Tyttöni sai lahjaksi 5v sitten legon quatro isoja palikoita. Nyt olisin ostamassa niitä kummipojalleni, mutta en löydä mistään. Onko niitä enää missään myynnissä? Olen googlettanut mut tulee vaan huuto.net tms ilmoituksia.
Legon
4
408
Vastaukset
- CTsoft
Suosittelen niitä normaaleja legoja!
Äitini kummipoika on 5v ja leikkii niillä!
Mnikä ikänen toi kummipoika on?- alkup.
kohta 2 vee. Tietty oon miettiny myös duploja.
- kannattaisi
alkup. kirjoitti:
kohta 2 vee. Tietty oon miettiny myös duploja.
jo ostaa niitä duploja... lapsi voi leikkiä duplon peruspalikoilla ensin, sittenhän sarjaa voi täydentää tulevina vuosina hieman haasteellisimmilla osilla. meidän joulukuussa 2,5v täyttävä poika tekee kyllä vielä quatroilla, mutta alkavat olla jo aika helppoja kasattavia. sen sijaan reilun vuoden ikäinen tyttö tykkää quatroista yli kaiken ja niillä on hyvä harjoitella. mutta siis jo 2v:lle ostaisin duploja :).
- lbm
kannattaisi kirjoitti:
jo ostaa niitä duploja... lapsi voi leikkiä duplon peruspalikoilla ensin, sittenhän sarjaa voi täydentää tulevina vuosina hieman haasteellisimmilla osilla. meidän joulukuussa 2,5v täyttävä poika tekee kyllä vielä quatroilla, mutta alkavat olla jo aika helppoja kasattavia. sen sijaan reilun vuoden ikäinen tyttö tykkää quatroista yli kaiken ja niillä on hyvä harjoitella. mutta siis jo 2v:lle ostaisin duploja :).
tätä sarjaa ei enää valmisteta,kysele kauppiaaltasi lego lehtistä siinä kaikki mitä valmistetaa,ensi helmi-maaliskuussa tulee uusi lehti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076