Voisiko joku kertoa minun nousevan merkkini? Olen syntynyt 7.4.1993 (Eli olen oinas) Tampereella.
Kertoisiko joku nousevan merkkini?
11
1470
Vastaukset
- pohdiskelijatyttö
niin ja lisäisin että olen syntynyt klo 10.40 :D
- R.Morgue
Olet nouseva jousimies, toittavasti innostuva ja innostava. Kuuluisia skorpioneja, joilla nousee jousimies: Jodie Foster, Meg Ryan Danny Devito, Kata Kärkkäinen ja Janina Frostell.
- Katsoppa uudestaan
R.Morgue kirjoitti:
Olet nouseva jousimies, toittavasti innostuva ja innostava. Kuuluisia skorpioneja, joilla nousee jousimies: Jodie Foster, Meg Ryan Danny Devito, Kata Kärkkäinen ja Janina Frostell.
asc näyttää kaloihin= Olet oinas jonka nouseva merkki on KALAT! Eikä jousimies.
- uteliastietämään
mistä pystyy itse selvittämääm nousevan merkkinsä?
- Maaliskuun Idus
merkin määrittämiseen tarvitaan myös kellonaika jolloin olet syntynyt.
- MasterZeromus
Käyppä pistäytymässä siellä www.astro.com, free horoscopes, chart drawing ascendant mikäli englannin kieli ei sinulle ole esteeksi.
- Maaliskuun Idus
Olet Härkä, nouseva Rapu, kuu Vaa'assa.
Voit tarkistaa itse asian vaikkapa täältä
http://www.saturuotsalainen.net/pages/
Nousumerkki on kartalla = AS, eli askendentti- Maaliskuun Idus
siis aurinko Oinaassa. Sori!
- nouseva neitsyt ????????
Maaliskuun Idus kirjoitti:
siis aurinko Oinaassa. Sori!
No olenkohan minä sitten nouseva neitsyt , kun olen syntynyt 11.06. jotain klo. 9.30
Tampereella ??? eli siis kaksonen olen, ja kovasti haluaisin nyt oppia lisää .........
Kertoisko joku ; täällä kun tuntuu olevan asiantuntevaa porukkaa paikalla...? - Maaliskuun Idus
nouseva neitsyt ???????? kirjoitti:
No olenkohan minä sitten nouseva neitsyt , kun olen syntynyt 11.06. jotain klo. 9.30
Tampereella ??? eli siis kaksonen olen, ja kovasti haluaisin nyt oppia lisää .........
Kertoisko joku ; täällä kun tuntuu olevan asiantuntevaa porukkaa paikalla...?kertoa minä vuonna olet syntynyt? =:)
- Aleistere
Asc 20°43 Rapu (syntynyt 7.4.1993)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032