Onko kokemuksia joulun ajasta Marokossa, lähinnä Agadirissa. Sinne löytyy vielä vapaita paikkoja. Onko kovin kylmää, uimaan ei ilmeisesti tarkene. Onko kukaan mennyt bussilla Agadirista Marrakechiin. Miten aikataulut, hinnat? Kiitokset etukäteen.
Joulu
1
1006
Vastaukset
Islamilaisena maana joulua eivät paikalliset vietä.Olen minä siellä kyllä nähnyt mainospukkeja (joulu), ja jotkut hotellit kyllä ovat huomioineet turistinsa.Muutoin tuo joulun aika ei erotu marokkolaisen jokapäiväisestä elämästä.
Joulukuussa illat ja yöt ovat viileähköjä, joten jotain lämmintä kannattaa varata mukaan.Vesi Atlannissa on ilmeisesti myöskin jo viileähköä.Päivisin kyllä tarkenee.
Bussilla matka Marrakechiin kestää noin neljä tuntia. Bussit ovat yleensä tupaten täynnä.Hinnat ovat noin 70-80 dirhamia suunta. Ainakaan aikaisemmin ei edestakaista lippua ole ollut mahdollisuus ostaa. Bussiyhtiöitä on useita.Mikäli matkustatte ensimmäistä kertaa Agafiriin niin suosittelen matkanjärjestäjien järjestämiä matkoja. Matkailua tietysti helpottaa jos osaatte ranskaa tai arabiaa.Itse olen mennyt myös joskus paikallisella bussilla, ja se on aina pieni seikkailu. Hyvää matkaa.Kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096