Minä kävin Kotikadulla

Kotikadun miehet kuvataan ääliöiksi ja nahjuksiksi ja naiset älyköiksi aktivisteiksi.

Taitaa mennä aikaa ennen kuin seuraavan kerran vierailen sillä kadulla.

23

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

Häpeä(kö) tunnustaa etten ole koskaan kyennyt seuraamaan yhtäkään sarjaa, en koti- enkä ulkomaista. Mielestäni elokuvalla tai tv-ohjelmalla pitää olla alku ja loppu.

Uutisetkin ja ajnkohtaisjutut "katson" mieluummin radion puolelta.

• Olen moneen sarjaan koukussa.
        Jotenkin niiden jatkuvuus on minusta kiehtovaa.
        Totta kai nekin loppuvat joskus, mutta niinhän elämäkin.
        Tämä digiaika on tuonut ihmeellisen asian mukanaan.
        Ohjelmien katselun ajansiirron. Ts. katson tallennetun ohjelman silloin, kun minulla on siihen aikaa.
        Säästän myös aikaa, koska mainokset eivät vie sitä. Niiden ylihän voi aina hypätä.
        Kuuntelen toki myös mielelläni radiota.

• Käsis on loistava
        Jopel kirjoitti:

Olen moneen sarjaan koukussa.
        Jotenkin niiden jatkuvuus on minusta kiehtovaa.
        Totta kai nekin loppuvat joskus, mutta niinhän elämäkin.
        Tämä digiaika on tuonut ihmeellisen asian mukanaan.
        Ohjelmien katselun ajansiirron. Ts. katson tallennetun ohjelman silloin, kun minulla on siihen aikaa.
        Säästän myös aikaa, koska mainokset eivät vie sitä. Niiden ylihän voi aina hypätä.
        Kuuntelen toki myös mielelläni radiota.

ja tyypit suoraan elävästä elämästä.
        Olen seurannut siitä asti,, kun lauantaina voi katsoa sen.

• Atolfia
        Käsis on loistava kirjoitti:

ja tyypit suoraan elävästä elämästä.
        Olen seurannut siitä asti,, kun lauantaina voi katsoa sen.

olen alkanut seurata KOTIKATUAkin. Aikaisemmin jäi aina katsomatta, koska sattui olemaan sporttitunti juuri silloin. Niin se on nytkin, mutta tuo digisovitin, jota vastaan olin aivan valtavasti, antaa nyt mahdollisuuden siirtää se parempaan ajankohtaan.

Yleensä katson sarjoja ja elokuvia hyvin vähän, mutta joskus saatan pysähtyä katsomaan, kun neule on kädessä. En osaa oikein istua kädet helmassa. Sekin on jäänne tuolta työteliäältä ajanjaksolta.

Tämä aparaatti antaa käsille työtä. Siitä mukava peli.

• katsoin eilen Kotikadun sinun silmilläsi,tästä miesnäkökulmasta.Kummakseni huomasin,että sinähän olet oikeassa,melkeinpä kaikki miehet ovat siellä naisisessa komennossa.
      Vaikka Kotikatu onkin ainut sarja,mitä seuraan jatkuvasti,niin minulle teki ihan hyvää katsoa sitä "toisella tavallakin."
      Ai niin,seuraan kyllä myös Sydämen asialla-sarjaa.

• Ballykissangel, Sydämen asialla, Laakson kuningas...
        Kyllä niitä viitsii katsoa!
        Kotikadun olen nyt ottanut ohjelmaani.

Jenkkijuttuja en pysty katsomaan.

• Kotikatua katsoessa. Miksi oli miehet laitettu niin tyhmiksi- eihän se nyt sentään pitänyt paikkaansa- oli ihan luonnoton !
        Syntyi keskustelua. että onkohan käsikirjoittajalla jotain antipatioita miehiä/miestä vastaan, vai mistä lie ollut kysymys.
        Yleensä "sivusilmällä"katson kotikadun, nyt kyllä ihan ärsytti.

• Atolfia
        satu kirjoitti:

Ballykissangel, Sydämen asialla, Laakson kuningas...
        Kyllä niitä viitsii katsoa!
        Kotikadun olen nyt ottanut ohjelmaani.

Jenkkijuttuja en pysty katsomaan.

Sydämen asialla-sarjassa poliisipäälikkö on aina tyhmä ja tekee vääriä ratkaisuja, kun taas yksi poliiseista on se fiksu.

En oikeastaan katso sarjaa enää ollenkaan. Minua alkoi ärsyttää tuo tohelo nainen ja häntä auttava nuori mies. En muista enää nimiä, siitä on niin kauan, kun olen katsonut.

Tiedän paljon tuttaviani, jotka rakastavat tuota sarjaa. Näin meitä on moneksi ja hyvä niin.

Ballykissangeliin tutustuin kesällä ja se riitti. Samoin Laakson kuningas on uusinta, mahtanee tulla jo kolmatta jos ei neljättäkin kertaa.

En myöskään katso jenkkijuttuja. Sarja UUSI ALKU oli mielestäni mukava katsoa ja tulee nyt uusintana kakkosella. Olen katsonut sitä toiseen kertaan.

Loppujen lopuksi TV:ssa on niin paljon uusintoja, että eipä juuri ole paljon katsottavaa. Suomalaisia näytelmiä en jaksa katsoa. Siellä on mennyt sarja Tukka auki. Hetken katsoin, kun se alkoi, mutta kyllä tympäisi kielenkäyttö ja homopari.

Dogumenttiohjelmat ovat nykyään parasta katseltavaa, tietysti uutiset ja poliittiset keskustelut.

• Kun ette jatkuvasti ole seuranneet Kotikadun maailmaa parantavaa ohjelmaa, niin ette nyt ymmärrä, että kyseessä on TEEMA. Aletaan ilmeisesti käsitellä miesten ongelmia, ja siinä samalla naistenkin, joiden tehtäväksi ilmeisesti tulee olla pelastajina tilanteissa.

Aikaisemmin tänä vuonna käsiteltiin vanhan Maijan alkavaa dementiaa, ja se on nyt kuin poispyyhkäisty. Maija on taas innolla mukana.

Eevaraukkaa taas vaani ja alisti manipuloiva, ilkeä "uskonnollinen" Uuden Ajan Airut, joka vei Eevan rahat ennen kuin Eeva ymmärsi heittää kundin kadulle.
      Eeva kasvoi ihmisenä tässä kurimuksessa.

Voi teitä, jotka ette katso tätä kulttuuriohjelmaa säänöllisesti. Saamme siitä niin syvällistä tietoa ja uudenlaista ajattelua, paljon enempi kuin Kauniista ja Rohkeista esimerkiksi!

• Kotikatu on hyvä!

Rantaskakin aivan kuin täältä suoraan!

Ja minusta päämieshenkilö on fiksu aj pitkämielinen, tää Lauran isäpappa, Jukka Puotila.

• Rantaskalle
        Kotikatu on hyvä! kirjoitti:

Rantaskakin aivan kuin täältä suoraan!

Ja minusta päämieshenkilö on fiksu aj pitkämielinen, tää Lauran isäpappa, Jukka Puotila.

kyllä sinunkin soisi muuttuvan suvaitsevammaksi!

• Noinko helppoa on maailman parantaminen.
        Teemoja hupisarjoihin ja sillä siisti.

• Jopel kirjoitti:

Noinko helppoa on maailman parantaminen.
        Teemoja hupisarjoihin ja sillä siisti.

Jostain on aloitettava tämä maalimanparannus.
        Paras ja helpoin tapa omalta sohvalta käsin.

Ennen muinoin oli Suomisen perhe radiossa. Perheen piti pitää yllä toivoa ja optimismia sota-ajan Suomessa. Teemoja oli sielläkin, mm. sodan jälkeen piti joka perheessä olla paljon lapsia, joten Suomiset adoptoivat kaksoisvauvat pysyäkseen esimerkillisinä kansallemme.

TV:ssä on ollut useampiakin linjaan sopivia sarjoja, esim. Heikki ja Kaija, silloin musta-valkoisena aikana. Siitä alkaen monia muita.

Salakähmästi osoitetaan nyt vaikka toi Rantaskan asenne. Jokainen voi herätä huomaamaan rasismi, ja sitten sanoa kotonansa mielipiteensä.
        - Jos et tunne tätä Rantaskaa, niin lyhyesti kerron, että hän siellä Kotikadulla vainoaa naispastorin afganistanilaista kasvattitytärtä, ikä 8 vee.

• Makriina kirjoitti:

Jostain on aloitettava tämä maalimanparannus.
        Paras ja helpoin tapa omalta sohvalta käsin.

Ennen muinoin oli Suomisen perhe radiossa. Perheen piti pitää yllä toivoa ja optimismia sota-ajan Suomessa. Teemoja oli sielläkin, mm. sodan jälkeen piti joka perheessä olla paljon lapsia, joten Suomiset adoptoivat kaksoisvauvat pysyäkseen esimerkillisinä kansallemme.

TV:ssä on ollut useampiakin linjaan sopivia sarjoja, esim. Heikki ja Kaija, silloin musta-valkoisena aikana. Siitä alkaen monia muita.

Salakähmästi osoitetaan nyt vaikka toi Rantaskan asenne. Jokainen voi herätä huomaamaan rasismi, ja sitten sanoa kotonansa mielipiteensä.
        - Jos et tunne tätä Rantaskaa, niin lyhyesti kerron, että hän siellä Kotikadulla vainoaa naispastorin afganistanilaista kasvattitytärtä, ikä 8 vee.

luulin, että Rantaska on siellä vain kontrastin takia, meinaan, että hyvät tulis paremmin esiin.
        Niin ja tietysti niskakarvojen veryttelyn takia.

• Jopel kirjoitti:

luulin, että Rantaska on siellä vain kontrastin takia, meinaan, että hyvät tulis paremmin esiin.
        Niin ja tietysti niskakarvojen veryttelyn takia.

Et huomaakaan, kuinka sen teeman sanoma uppoaapi! Niskakarvoja myöten.
        :)

• Makriina kirjoitti:

Et huomaakaan, kuinka sen teeman sanoma uppoaapi! Niskakarvoja myöten.
        :)

sitä sarjaa seurata saadakseen salaviisautta?

Entä mistähän saisi oikeata viisautta?
        Tuollainen manipulointi vaikuttaa vähän pelottavalta.
        Eikös niitä terroristeja ja itsemurhaiskujen tekijöitä kouluteta vähän niinku tuollai?

• Jopel kirjoitti:

sitä sarjaa seurata saadakseen salaviisautta?

Entä mistähän saisi oikeata viisautta?
        Tuollainen manipulointi vaikuttaa vähän pelottavalta.
        Eikös niitä terroristeja ja itsemurhaiskujen tekijöitä kouluteta vähän niinku tuollai?

Älä nyt sentään eppäile heitä terroristeiksi!
        Tosin yksi pariskunta on ulkomailla ja jossain pakolaisleireillä tai muualla sotatantereilla.
        Ei sitä tiedä, vaikka vauhti Kotikadullakin kiihtyisi, kun he palaavat.

Juuri sellaisen mahdollisuuden takiahan meitä koukutetaan sarjoihin. :)

• Makriina kirjoitti:

Älä nyt sentään eppäile heitä terroristeiksi!
        Tosin yksi pariskunta on ulkomailla ja jossain pakolaisleireillä tai muualla sotatantereilla.
        Ei sitä tiedä, vaikka vauhti Kotikadullakin kiihtyisi, kun he palaavat.

Juuri sellaisen mahdollisuuden takiahan meitä koukutetaan sarjoihin. :)

Mitä jos minusta tulee sellainen lälly, kuin ne kotikadun äijät ovat.
        Ehkä niiden keskiarvo kukaties.
        Sellainen on kai nykyfeministinaisen toivemies.
        Vähän kun korkoa kopauttaa, niin Vihtori jo sängyn alta pyytelee lupaa tulla pois.

• Jopel kirjoitti:

Mitä jos minusta tulee sellainen lälly, kuin ne kotikadun äijät ovat.
        Ehkä niiden keskiarvo kukaties.
        Sellainen on kai nykyfeministinaisen toivemies.
        Vähän kun korkoa kopauttaa, niin Vihtori jo sängyn alta pyytelee lupaa tulla pois.

Kuule, kun oikein ottaa vastaan opetukset, niin eipä aikaakaan, kun Vihtori rohkaisee hurjan luontonsa ja karkaa sängyn alta ilman lupaa Kotikadulle.

Kyllä on Justiinalla (nimi muutettu) siinä ihmettelemistä sitten.

• Makriina kirjoitti:

Kuule, kun oikein ottaa vastaan opetukset, niin eipä aikaakaan, kun Vihtori rohkaisee hurjan luontonsa ja karkaa sängyn alta ilman lupaa Kotikadulle.

Kyllä on Justiinalla (nimi muutettu) siinä ihmettelemistä sitten.

että Justiina on Kotikatu sarjan yksi kirjoittaja, niin joutuuko hän kaivamaan pöytälaatikostaan sen kuuluisan kaulimensa, rauhoittaakseen Vihtorihirviön.

• Makriina ek
        Jopel kirjoitti:

että Justiina on Kotikatu sarjan yksi kirjoittaja, niin joutuuko hän kaivamaan pöytälaatikostaan sen kuuluisan kaulimensa, rauhoittaakseen Vihtorihirviön.

Kotikatu on koko perheen sarja.
        Käsikirjoittajat voisivat kyllä paneutua paremmin tehtäväänsä varsinkin vuorosanojen kanssa, mutta väkivaltaa ei siellä saa käyttää edes vihtoreiden ojentamiseen.
        Ja kyllä ne urhot siellä ovat ihan hyviä tyyppejä. Odotellaan vain rauhassa kukin sohvallamme, kyllä kaikki järjestyy.

• tähtiluokkaa

Vievät roolinsa sydämeen käyvästi.

Esim. Jarkon tuska pyörävarkauden hyvittämisestä,
      kun ukki Jukka Puotila meinasi rahalla asian selvittää.

Tai suloinen Malai joka tunsi jopa myötätunnon häivähdyksen
      kiusaajaansa kohtaan nähdessään tämän itkevän.
      Hauska nähdä iloista Tuija Piepposta vaihteeksi pahiksen roolissa /Rantaskana

Ja mitä Timo-Velistä (pupusta) vielä kehittyy. Lapsinero?

Totta, että Mauri ja Onni kuvataan välillä vähän hölmöiksi.
      mutta hyvin Sulevi Peltola senkin rooli vetää

• Kyllä lapsinäyttelijät ovat monen serjan suola.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7217
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3391
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      150
      1665
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      291
      1583
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1365
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      240
      1184
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe