Louhitie

miettintässänytvaan

Minkälainen asuinalue?

57

5851

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä....

paikassa oo mitään vikaa jos oot sellanen viinaan menevä ja tykkäät et naapurit mekastaa... et sellanen paikka et en sinne ite ainakaan lähtis ja perheelliset vielä vähemmän

• Ilman.

merivettä.Eli monenmoista on asukkia ja monenmoista tapaa siellä.Harvempi kai raittiina asuu ja lapset kasvaa siellä seassa.Niitä kohdellaan joskus piittaamattomasti,huomasin 3v sitten käydessäni asuntoalueella.90luvun puolella pari lasta ei osannut kävellä kunnolla 2vuotiaana kun aina pidettiin häkkisängyssä,eikä osanneet puhuakkaan vielä siinäiässä.Huume juttuja siellä on ollut viinan lisäksi.Seassaan muutama "kunnollinen" asukki tai uskis.

• kaikki pureta?

Ihmettelen, kun Varkauden Vuokrataloilla on vuokrattavana asuntoja Louhitie 3:ssa. Kuitenkin toisaalla lukee, että talo puretaan. Myös Louhitie 11 puretaan. Vieläkö sinne muka jää joitain taloja? Matalaksi laittavat koko slummin!

• purettu

siitä keskeltä vitostien suuntanen.Se talo oli uus kun poliisit joutu käymään talos vähintään kolme kertaa päivä.

• Anonyymi
        purettu kirjoitti:

siitä keskeltä vitostien suuntanen.Se talo oli uus kun poliisit joutu käymään talos vähintään kolme kertaa päivä.

Paskat valetta

• ok??

Kysyit millainen asuinalue. No periaatteessa ihan ok aluetta,paitsi on siellä muistaakseni pari taloa joissa on ainakii ollu jos vaikka mitä,mut eiköhän siellä ole asukaskunta jo vaihtunu.Hyvä etu siinä on se et yleiset kulkuneuvot liikkuu lähelle ja abc on lähellä.

• Etsinkin

sitä positiivisempaa näkökulmaa... :D Asun tällä hetkellä eri kaupungissa "slummissa" ja kuitenkin asuinalueeni täälläkin on ihan ok vaikka en itse ole huumeisiin enkä viinaan menevä... Suunnitelmissa Varkauteen muutto lähiaikoina... Kiitos

• hyvä paikka

Olen asunut 7v kyseisellä Louhitiellä.En ole viinaan menevä,ei ole asuinpaikkana yhtään sen kummempi kuin mikään muukaan.Jostain vaan on tullut huono maine.Puurtilasskin tapuhtuu paljon enemmän,ja eikös se ole niin hyvä maineista aluetta.En tosin asu kaupungin vuokrataloissa,joten niistä en tiedä.

• asuinalue

, mutta jos haluat välttämättä kuukua kyseiseen joukkoon niin muuta ihmeessä! Viikonloppuisin viinaa virtaa ja pennut sotkevat käytävät oksennuksillaan ja vanhemmat alkoholistit istuvat paskat housussa kadulla. Joten tervetuloa vaan louhitielle!

• yks asukki

eipä muutkaan asuinalueet paljolti sen rauhallisempia ole kyllä sitä rellestävät porukat kuparilla, läkkärillä, lehoskissa, joutsikassa ym...turhaa mollata yhtä asuinaluetta. olen itse asunut vuosia ja ainut mitä toivoisin on että Vuokratalot remontoisivat talot ja laittaisivat lapsille enemmän leikki välineitä pihalle.Eiköhän jokainen ole itse vastuussa asumisestaan ja käyttäytymisestään ja jokainen ottaa paukun silloin kun siltätuntuu toinen taas saattaa juoda vaikka koko pullon ja jostainhan ihmisen on rahaa elämiseen saatava olipa se sitten soskusta, kelalta tai opiskelia eipä tässä kaupunissa kaikille töitä riitä. Eiköhän tänäpäivänä oli paras että on katto päänpäällä onhan niitä asunnottomiakin suomessa paljon. Eipä meidän käytävässä ole vielä kertaakaan yrjöjö ollut ja lapset huom ei pennut tuntevat toisensa yhteisistä pihaleikeistä joten eipä nimitellä kenenkään lapsia yleisesti.

• täysin samaa mieltä
        yks asukki kirjoitti:

eipä muutkaan asuinalueet paljolti sen rauhallisempia ole kyllä sitä rellestävät porukat kuparilla, läkkärillä, lehoskissa, joutsikassa ym...turhaa mollata yhtä asuinaluetta. olen itse asunut vuosia ja ainut mitä toivoisin on että Vuokratalot remontoisivat talot ja laittaisivat lapsille enemmän leikki välineitä pihalle.Eiköhän jokainen ole itse vastuussa asumisestaan ja käyttäytymisestään ja jokainen ottaa paukun silloin kun siltätuntuu toinen taas saattaa juoda vaikka koko pullon ja jostainhan ihmisen on rahaa elämiseen saatava olipa se sitten soskusta, kelalta tai opiskelia eipä tässä kaupunissa kaikille töitä riitä. Eiköhän tänäpäivänä oli paras että on katto päänpäällä onhan niitä asunnottomiakin suomessa paljon. Eipä meidän käytävässä ole vielä kertaakaan yrjöjö ollut ja lapset huom ei pennut tuntevat toisensa yhteisistä pihaleikeistä joten eipä nimitellä kenenkään lapsia yleisesti.

Eiköhän joka aleella ole ne omat paskahousunsa.Louhitie on ihan normaalia asuialuetta,ei mitään valittamista.

• Anonyymi

Valetta itse istut

• Mie vaan

on aivan kauheeta aluetta.bileet pystyssä joka päivä ei rauhaa hetkeekään.

• joe33

itse asuin aikanani siellä ja ihan hyvä oli asua. ei kannata yleistää. aina on ollut huhu että nyyrikinkuja ja louhitie olisivat jotenkin huonompaa aluetta... itse muutin pois sieltä koska tuki ero silloisesta avovaimosta. ihan jees alue.

• Juupas....

Jokainen ihminen voi vaikuttaa ympäristöönsä. Minulla perheen äitinä ei ole valittamista. On ihan samanlainen asuinalue kuin muutkin. Vanhat ennakkoluulot, ikävä kyllä puhuvat. Meitä on monta. Kunnollisia, perheellisiä, töissä käyviä ihmisiä jotka asuu täällä. Itse mielummin asetuin tänne, kuin esim. Könönpeltoon. Joten tervetuloa vain.

• Vastaanpa näin vajaa 2 vuotta myöhässä ja sanoisinko, että suht rauhallinen ja hyvä paikka asua. Ainakaan ei naapurit häiritsee, nääs kun heitä ei edes ole.

• hyvä asuinalue
        PääniOnKuutio kirjoitti:

Vastaanpa näin vajaa 2 vuotta myöhässä ja sanoisinko, että suht rauhallinen ja hyvä paikka asua. Ainakaan ei naapurit häiritsee, nääs kun heitä ei edes ole.

Asustelen Louhitie 3:ssa ja olen ilokseni pannut merkille talojen kunnostuksen, talojen ilme on muuttunut todella edukseen, pihat on kunnostettu ja nyt kun se uusi talo on valmis niin ei ole rakentamisestakaan haittaa, naapurien kanssa on todettu myös häiriökäyttäytymisen loppuneen

Voimme itse vaikuttaa oman ympäristön viihtyvyyteen

• kuusitoista
        hyvä asuinalue kirjoitti:

Asustelen Louhitie 3:ssa ja olen ilokseni pannut merkille talojen kunnostuksen, talojen ilme on muuttunut todella edukseen, pihat on kunnostettu ja nyt kun se uusi talo on valmis niin ei ole rakentamisestakaan haittaa, naapurien kanssa on todettu myös häiriökäyttäytymisen loppuneen

Voimme itse vaikuttaa oman ympäristön viihtyvyyteen

Kiitos Louhitie 3 asukas. on mukavaa, kun tänne joskus joku kirjoittaa ihan asiallistakin tekstiä, ilman vinoilua, kiroilua ja muiden syyttelyä!

• Aikuinenko :)
        kuusitoista kirjoitti:

Kiitos Louhitie 3 asukas. on mukavaa, kun tänne joskus joku kirjoittaa ihan asiallistakin tekstiä, ilman vinoilua, kiroilua ja muiden syyttelyä!

No kylähänä on mollattu pahasti nyyrikunkujaa ja louhitietä :)

Itte asuin koko lapsuuteni, siihen asti kun täytin 18 niin nyyrikinkujalla. Silloin pienenä siellä oli vaikka mimmoista menoa ja piti jopa varovainen olla, mutta nykyään kun käyn siellä siskojeni luona, niin minusta se on aivan normaali kerrostaloasuinalue ja viihtyisä :) Kiva on kävellä pihanpoikki kun lapset leikkivät keskenään ja tutut sekä tuntemattomat lapset tervehtii leikkiensä lomassa ja kovasti yrittävät vaikka saada hyppynaurua hyppimään niitten kanssa. Siskonikin on ihan normaalisit töissäkäyviä äitejä joitten lapset on hyvin koulussa menestyviä ja kohtiaita nuoria neitejä ja herroja :) Ja lainaten edellistä louhitie 3 on nyt kuin uusi asuinalue kun on ulkokuoret uusittu jne :) Että ei ennäkkö luuloja vaan sekkaan vaa joka sinne muuttaa tahtois. Ei se normaalielämää kummempaa ole... :)

• Anonyymi
        Aikuinenko :) kirjoitti:

No kylähänä on mollattu pahasti nyyrikunkujaa ja louhitietä :)

Itte asuin koko lapsuuteni, siihen asti kun täytin 18 niin nyyrikinkujalla. Silloin pienenä siellä oli vaikka mimmoista menoa ja piti jopa varovainen olla, mutta nykyään kun käyn siellä siskojeni luona, niin minusta se on aivan normaali kerrostaloasuinalue ja viihtyisä :) Kiva on kävellä pihanpoikki kun lapset leikkivät keskenään ja tutut sekä tuntemattomat lapset tervehtii leikkiensä lomassa ja kovasti yrittävät vaikka saada hyppynaurua hyppimään niitten kanssa. Siskonikin on ihan normaalisit töissäkäyviä äitejä joitten lapset on hyvin koulussa menestyviä ja kohtiaita nuoria neitejä ja herroja :) Ja lainaten edellistä louhitie 3 on nyt kuin uusi asuinalue kun on ulkokuoret uusittu jne :) Että ei ennäkkö luuloja vaan sekkaan vaa joka sinne muuttaa tahtois. Ei se normaalielämää kummempaa ole... :)

Minäkin asunut monessa paikkaa Varkaudessa,kaikki ollut ihan kivoja,en minä naapureihin kiinnitä huomiota,kun vaan eivät häiriöitä aiheuta. Pienestä metelistä en valita,mutta eräs yh äiti koilotti kännissä joululauluja kesällä ja hänen lapset oli puoliksi romaneita ja ovessa turvalukko. Erikoinen sakki oli.

• ehkä_asukas

Ei ne nyt niin huonokuntoisia ole nuo Louhitien asunnot, maalattuja, laminaattilattiat, porraskäytävät maalattu, talon ulkokuori kunnostettu piha uusittu

http://www.wartalo.fi/ajankohtaista.php?uutinen=8

• Anonyymi

Mites,nykyään... Ei kait enää... Olisiko kiva paikka asua. Mietin,kun työpaikka lähellä.

• Anonyymi

Mene uudelleen kouluun ja opettele kirjoittamaan. Olet yhtä typerä, kuin tämä Viinamäen demari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene uudelleen kouluun ja opettele kirjoittamaan. Olet yhtä typerä, kuin tämä Viinamäen demari.

Sinä olet typerä, osaat mennä, esim kaljoilleMutta akkas valittaa uimahallin saunassa. Että ukko ei tule, ei sit millään, hyppii päällä tunnin, mutta ei tule. Kyl saunassa saapi nauraa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet typerä, osaat mennä, esim kaljoilleMutta akkas valittaa uimahallin saunassa. Että ukko ei tule, ei sit millään, hyppii päällä tunnin, mutta ei tule. Kyl saunassa saapi nauraa 😂

Minö voisin soittaa skittaa ja raybanit pöössö jo s ei menö jördis taas kun kaupassa meni ,mutta on nyt ollut kovaa ,ei sottaa ,haiee kyllö ,mutta asiaan ,skittavirtuoosit lavalla kosunen jjjjaaaja minö tietty. Köyhöt kyyristyy kun van halen tulee repiköö siitö köyhöt. Limolla tultais patsaalle ja skitta lkatolla,

• Anonyymi

Louharilla kelepaa asustella...vetää kaljoo ja jaloviinaa....elo on mukavaa....

• Anonyymi

Haaveilla vaatebrändeistä ja kerätä Insta seuraajia ja kuvitella asuvansa Tongasss.

• Anonyymi

bin laden

• Anonyymi

BAAROOMM!!

• Anonyymi

louhiiet

• Anonyymi

tammi

• Anonyymi

majakka

• Anonyymi

ruisleivät

• Anonyymi

vpt

• Anonyymi

nenässä on patti

• Anonyymi

jauhelihakeitto

• Anonyymi

vp tissari

• Anonyymi

Aika erikoinen.

• Anonyymi

lahen erikoinen

• Anonyymi

vp tissari

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5907
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      613
      2358
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe