Mikä on värityyppini (kylmä vai lämmin tai miten ne nyt erotellaan..)?
Iho: vaalea (usein myös punakka)
silmät: siniset
hiukset: se perussuomalainen ruskeanharmaa/maantienväriset/ristiväriset
Värityypit
3
791
Vastaukset
- kylmät värit
Veikkaan että olet kesä, eli kylmät, mutta ei kovat värit. Onko hiuksissasi kullanhohdetta (kevät), vai onko niiden sävy kylmä (kesä)?
Sopiiko sinulle paremmin kylmänvihreä (kesä) vai koivunvihreä (keltaisen kautta, kevät)? punainen pinkin kautta (kesä) vai oranssin kautta (kevät?)- Utelias...
mitkä kaikki sävyt sopivat kesälle?itse olen ainakin mainitsemasi perusteella kesä(en ole tän keskustelun aloittaja).
- Bright Spring
Ei voi tietää alotuksen perusteella. Minunkin ihoni on vaalea ja usein punakka ja punastun helposti. Hiukseni ovat ns. maantienväriset, silmät tumman siniset, mutta olenkin kirkas kevät! Oma tyyppi pitää liinoilla kokeilla itse (tai erivärisillä vaatteilla) luonnonvalossa, muttei suorassa kirkkaassa auringon valossa. Ja kannattaa lukea aiheesta kirjoja. Värityyppejä on muuten 12 eikä 4. Neljä on vanhaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066