Hei,
avasin juuri tilin Skypellä ja odotukset on kypällä. Onko nyt niin, että kotimaan perusmaksu kattaa ainoastaan puhelut lankapuhelimiin ja kännykkäpuhelimiin tulee extraa 2,5 centtiä/minuutti?
Latasin kännykkääni Fringin. MItä maksaa, jos soitan kännykällä Skypepuhelun toiseen kännykkään? Onko silloin veloitus Skype to Go eli tarvitsen lisää krediittiä tilille?
Skype-puhelu kännykällä kännykkään
5
4009
Vastaukset
- ..........
Jos myös toisessa kännykässä on Skype-yhteensopiva ohjelma on puhelu ilmainen. Jos taas joudut käyttämään soittaessasi toisen kännykkänumeroa yhteystietona maksaa se hinnaston mukaisen puhelumaksun.
- uusi käyttäjä
Minulle jäi hieman epäselväksi miten paljon puhelunvälittäminen kännykkänumeroon maksaa? Osaatko sanoa? Onko se 2,5 c/ minutti vai jotakin aivan muuta?
- siirtyy
Mutta kännykkähän tarvitsee dataliittymän, se lisää kyllä kustannuksia, mutta ehkä vähemmän kuin perinteiset kännypuhelut?
Itse olen ulkomailla soittanut Fring/Skype -systeemillä puhelimen WLAN-systeemin avulla. Ei tartte datamaksuja.
- ei kannata kännykkään
Puhelu Skypestä suomalaiseen kännykkään näkyy maksavan 0.19 euroa/min. eli eipä oikein kannata. Yksityisiin Suomen lankaverkkoihin soitto 0.029 €/min, näissä hinnoissa ALV mukana.
Mulla on vanha Skype Pro, jolla 2 euron kuukausihintaan sai soittaa aina kertakorvauksella (noin 3 senttiä) rajattoman pitkän lankapuhelun Suomeen, mutta ovat näköjään nostaneet hintoja uusille tilaajille.- Jakke333
Skype laittoi hintoja uusiksi vastikään.
http://www.skype.com/intl/en/prices/callrates/
Hinnasto "Per minute rates for calling phones and mobiles". Siis kännykät on mukana tuossa.
Hinta Suomessa 0,029 € !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813