Etsitään pelaajia puistofutis joukkueeseen kesälle 2009. Kyseessä siis on harrastesarja missä kaikki voivat pelata. Tarkemmat tiedot löytyy palloliiton sivuilta. Jos kiinnostus heräsi, niin laitahan viestiä tulemaan.
puistofutis, Tampere
4
1655
Vastaukset
- VilleL
Olen kiinnostunut lähtemään puistofutikseen mukaan...vieläkö tarvitsette porukkaa?
Kyllä tarvetta pelaajille edelleen on. Näyttää vaan siltä että ei saada porukkaa kasaan. Onko sulla ketään kavereita jotka vois olla kiinnostuneita? voit laittaa mulle mailia osoitteeseen. nissan82@hotmail.com
Joukkue rupee oleen kasassa. Vielä mahtuu mukaan, jos kiinnostusta löytyy. Viestiä tulemaan.
- peluri
moi,
onko vielä tarvetta pelureille? jos on laita vaikka mailia minulle päin... niilo.virtanen@netti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327