Missä menee nykyään tämä todella upea ja hyvä hoidettava suomenhevonen? Olen kasvattajaperheestä ja haluaisin löytää tämän hevosen vielä... Ilmeisesti ruunattu meiltä lähdön jälkeen. Lähti meiltä Jalasjärvelle. Ilmoittakaa, jos tiedätte jotain!! Haluan todella tietää!!!
Viiman Vili
3
852
Vastaukset
Vili oli meillä vuoden.Ostin sen Jalasjärveltä.Voin kertoa pitemmästi tarinaa,jos laitat sähköpostiosoitteesi ja missä arvelen sen majailevan nyt.
- asustaa
täällä Lappajärvellä edelleen. On asunut meillä jo useamman vuoden ja paljon ois kyllä siltä ajalta kerrottavaa :) Alottaja; laita sähköpostiosoitteesi, niin kirjottelen sinulle heppa-herrasta lisää.
- Heidi H.
Hei! Ite olen myös etsinyt rakasta hoidokkia Viliä, jota hoidin Jalasjärvellä ja vierittelin kyyneleitä kun se lähti. Eli jos vielä on kerrottavaa / asuu samassa paikassa/ missä vain niin kirjotelkaa hmhemm@utu.fi. alkaa olla aika vanha karvatti jo mussukka :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096