Mitkä ovat Kouvolan parhaimpia menomestoja ? Miksi ? Minkälaista porukkaa sielä käy ?
Parhaat baarit/yökerhot
6
1163
Vastaukset
- Laulaa ja tanssii
Paras paikka ehdottomasti on Riviera! Siellä pääsee laulamaan, ja illan päätteeksi voi vielä pyörähdellä discossakin. Porukkaa ei ole kertaakaan ollut liikaa, ja valvonta on järjestetty hyvin. Siellä on siis kaikkea, mitä minä tarvitsen.
- Heffneri aukaiseen
Sen Rattopoika clubin 1 Tammikuuta 2009 ?
On kuullemma jo ollut verhojen mittaajat Kouvolassa ! - heheheheheh
Olen asunut Kouvolassa yli 20 vuotta. Mukava kaupunki, mutta sanat menomesta ja kouvola eivät käy yhteen lauseeseen. Pari kapakkaa aamutossukansalle (karaokea ja jallukolaa) pari lihatiskiä ja pari nuorempien bilemestaa. meno on yhtä laiskaa joka paikassa, mene bileisiin pääkaupunkiseudulle ja tule kouvolaan nukkumaan krapula pois :-)
- Anonyymi
Mulligans saanti varmaan vaikka laatu ihan hanurista naisissa...!!=)-tumpelo87-
- Anonyymi
Mulligans koska siellä nelikymppinen 6- arvosanan mies voi saada parikymppistä arvosanan 7- naista. Isot peukut ja kiitos henkilökunnalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulligans koska siellä nelikymppinen 6- arvosanan mies voi saada parikymppistä arvosanan 7- naista. Isot peukut ja kiitos henkilökunnalle!
Löysää naista on...tärkeintä saanti!!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264