Mulla olis kaksi Tamronin objektiivia, mutta en tiedä mihin kamerarunkoon ne käyvät. Kertoisiko joku jonkun kameramerkin ja mallin mihin ne sopisivat. Siis sellainen suht käyttökelpoinen runko olis hakusessa...
bajonetti?
4
784
Vastaukset
- kysyjä itse
Siis kiinnitys on k-bajonetti..
- Penatisti
Objektiivit joissa on k-bajonetti sopivat kaikkiin uusiinkin Pentaxin digijärkkäreihin ja valotuksen mittaus toimii oikein.
- Samsungia
Penatisti kirjoitti:
Objektiivit joissa on k-bajonetti sopivat kaikkiin uusiinkin Pentaxin digijärkkäreihin ja valotuksen mittaus toimii oikein.
Voi käyttää, jos ei halua hieman kalliimpaa ja "hienostuneempaa" Pentaxia.
- k-pajunetti
Samsungia kirjoitti:
Voi käyttää, jos ei halua hieman kalliimpaa ja "hienostuneempaa" Pentaxia.
Olympukseen käy melkein kaikki olemassa olevat objektiivit adapterilla, ja niitä löytyy ebaysta halvalla. Pienemmän runkopaksuuden ansiosta tarkennus yltää kaikilla äärettömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823