sylikkäin?

cara

Nukutteko yhden yön suhteiden kanssa sylikkäin seksin jälkeen, vai ette? Oletteko helliä "panollenne", vai onko se vain raakaa ja kylmää seksiä?

13

5609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku

Toisten kaa nukutaan vierekkäin seksin jälkeen koko yö mut toisten luota lähdetään heti panon jälkeen..

• harmaasilmä

Ttuohan kuulostaa jo raa´alta toiminnalta.

Toisaalta, jokainen valitsee itse elämäntyylinsä. Siksi en harrastakaan yhdenyön suhteita sillä odotan ihmissuhteiltani ja seksiltäni hiukan enemmän kuin panomattona olemista.

• lollotiloo

Entäs vakipanojen kanssa?
      Oisko parempi lähtee heti seksin jälkeen, paria tuntia myöhemmin vai vasta aamulla?

• sinkku

.. mulla ainakin juuri tuo vakipano on saanut olla aamuun asti vieressä, yhden illan jutut ovat saaneet nukkua yksin..

Ei nyt ainakaan heti panon jälkeen

• vakipano

itelläni ei nyt muita ole ollu pitkään aikaan kuin tämä ns. vakipano enkä muita kaipaisikaan.. viime yö taas tuli hänen vieressään oltua eikä kyllä sylikkäin nukuttu.. eikä olla nukkuttu missään vaiheessa.. toisille se sopii ja toisille ei.. riippuu ihmisestä.

• toinen vakipano

Sylikkäin nukkuminen riippuu ihan ihmisestä, jotkut muovautuu mukavasti siihen. Nukkuminen sen päälle rauhoittaa.

• vakipano

semmonen tuli mieleen et mikä pakko siihen vakipanon viereen on edes jäädä yöksi.. meilläkin on aina välillä niin et toinen soittaa ja varmistaa et toinen on yksin kotona, hyökkää toisen kimppuun jo ovella, peuhataan aikamme ja sitten toinen lähtee omaan kotiinsa nukkumaan.. seksi tällöin paljon villimpääkin ilman turhia hellittelyjä ja mikäs sen hauskempaa ;)

• Vakkari

Yleensä nukumme rinnakkain. Panon jälkeen jutellaan ja silitellään toisiamme. Jokainen kerta on erilainen. Hellyyttä meillä riittää ja vasta aamulla eroamme ja joskus menee koko viikonloppu yhdessä ja pääosin sängyssä.
      Kyse on siis molemmille vakipanosta.

• m25

väärän kuvan tuollainen sylikkäin nukkuminen ja muukin helliminen. Mulle kävi niin että nukuttiin naisen kanssa yö sylikkäin ja vielä aammulla sohvalla pikku päikkärit toistemme kainalossa ja minä tollo tietenkin kuvittelin tuollaisen jälkeen ties mitä mutta eipä muijaa sitten loppupeleissä kiinnostanutkaan lähempi tuttavuus enään jatkossa eli panot panoina ja hellimiset pannaan kertapanoissa.

• kalat

Riippuu täysin henkilöstä. Viimeisin käänsi vain selkänsä ja yritti vielä omia peittonikin. Häntä edellinen vuorostaan piti minua yön sylissään, samoin vielä aamullakin, kuten hänen kanssaan sitä edelliselläkin kerralla. Molemmat miehet olen kyllä tuntenut jo pidempään,toisen kaksi ja toisen puoli vuotta.. Mutta riippuu täysin miehestä.. En änkeä,jos ei toinen tee aloitetta,mutta en kyllä työnnä poiskaan.

• Anonyymi

Nainen mies varmaan herättää sut jossain vaiheessa yötä että pitää kääntyä toiselle polvelle.

• Anonyymi

Jos nukutte sylikkäin mies varmaan herättää sut jossain vaiheessa yötä että pitää kääntyä toiselle polvelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe