Terve
Siksi jatkuva että se ilman ajatustyötä olisi aina toiminnassa .
Onko chervoletin eri malleissa jotain eroja? On HD eli jotenkin rankempaan käyttöön no minun käyttö on suht kevyttä hevostraileri ja sievä vene satunnaisesti peräkärryllä jotain pientä.
Autoksi en nyt hiacen 4 vetoista laittaisi vaikka loistava olisikin.
Joku usa pic-up jossa tilat 5 hengelle ja lavaa tai joku helposti huolletava pakettiauto.
USA 4x4 jatkuva 4veto?
9
1631
Vastaukset
- Ruuhkakivi
Kyllä, ilman muuta, niin minustakin...
- duramax
laita duramaxi on tilat viirellejja 6.6 l moottori.kuorma auto saat alvin pois ei auto etua.ei 80 lätkää.
- juu ei lätkää
2001 ja uudemmissa dieseleissä nopeudenrajoitin. Mikään kuorma-auto ei tarvitse lätkää, koska nopuesrajoitus kuorma-autolle on tuo 80.
- L200
juu ei lätkää kirjoitti:
2001 ja uudemmissa dieseleissä nopeudenrajoitin. Mikään kuorma-auto ei tarvitse lätkää, koska nopuesrajoitus kuorma-autolle on tuo 80.
Nopeudenrajoitin on pakollinen vain N3 luokan ajoneuvoissa, eli kuorma-autoissa minkä kokonaispaino on yli 12000kg.
- sun mielestä
L200 kirjoitti:
Nopeudenrajoitin on pakollinen vain N3 luokan ajoneuvoissa, eli kuorma-autoissa minkä kokonaispaino on yli 12000kg.
Mersun Sprintteri noin painava? Nopeuden rajoitin ON PAKOLLINEN, paitsi jos on bensakone. Että silleen.
- kaurapuurosta
sun mielestä kirjoitti:
Mersun Sprintteri noin painava? Nopeuden rajoitin ON PAKOLLINEN, paitsi jos on bensakone. Että silleen.
ainakin nettiautossa on myynnissä monia "hyväksytty ilman nop.rajoitinta" ja on rek. kuorma autoksi.
- L200
kaurapuurosta kirjoitti:
ainakin nettiautossa on myynnissä monia "hyväksytty ilman nop.rajoitinta" ja on rek. kuorma autoksi.
No joo, näytti olevan vanhaa tietoa. Eli nopeudenrajoitin on tosiaankin pakollinen nykyisin ainakin lähes kaikissa uusissa kuorma-autoissa, ei noi AKE:n sivutkaan aiheesta olleet kovin selkeät.
- olemassa?
eikös jenkkipakujen nelivedot ole aina sellaisia, jotka kytketään vivusta tarvittaessa päälle kuten hiluxissa.
Pitävällä pinnalla on syytä ajaa takavedolla.
Joistakin Audin malleista löytyy torsen-tasauspyörästöllä toteutettu "jatkuva neliveto".- L200
Ainakin "ennenvanhaan" jenkkipickupeja sai vaihtoehtoisesti kytkettävällä nelivedolla, eli normaalisti takavetoinen ja kytkemällä kova neliveto, sekä keskustasauspyörästöllä olevalla nelivedolla jolloin auto on aina nelivetoinen mutta veto kytketään "kovaksi" keskustasauspyörästön lukolla.
Tälläisiä oli ainakin 70-80 luvuilla Dodgen PowerRam josta oli kumpiakin versioita.
Nykykäytäntö taitaa olla enemmän tuo kytkettävä 2/4 veto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269