Kuinka vanhaksi pitää elää, että viimein tajuaa että onnettomuus on kiinni selvittämättömistä traumoista?
Onnen perässä
3
617
Vastaukset
- ei kannata
tinkiä rahallisesti. Jos jotain haluaa niin siitä on valmis pulittamaan. Satuin löytämään kokonaisvaltaisen ohjelman.
- koskaan
ei ole liian myöhäistä..Itse olin 38 v.
- Matkun
Mä kyllä uskon, et tää voi olla ihan totta. Mistä sitä apua saa? Mitä pitää tehdä, jotta tässä terapiassa pääsee alkuun? Kehen ottaa yhteyttä jne... Mitä maksaa?
Mä oon niin kyllästyny oottamaan, että musta tulis taas onnellinen ja elämään tyytyväinen, niin kuin sillon lapsena. Oon aina ajatellu, et kunhan tapahtuu niin ja niin (esim. pääseen uudelle paikkakunnalle opiskelemaan unelmieni ammattiin), niin elämää rupeaa sujumaan haluamallani tavalla ja minusta tulee onnellinen. Ikinä näin ei kuitenkaan ole käynyt näin. Vaikka elämässä olisi tapahtunut muutoksia positiiviseen suuntaan, niin silti en ole tyytyväinen elämääni ja ole onnellinen.
Huoh... Onneksi minulla on halua etsiä onnea. En ole vielä kuitenkaan onneksi vaipunut epätoivoon, vaan jaksan vielä uskoa, että se onni löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229