Kuinka tulla nopeasti esim. kuumeiseksi? Onko kellään teistä tietoa tai niksejä?
Tilanteeni on se, että tarvitsen töistä perjantain vapaaksi koska järjestän miehelleni yllätystä, ja sairastumiseni pitää olla niin vakuuttava/hyvä, että saan sairastodistuksen lääkäriltä, ja vapaa päivän.
Kuinka tulla kipeäksi?
6
3540
Vastaukset
- mikään
muu syy olisi parempi?
Rehellinen palkaton vapaapäivä?
Palkallinen pekkasvapaa?
Tuntien teko takaisin myöhemmin?
Älä ole lintsari! - hohohohoooo
Kerro pikemmin, miten pysyt niin terveenä, ettet saa kuumetta! Itellä ollut koko syksyn kuumeilua ja se vie voimat. Tosi kiva olla aina poissa työpaikalta, kun työt kasautuu ja työkaveritkin alkaa kohta epäillä lintsariksi.
Ole onnellinen että olet terve, älä hanki mitään flunssia kun niistä on vaikea päästä eroon. Ainakin mulle on. - ::))))))))
Musta on hieno juttu, et haluut yllättää sun kultasi ja toisi näin : mene tulikuumaan suihkuun ja seiso siellä 1 min. sitten kääriydy pyyhkeeseen heti ettei lämpö karkaa. laita vielä ennen lääkäriin lähtöä punaista poskipunaa ;)
- naksutin...
Helpoin tapa on mennä lääkäriin ja väittää, että olet oksentanut koko viime yön eikä mikään pysy sisällä, mitä nyt vettä pystyis muka aamulla vähän juomaan, kerro että olo tosi heikko ja sitä rataa niin kyllä se siitä. Ite käytän tätä jos tarviin vapaata, on toiminut omalla kohdalla:P Tosin olen käyttänyt tätä kikkaa viimeisen 10 vuoden aikana vain kahdesti ;)
- liixm
Jep. Kuume ei nouse poppakonsteilla siitä yksinkertaisesta syystä, että ihminen ei ole lisko eikä kala - vaan tasalämpöinen.
Siksi ruumiinlämpö pysyy suht koht samoissa lukemissa vaikka kuinka sitä koittaisi nostaa. Eli kuumassa suihkussa tai saunassa seisominen ei nosta ruumiinlämpöä, ainoastaan pintalämpötila nousee.
Kuume aiheutuu aivojen lämpökeskuksen reagoimisesta immuunipuolustukseen esim. virustartunnassa. Kuumeen saamiseksi sinun pitää oikeasti olla sairas. Ts. valkosoluarvo koholla ym. - Sejokaeitiiämitää
Tämä on tosi myöhäinen vastaus, mutta jos haluat oksentaa, syö kolme ruokalusikallista hammastahnaa, niin kyllä laatta lentää. Jos ei kolme toimi, syö enemmän. Tupakan syöminenkin nostaa vähän lämpöä, mutta en näe sitä turvalliseksi. Ei tosin hammastahnankaan syönti ole ihan turvallista jos syö liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728