Jos vaimosi olisi pettänyt sinua kuukausia, useasti vastannut kyselyihin ettei mitään ole, olisi oikeasti rakastunut tähän toiseen mieheen ja tuonut häneet toistuvasti kotiinkin poissaollessasi, mutta kerjää silti anteeksiantoa ja haluaa jatkaa. Moniko pystyisi kumpaankaan. Lisätään vielä että olet vaimoosi kovin rakastunut ja tunnet vetoa häneen, ainakin ennen tuon tietoon tuloa.
Kysymys miehille
8
807
Vastaukset
- lp.
voitko koskaan luottaa enään vaimoosi.hyvä jos olette puhuneet asiasta ,jos vähääkään rehellisyyttä .kerran pettää niin joskus varmaan muulloinkin.
- Tiukka linja
En näkisi mitään muuta mahdolisuutta kuin heittää vaimon kirjaimellisesti niska-pers-otteella ulos ja käydä palauttamassa rakastaja ruotuun mahdollisesti sitä kovintakin olemassaolevaa rankaisukeinoa käyttäen.
- olisi melko
selvää että ero tulisi.
Jo pelkkä luottamuksen puute johtaisi siihen. En jaksaisi koko ajan miettiä tapahtuneita, siis kestäisi varmasti liian kauan "unohtaa" asia.
Etkä todennäköisesti koskaan enään luota vaimoosi, jotakin on peruuttamattomasti menetetty teidän(kin) suhteessa.
Vaikka aluksi varmasti sattuukin niin anna vaimollesi kenkää.
Toivottavasti ei pelannut varatun miehen kanssa jos niin oli niin sempä takia ei sinua haluakkaan jättää. Näkee jo varmasti silmissään sen vähemmän ruusuisen tulevaisuuden. Hän on valintansa tehnyt.
Hän ei sinua sillä perinteisellä tavalla rakasta oikeasti.
Nainen ei jalkoväliään vieraalle avaa jos vakikumppani hänen toiveensa täyttää. En tarkoita tällä sinua mitenkään mollata emmehän tiedä minkälaista "unelmavävyä" vaimosi etsii, enkä sinua edes tunne jotta voisin jotenkin sinua luonnehtia. Vika ei ole sinussa jos sinut petetään.
Jotenkin kirjoituksestasi kuitenkin huokuu tietynlainen viisaus. Olet ainakin harkinnut mitä kirjoitat ja selkeesti ainakin tilannetta miettinyt. Shokkivaihe ei taida olla enään päällä, eikä sinun tarvitse roikkua siinä naisesessa koska jo totuuden tiedät.
Onneksi olet ilmeisesti välttynyt vainoharhaiseksi haukkumiselta.
Päätös on vaikea mutta lopussa kiitos seisoo.- etkä henkilökohtaisesti hän...
Mielestäni tässä ei ole kysymys oikeasta henk.kohtaisesta ongelmasta, paremminkin yleiskysymys. Saattaa olla jopa naispuolisen kirjoittama.
- Yhdeltä mieheltä
etkä henkilökohtaisesti hän... kirjoitti:
Mielestäni tässä ei ole kysymys oikeasta henk.kohtaisesta ongelmasta, paremminkin yleiskysymys. Saattaa olla jopa naispuolisen kirjoittama.
tämä on. Unohtui tuosta ekasta lapset pois. Kannattaako niiden takia elää valheessa. Olen taipuvainen ajattelemaan että ne huomaa sen ja saa väärän mielikuvan millainen pitäisi parisuhde olla. Mutta ei ole helppoa. Luottoa ei ole eikä taida koskaan tullakkaan.
- olis melko....
Yhdeltä mieheltä kirjoitti:
tämä on. Unohtui tuosta ekasta lapset pois. Kannattaako niiden takia elää valheessa. Olen taipuvainen ajattelemaan että ne huomaa sen ja saa väärän mielikuvan millainen pitäisi parisuhde olla. Mutta ei ole helppoa. Luottoa ei ole eikä taida koskaan tullakkaan.
että tottahan toi oli.
Se lapsi juttu riippuu mun mielestä vähän niiden iästä ja koulujutuista yms.
Isä tekee ihmeellisiä asioita lastensa eteen normaalisti.
Olen itse samassa tilanteessa että vaimo olis jo lentäny mutta kun on tota yhteistä jälkikasvua niin se hidastaa. Meillä ei tosin tunnustusta ole tullut ja siinä osasyyllinen mun roikkumiseen.
En henk. koht. halua lopettaa suhdetta jos olenkin itse väärässä... aika näyttää.
Jos luulet että lapset kärsivät ja aistivat jännitteet on varmaan kuitenkin parempi erota.
Tosin on kyllä kyseenalaista millaisen kasvatuksen he siitä saavat kun äiteen luona miehet vaihtuu alkuunsa varmaan melko tiheään.
Kun olet päätöksesi tehnyt pidä siitä kiinni ja varaudu siihen ettei se nainen lähdekkään suosiolla sieltä huushollista;
Luulenpa että suhde olisi sen jälkeen ohi, anteeksi antaminen voisi onnistua mutta unohtaminen ei.
Jos kumppaniin ei voi luottaa on turha jatkaa.- Nimetön
Anteeksi on varmasti vaikeaa antaa, mutta voithan aina yrittää lasten takia. Uskoisin kuitenkin, että nainen ei mene toisen kanssa viimeistä kertaa. Pian kun saa anteeksi, niin jo taas palaa entiset kuviot. Älä nyt ainakaan kovin helposti anna anteeksi, vaan vaadi ensin kuria ja järjestystä taloon! Miehen pitää osata olla luja, ja osata katsoa ylempää eikä lähteä vouhotuksiin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187