Lettu, lätty, ohukainen, mikä hyvänsä, mutta mikä hillo ?
Eipä tullut mansikkahilloa tehtyä itse. Kaduttaa.
Mikä kaupan hillo on paras sinun mielestäsi ?
Markettien hillot tuntuvat maistuvan pelkästään sokerille ja ovat kummallisen hyytelömäisiä.
Antakaa vinkkejä, mistä saisi hyvää mansikkahilloa ?
Mikä olisi paras hillo ?
Mikä on oma suosikkisi valmishilloista ?
Ei ole pakko olla mansikkahillo, muukin käy.
Hyvä lettuhillo hakusessa
7
3179
Vastaukset
- Reg1na
suosikkini oli silloin kun vielä hilloa käytin niin Saarioisten vadelmahillo :) Yleensäkin vadelmahillo maistui paremmalta kuin mansikka.. kun mansikkahillossa usein on niitä ällöjä mansikanpaloja seassa.
- esimerkiksi
Em. hillot ovat mielestäni aika hyviä, se kylläkin pienenä miinuksena, että "ei lisättyä sokeria" vaikka onkin rypälemehutiivisteen muodossa. Tietysti letut eivät välttämättä tarvitse hilloa, esim. crêpes suzette.
- St. Dalfour-hilloja ?
En ole kuullutkaan hilloista rypälemehutiivisteen muodossa.
Jos en itse jaksa/ehdi hilloa tarpeeksi tehdä, tuon niitä reissuiltani Keski-Kaakkois-Euroopasta. Siellä osataan tehdä hyviä hilloja, joissa on marjat ja maku ja ne eivät ole pelkkää sokeriliisteriä, kuten Saarioisten hillo esimerkiksi, aivan kauheaa. - marketeissa,
St. Dalfour-hilloja ? kirjoitti:
En ole kuullutkaan hilloista rypälemehutiivisteen muodossa.
Jos en itse jaksa/ehdi hilloa tarpeeksi tehdä, tuon niitä reissuiltani Keski-Kaakkois-Euroopasta. Siellä osataan tehdä hyviä hilloja, joissa on marjat ja maku ja ne eivät ole pelkkää sokeriliisteriä, kuten Saarioisten hillo esimerkiksi, aivan kauheaa.mm. Citymarket ja S-market. Kapeita korkeita lasipurkkeja.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
... vähän tai vähän enemmänkin kalliimpia hilloja tai marmalaadeja, ja johan löytyy kunnon lättytäytteet.
Kotimaisia ei kantsu edes kokeilla. - p_dude
hyytelö/hillo.syksyllä tein itse ja voittaa muut maut mennentullen.en todellakaan tiedä onko myynnissä missään kaupoissa,ehkä joltain pieneltä tilavalmistajalta tms. voisi löytyä
- Karjaan komea
Kunnollista mansikkahilloa on Lidlissä Maribel-merkkisenä ja sitten paremmin varustetuissa tavallisissa kaupoissa 'Bonne Maman'-merkkistä ranskalaista. Kotimaista älä osta, niissä on minimimäärä marjoja ja kaikkein vahvimmat lisäainecocktailit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096