Olen asentanut Microsoftin Xboxin ohjainajurit ja siitä huolimatta ohjain ei toimi tuossa pelissä. Ainoa paikka pelissä, jossa ohjain herää eloon on näppäimistön konffaus (Optins --> Controller --> Configure Keyboard).
Käyttiksenä Vista. Mitä pitää tehdä, että vörkkimään?
Guitar Hero 3 PC kitaraohjain ei toimi
5
1486
Vastaukset
- GH3
Ongelma löytyi tuolin ja näppiksen välistä.
Ensinnäkin Vistaan ei tarvitse asentaa mitään ajureita, on suoraan yhteensopiva.
Peliä käynnistäessä ei saa näppäimistöllä kuitata esittelyvideoita vaan kitaralla. Jos kuittaa näppiksellä, peliä pelataan näppiksellä ja ohjain ei toimi. Ja jos kuitataan alkuvideot kitaralla, peliä pelataan kitaralla ja vastaavasti näppäimistö ei toimi.- jerrmu
mikä on kun ei kone lue peliä ? :s
näyttää että ei olisi cd:tä asemassa vaikka on..? osaisiko joku auttaa ? :) - GH3
jerrmu kirjoitti:
mikä on kun ei kone lue peliä ? :s
näyttää että ei olisi cd:tä asemassa vaikka on..? osaisiko joku auttaa ? :)Onhan sullaa DVD-asema?
Peli on nimittäin DVD-levyllä, ei CD-levyllä. - jerrmuu
GH3 kirjoitti:
Onhan sullaa DVD-asema?
Peli on nimittäin DVD-levyllä, ei CD-levyllä.kyllä on dvd asema.. en tajuaa
- Career poistuu automaattisesti
Mitä vittua? oon päässy nyt 2 kertaa careerin hardilla läpi mutta yllätys! career saveni on aina poistunut kun pääsen paskan läpi... että onko muilla tämmöstä paskaa tapahtunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096