Eli mulla on ollu tuo mun ohutvarvasgekko jo 3 vuotta ja aloin miettimään et sen olis hyvä saada kamu!! onko jollain tietoa, että pärjääköhän ne keskenään ku kummiskin ollu jo 3 vuotta"yksin" ja sit tuleekin uus ilmestys terraarioon, onkohan tappeli mahdollista?!? puollustaakohan "reviiriään"???
Ohutvarvasgekolle kamu!!!!
#sensei#
4
574
Vastaukset
- alsdfal
meillä ainakin 2 samassa. Ja tuskinpa puolustavat, tai jos siltä tuntuu niin osta naaras - niillä harvemmin sitä edes ilmenee.
- kahta urosta!
Siis järkikin sen sanoo että kahta urosta ei kannata laittaa samaan terraan!Siinä tulee ennemmin tai myöhemmin nahistelua kuitenkin..Joko naaraita keskenään tai pariskunta,muttei uroksia.Ihan varmasti soputuvat kyllä keskenään elämiseen,jos ei niin sille ei voi sitten mitään.
- lkalfkaöf
ohutvarvasgekot eivät asu pareittain, vaan ryhmissä.
- siadh
Jos sul on tarpeeks iso terraario, ja molemmil gekoille jää tarpeeks tilaa, ni ei ne tappele. (kuulemma)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096