Hot stone,miten?

Mies35

Miten tapahtuu hot stone-hieronta?Mitä alueita hierotaan?Tehdäänkö molemmille puolille?Onko paras olla alasti hieronnan ajan?Itsestä tuntuu luonnollisemmalta olla alasti ettei mikään ole tiellä ja kiristä..

24

11517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulutettu hieroja

alushousut jalassa...on hygieenisempää sinulle ja minulle. koko hot stone (90min) hoidossa hierotaan aina varpaista päähän asti. (ei intiimialueita).
      kannattaa kokeila, on rentouttava hoito.

• Mies35

Kysyn et miten alastomuus vaikuttaa molempien hygieenisyyteen kun ei intiimialueita hierota?Ja asiakas,niinkuin itsekin kun hierontaan menen,olen varmasti puhdas päästä varpaisiin,hyväkroppanen urheileva!Eikö koulutetun hierojan tule suhtautua luonnollisesti alastomuuteen?Kertokaa kokemuksia,jotka olette käyneet hotstone-hieronnassa?Naiset ku miehet

• sama...
        Mies35 kirjoitti:

Kysyn et miten alastomuus vaikuttaa molempien hygieenisyyteen kun ei intiimialueita hierota?Ja asiakas,niinkuin itsekin kun hierontaan menen,olen varmasti puhdas päästä varpaisiin,hyväkroppanen urheileva!Eikö koulutetun hierojan tule suhtautua luonnollisesti alastomuuteen?Kertokaa kokemuksia,jotka olette käyneet hotstone-hieronnassa?Naiset ku miehet

en epäile ettetkö olisi puhdas, mutta en voi sinulle taata edellisen asiakkaan puhtautta...onhan meillä suojapaperit..mutta paperiä se vain on..

desinfioin toki plintin..ja todellakin on alastomuus luonnollista, mutta kerro miksi haluat olla hoidossa alasti...eiko mukavat, valjät alushousut ole huomaamattomat??

• Mies35
        sama... kirjoitti:

en epäile ettetkö olisi puhdas, mutta en voi sinulle taata edellisen asiakkaan puhtautta...onhan meillä suojapaperit..mutta paperiä se vain on..

desinfioin toki plintin..ja todellakin on alastomuus luonnollista, mutta kerro miksi haluat olla hoidossa alasti...eiko mukavat, valjät alushousut ole huomaamattomat??

Jaa..en ole erityisen exhibitionisti,mutta itselleni alastomuus hyvin luonnollinen asia,varmaan kaikille ei samalla tavalla..esim.kotona tykkään olla alasti yleensä aina?Ja johtuu siitäki et en käytä yleensä lyhyitä alushousuja,oon ollu hermoratahieronnassa miesten stringit jalassa,ehkä ei olisi ollut välttämätöntä olla mitää päällä?Ko.hieroja sanoi aikaa varatessa et älä ainakaa boksereita laita..Ns.tavalliset alushousut tuntuu tosi ylimääräiseltä ja paljolta kun ei ole tottunut..

• --sama
        Mies35 kirjoitti:

Jaa..en ole erityisen exhibitionisti,mutta itselleni alastomuus hyvin luonnollinen asia,varmaan kaikille ei samalla tavalla..esim.kotona tykkään olla alasti yleensä aina?Ja johtuu siitäki et en käytä yleensä lyhyitä alushousuja,oon ollu hermoratahieronnassa miesten stringit jalassa,ehkä ei olisi ollut välttämätöntä olla mitää päällä?Ko.hieroja sanoi aikaa varatessa et älä ainakaa boksereita laita..Ns.tavalliset alushousut tuntuu tosi ylimääräiseltä ja paljolta kun ei ole tottunut..

onhan se niinkin että hierojilla saapi yksilöllistä palvelua...
        jos sua ei häiritse olla alasri samalla pedillä muiden kanssa; )

• Mies35
        --sama kirjoitti:

onhan se niinkin että hierojilla saapi yksilöllistä palvelua...
        jos sua ei häiritse olla alasri samalla pedillä muiden kanssa; )

Ei tietenkää alastomuus häiritse.Luulisi ettei yleensä hierojan lisäksi ole muita ihmisiä läsnä..?Ja ammattimainen hieroja huolehtii puhtaan aluspaperin ja puhdistaa pöydän edellisen asiakkaan jäljiltä.Luulisi useimpien,mitä oon lukenut,olevan alasti hieronnan aikana?Ehkä stringit on aika yleisiä?

• mitä...
        Mies35 kirjoitti:

Ei tietenkää alastomuus häiritse.Luulisi ettei yleensä hierojan lisäksi ole muita ihmisiä läsnä..?Ja ammattimainen hieroja huolehtii puhtaan aluspaperin ja puhdistaa pöydän edellisen asiakkaan jäljiltä.Luulisi useimpien,mitä oon lukenut,olevan alasti hieronnan aikana?Ehkä stringit on aika yleisiä?

Täysalastomuus voi häiritä hierojaa vaikkei sitä näyttäisikään. Voin sanoa kokemuksesta, että on aika hankalaa hieroa alastonta miestä kun se heppi siellä pyyhkeen alla heiluu ja kun jalat hieroo niin siihen ei todellakaan halua törmätä. Joten alushousut jalkaan ettei se heilu siellä vapaana!
        Enkä ole ainoa hieroja joka on tätä mieltä.

• .--
        mitä... kirjoitti:

Täysalastomuus voi häiritä hierojaa vaikkei sitä näyttäisikään. Voin sanoa kokemuksesta, että on aika hankalaa hieroa alastonta miestä kun se heppi siellä pyyhkeen alla heiluu ja kun jalat hieroo niin siihen ei todellakaan halua törmätä. Joten alushousut jalkaan ettei se heilu siellä vapaana!

juuri näin!!

• Ollaan aikuisia ja ihmisiä
        mitä... kirjoitti:

Olen miehenä käynyt useasti kokovartalohieronnassa. Minulle ei ole tullut mieleenkään kylmänä vuodenaikana laittaa taskuun pikkuhousuja hierontaan menon takia, vaikka hieroja olisi ollut nainen. Koulutetut hierojat eivät ole ottaneet ongelmaa tästä, ainoastaan jotkut "itse oppinet" kirjekursilaiset kyllä. Liikun paljon työni takia ympäri maata. Paras tapaus on ollut, kun minulla ei ole pikkuhousuja hierontaan tullessa, on hieroja sanonut, että hieronta keskeytetään, jos jompikumpi meistä "innostuu liikaa". Tuntuu, että tälle alalle tulee koko ajan kypsymättömiä hierojia, joilla on paljon ongelmia seksuaalihistoriassaan

• hierontaan...
        Ollaan aikuisia ja ihmisiä kirjoitti:

Olen miehenä käynyt useasti kokovartalohieronnassa. Minulle ei ole tullut mieleenkään kylmänä vuodenaikana laittaa taskuun pikkuhousuja hierontaan menon takia, vaikka hieroja olisi ollut nainen. Koulutetut hierojat eivät ole ottaneet ongelmaa tästä, ainoastaan jotkut "itse oppinet" kirjekursilaiset kyllä. Liikun paljon työni takia ympäri maata. Paras tapaus on ollut, kun minulla ei ole pikkuhousuja hierontaan tullessa, on hieroja sanonut, että hieronta keskeytetään, jos jompikumpi meistä "innostuu liikaa". Tuntuu, että tälle alalle tulee koko ajan kypsymättömiä hierojia, joilla on paljon ongelmia seksuaalihistoriassaan

Jaa että hieronta keskeytetään jos jompikumpi "innostuu" liikaa??? No ei ole ollut kyllä oikea hieroja kyseessä jos on vaarana että hänkin siitä lähtee innostumaan housuttomasta miehestä!
        "Oikeaa" ja "väärää" hierojaa ei mitata sillä että kumpi suostuu hieromaan jalat sitä heppiä hipoen ja kumpi ei suostu. Sanoisin että jotain seksuaalioutouksia on silloin asiakkaan päässä eikä hierojan jos välttämättä asiakas haluaa sitä heppiä siinä esitellä (ja ilmeisesti melkeinpä toivot että hieroja edes hipaisisi siihen???)
        Hierojana oleminen ei myöskään tarkoita sitä, etteikö hieroja olisi menneisyydessään joutunut kokemaan jotakin ikävää miksi vielä suuremmasta syystä ei halua nähdä niitä kaluja. Joten yritä ymmärtää että ihmisillä on erilaisia taustoja ammatista riippumatta, hierojat eivät ole putkahtaneet tähän maailmaan valmiina hierojina ilman taustaa, he ovat elämässään muutakin kuin hierojia ja heillä on kokemuksia, niin hyviä kuin pahojakin.
        Ymmärrätkö yhtään, kuinka kiusallista ja piinaavaa on hieroa niitä miehen jalkoja kun pyyhe on siinä päällä ja mulkku siellä alla vapaana ja yritä siinä sitten hieroa jalat tuskanhiestä valuen kun ei sitä voi kurkkiakaan että missä se heppi heiluu ettei kädet vahingossa siihen koske ja törmää.
        Alushousujen poisottaminen ei ole ollenkaan välttämätöntä edes kokovartalohieronnassa ja kouluaikoinakin meille sanottiin että asiakkaalle sanotaan että alusvaatteet saa jäädä päälle, että ihan alastomana siihen pöydälle ei mennä. Ja jos käy niin että joku asiakas siihen kuitenkin alasti menee, niin sitten on vain kohteliaasti selvittävä. Monta sellaista tapausta kyllä sattui jopa tuossa koulussa, että nämä täysin alasti pöydälle menneet miehet olivat sitten alkaneet siinä hieronnassa runkata. Joten itse sanon kyllä aina että Alushousut Voi Jättää Jalkaan!
        Ja normaalit ihmiset kyllä pitävät niitä pikkuhousuja jalassa eikä taskussa!

• mistä puute!
        hierontaan... kirjoitti:

Jaa että hieronta keskeytetään jos jompikumpi "innostuu" liikaa??? No ei ole ollut kyllä oikea hieroja kyseessä jos on vaarana että hänkin siitä lähtee innostumaan housuttomasta miehestä!
        "Oikeaa" ja "väärää" hierojaa ei mitata sillä että kumpi suostuu hieromaan jalat sitä heppiä hipoen ja kumpi ei suostu. Sanoisin että jotain seksuaalioutouksia on silloin asiakkaan päässä eikä hierojan jos välttämättä asiakas haluaa sitä heppiä siinä esitellä (ja ilmeisesti melkeinpä toivot että hieroja edes hipaisisi siihen???)
        Hierojana oleminen ei myöskään tarkoita sitä, etteikö hieroja olisi menneisyydessään joutunut kokemaan jotakin ikävää miksi vielä suuremmasta syystä ei halua nähdä niitä kaluja. Joten yritä ymmärtää että ihmisillä on erilaisia taustoja ammatista riippumatta, hierojat eivät ole putkahtaneet tähän maailmaan valmiina hierojina ilman taustaa, he ovat elämässään muutakin kuin hierojia ja heillä on kokemuksia, niin hyviä kuin pahojakin.
        Ymmärrätkö yhtään, kuinka kiusallista ja piinaavaa on hieroa niitä miehen jalkoja kun pyyhe on siinä päällä ja mulkku siellä alla vapaana ja yritä siinä sitten hieroa jalat tuskanhiestä valuen kun ei sitä voi kurkkiakaan että missä se heppi heiluu ettei kädet vahingossa siihen koske ja törmää.
        Alushousujen poisottaminen ei ole ollenkaan välttämätöntä edes kokovartalohieronnassa ja kouluaikoinakin meille sanottiin että asiakkaalle sanotaan että alusvaatteet saa jäädä päälle, että ihan alastomana siihen pöydälle ei mennä. Ja jos käy niin että joku asiakas siihen kuitenkin alasti menee, niin sitten on vain kohteliaasti selvittävä. Monta sellaista tapausta kyllä sattui jopa tuossa koulussa, että nämä täysin alasti pöydälle menneet miehet olivat sitten alkaneet siinä hieronnassa runkata. Joten itse sanon kyllä aina että Alushousut Voi Jättää Jalkaan!

Kuka se taas sotkee seksin?. Tietääkseni alastomuudella ja hieronnalla ei ole mitään yhteyttä keskenään tai ei ainakaan pitäisi olla. Tiedoksi vielä, että talvella normaallisti normaali mies pitää pitkiä alushousuja :)

• miehet...
        mistä puute! kirjoitti:

Kuka se taas sotkee seksin?. Tietääkseni alastomuudella ja hieronnalla ei ole mitään yhteyttä keskenään tai ei ainakaan pitäisi olla. Tiedoksi vielä, että talvella normaallisti normaali mies pitää pitkiä alushousuja :)

käyttävät alushousuja pitkien kalsareiden alla.

• Se että "lopetetaan hi...
        hierontaan... kirjoitti:

jos jompi kumpi innostuu liikaa"ole ollut täyttä huumoria ja eiköhän hierojallakin pidä olla huumorintaju mukana työssä ettei ole edellisen kaltainen tiukkapipo..Ja ehkä hieroja on väärällä alalla jos on menneisyydestä fobioita jotka haittaa työn tekoa?Tai pelkää hipaisevansa penikseen? Asiakas oli mies tai nainen,alasti tai ei..tulee hierontaan ja rentoutumaan,ei mitään seksuaalisia taka-ajatuksia ja luulen et joku alkaisi tyydyttämään itseään siinä tilanteessa on äärimmäisen harvinaista!?Ja miten alastomuus naisasiakkaiden kohdalla?Mitä tiedän ja oon lukenut suuri osa naisista sanoo olevansa alasti hieronnassa,oli hieroja mies tai nainen?Ei asiakkaalle kuulu miettiä minkälaiset alushousumieltymykset hierojalla on!Ja varmaan tosi harva pitää lyhyitä alushousuja pitkien alla..Ja kun menee hierojalle ei pitäisi tarvita miettiä tai jännittää mitään et voi rentoutua ja nauttia hieronnasta niinkuin on tarkoitus.

• Huvittunut koulutettu miesh...
        Se että "lopetetaan hi... kirjoitti:

jos jompi kumpi innostuu liikaa"ole ollut täyttä huumoria ja eiköhän hierojallakin pidä olla huumorintaju mukana työssä ettei ole edellisen kaltainen tiukkapipo..Ja ehkä hieroja on väärällä alalla jos on menneisyydestä fobioita jotka haittaa työn tekoa?Tai pelkää hipaisevansa penikseen? Asiakas oli mies tai nainen,alasti tai ei..tulee hierontaan ja rentoutumaan,ei mitään seksuaalisia taka-ajatuksia ja luulen et joku alkaisi tyydyttämään itseään siinä tilanteessa on äärimmäisen harvinaista!?Ja miten alastomuus naisasiakkaiden kohdalla?Mitä tiedän ja oon lukenut suuri osa naisista sanoo olevansa alasti hieronnassa,oli hieroja mies tai nainen?Ei asiakkaalle kuulu miettiä minkälaiset alushousumieltymykset hierojalla on!Ja varmaan tosi harva pitää lyhyitä alushousuja pitkien alla..Ja kun menee hierojalle ei pitäisi tarvita miettiä tai jännittää mitään et voi rentoutua ja nauttia hieronnasta niinkuin on tarkoitus.

Itselläni käy jatkuvasti naisia, jotka haluavat olla täysin alasti hieronnan aikana (n. 25%). En tee siitä ongelmaa ollenkaan, vaikka tiettyä innóstumista olisi ilmassa. Koulutettu hieroja ei provosoi. Miksi naiskollegat tekevät tästä ongelman?

• ei kaikkien

tarvitse suostua hieromaan täysin alastomia ihmisiä. Itse en ole kuullut että hierontaan mentäisiin alasti. Nudisti-innokkaillehan on nuo thaihieronnat.

• toinen koulutettu mieshieroja
        Huvittunut koulutettu miesh... kirjoitti:

Itselläni käy jatkuvasti naisia, jotka haluavat olla täysin alasti hieronnan aikana (n. 25%). En tee siitä ongelmaa ollenkaan, vaikka tiettyä innóstumista olisi ilmassa. Koulutettu hieroja ei provosoi. Miksi naiskollegat tekevät tästä ongelman?

Koulutettu hieroja ei provosoi, eikä provosoidu.

SE on ihan yksi ja sama, jos asiakkaalla itsellään on levollinen olo ollessaan alastomana PYYHKEIDEN alla. Joskus sitten on naisasiakkaita, jotkä riisuvat kaiken, mutta 80% ajasta nyhtävät ja asettelevat paremmin päällään olevia pyyhkeitä. Tuskin silloin voi rentoutua ja itsellekin alkaa tulla vaivautunut olo.

Jos sitten ei jaksa hieroa sen lujempaa, että miesasiakas erehtyy luulemaan toimihtaa esileikiksi, niin sillehän ei sitten mahda mitään.
        Ja tuskin ne pikkuhousut asiakkaan jalassa korjaa tilannetta ??

• voihan sitä
        ei kaikkien kirjoitti:

tarvitse suostua hieromaan täysin alastomia ihmisiä. Itse en ole kuullut että hierontaan mentäisiin alasti. Nudisti-innokkaillehan on nuo thaihieronnat.

riisua vain siitä kohtaa mitä haluaa hierottavan,
        jos niskaa, niin paita pois, jos mu... niin housut :-)

• Juujuu

Alastomuus on ok jos se on niin hierojan mielestä. Hän tekee työtään. On totta että hieronassa ei tulisi käyttää mitään vaatteita. Minusta on hassua kun naiset ovat alasti hieronnassa ja miehiä ei saisi tiukkisten mielestä hieroa alasti, seisova penis on sama asia kuin nöpöttävä nänni naisella. Ei se ole sen kummempaa.

• rentouttaa
        Mies35 kirjoitti:

Kyllä hot stonessa saa kädet vähän eksyillä, se kuuluu asiaan..

• :-)
        rentouttaa kirjoitti:

Kyllä hot stonessa saa kädet vähän eksyillä, se kuuluu asiaan..

Niin saa

• menisit

thai-hierontaan, saattais tulla se munakin hierotuksi?

• Thandroqiundal

Molemmille puolille tehdään ja alastihan sitä yleensä hoidoissa nykyisin ollaan.

• HOTHOTHOT!!!

OIen ollut usein ja useilla eri hierojilla. Nyt tuli pohjanoteeraus. Hieroja ei tiennyt yhtään mitä teki. Lääppi vain niiden kivien kanssa ihan sinne tänne ja todella kiireisen oloisena. Lämmittämään jätetty kivi teki palovamman hartiaan, vaikka sanoin kyllä, että se tuntuu liian kuumalta. Otti pois ja laittoi hieman enemmän peitettynä takaisin. Vielä viikon tapahtuneen jälkeen siinä on ihan punainen jälki! Ja se ON kipeä.

Muutoinki oli ihan kauhea se hierontapeti. Niin kivikova, että pääaukon kohdalta alkoi oikein sattua, kun siinä oli niin kovat reunat.

En kuitenkaan menettänyt uskoani kyseiseen hoitoon, vaan seuraava on jo suunnitelmissa, sen verran se on ollut mukava ja rentouttava aiemmin. Tällä kertaa menen kylläennestään tuttuun paikkaan, enkä enää tarjouksen perässä johonkin kampaamon takahuoneeseen.

• Katinka1974

Hot stone hieronta tapahtuu kuten muukin hieronta.. ja mitä haluat läpi käyvän.. jalat..selkä.. kädet..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4387
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      260
      3744
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      Yleistä rakentamisesta ja remontoinnista
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      411
      1348
    8. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      434
      1265
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe