkä lapsi silloin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239