Kysymys fiksuille miehille

Blondi...........

Tämä kysymys on suunnattu niille miehille, jotka kumppanissaan arvostavat sisäistä kauneutta eli älykkyyttä ja keskustelukykyä.

Miten suhtaudutte kauniisiin ja itsestään huolehtiviin naisiin? Täytyykö heidän tehdä työtä osoittaaksensa olevansa älykkäitä?

Tämä vain tuli mieleen, kun usein meidät kauniit blondit leimataan yksinkertaisiksi. Olen luonteeltani en niin suulas, joten ympäristö ei heti saa minusta oikeaa arviota.

16

1738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräsmies...

Vastaan yhden miehen puolesta: suhtaudumme kauniisiin ja itsestään huolehtiviin naisiin niin kuin keneen tahansa muihinkin. Blondit eivät ole mikään erikoisryhmä, eivätkä kaikki miehet edes "tykkää blondeista". Jos yrittää "osoittaa olevansa älykäs" voi jo olettaa ,ettei siellä pääkopassa hirveästi raksuta. Miten sinä osoittaisit olevasi älykäs, ja mitä älykkyys sinun mielstäsi on? Vastaa nyt, ja kumoa oma oletuksesi blondien yksikertaisuudesta!!

• ;D ;D ;D

typerää yleistystä, vastaan yhden miehen puolesta:"suhtaudumme kauniisiin ja itsestään huolehtiviin naisiin niin kuin keneen tahansa muihinkin." suhtaudumme viittaa, että vastasit juuri monen ihmisen puolesta. SuhtauDUN.

"Jos yrittää "osoittaa olevansa älykäs" voi jo olettaa ,ettei siellä pääkopassa hirveästi raksuta." Ja sitten siihen heti perään lisäät kysymyksen: "Miten sinä osoittaisit olevasi älykäs, ja mitä älykkyys sinun mielstäsi on?" Ja kaikkein parasta on, että lisäät vielä jatkoksi jo täysin itse kumoamasi lauseen:"Vastaa nyt, ja kumoa oma oletuksesi blondien yksikertaisuudesta!! " On täysin mahdotonta vastata mitenkään, siis pyytämälläsi tavalla.

Heh, heh, yhden miehen teoria on se, että hän vastaa monikolla yhden puolesta, ja leimaa kaikki älykkyyttään osoittavat tai ilmaisevat tyhmiksi (oletan että siihen viittaat sillä, ettei pääkopassa paljon raksuta) ja sitten lopuksi kuitenkin vaatii selitystä, miten joku voisi osoittaa älykkyyttään, pyydät määrittelemään älykkyyden, ja huutomerkillä varustettuna vaadit vastausta, kun olet jo haukkunut vastaajan typeräksi.

Joo, kyllä, tajuan: siis myös minut. Mua vaan ei pelota olla typeräkään, mä voin olla myös sitä.

heh, heh, kyllä on hauskaa :D

On siis ainakin totta se, että blondeilla on hauskempaa???
        (ei alk.p)

• fiksu...
        ;D ;D ;D kirjoitti:

typerää yleistystä, vastaan yhden miehen puolesta:"suhtaudumme kauniisiin ja itsestään huolehtiviin naisiin niin kuin keneen tahansa muihinkin." suhtaudumme viittaa, että vastasit juuri monen ihmisen puolesta. SuhtauDUN.

"Jos yrittää "osoittaa olevansa älykäs" voi jo olettaa ,ettei siellä pääkopassa hirveästi raksuta." Ja sitten siihen heti perään lisäät kysymyksen: "Miten sinä osoittaisit olevasi älykäs, ja mitä älykkyys sinun mielstäsi on?" Ja kaikkein parasta on, että lisäät vielä jatkoksi jo täysin itse kumoamasi lauseen:"Vastaa nyt, ja kumoa oma oletuksesi blondien yksikertaisuudesta!! " On täysin mahdotonta vastata mitenkään, siis pyytämälläsi tavalla.

Heh, heh, yhden miehen teoria on se, että hän vastaa monikolla yhden puolesta, ja leimaa kaikki älykkyyttään osoittavat tai ilmaisevat tyhmiksi (oletan että siihen viittaat sillä, ettei pääkopassa paljon raksuta) ja sitten lopuksi kuitenkin vaatii selitystä, miten joku voisi osoittaa älykkyyttään, pyydät määrittelemään älykkyyden, ja huutomerkillä varustettuna vaadit vastausta, kun olet jo haukkunut vastaajan typeräksi.

Joo, kyllä, tajuan: siis myös minut. Mua vaan ei pelota olla typeräkään, mä voin olla myös sitä.

(ei alk.p)

ja älykäs, sitä ei tarvitse osoittaa millään tavalla. Kas kun sitä joko on tai ei ole...
        Taas kerran herää kysymys: miksi blondeja alun alkaen alettiin pitää tyhminä...

• huvit...
        ;D ;D ;D kirjoitti:

(ei alk.p)

eipä kai tälle papukaijalla voi muuta todeta...

• <<<<
        ;D ;D ;D kirjoitti:

(ei alk.p)

KYLLÄ MULLE SELLAINEN KELPAIS

• aika paljon

itseasiassa pukeutumisesta.

Jos pukeutuu "bimbosti" ja yrittää korostaa eritoten naisellisuutta niin tulee kuva aika pinnallisesta naisesta jonka mukana se kuva oikeasta älykkyydestä kuolee kyllä.

Ongelmaksi muodostuu usein että nämä kyseiset henkilöt jotka pitävät huolta nimenomaan omasta ulkonäöstään eivät kovinkaan usein itse ole kiinnostuneita sisäisestä kauneudesta tai mieltävät sen joksikin täysin muuksi.

Vähän sama kuin nainen joka etsii sellaista karskia miestä ja sitten sanoo että mies on "sisäisesti kaunis" vaikka todellisuudessa nainen on kiinnostunut lähinnä miehen miesmäisestä olomuodosta. Vähän samaa voidaan sanoa näistä jotka näkevät näissä rock-tähdissä ja julkkiksissa yms. jotakin tosi älykästä tai syvällistä, jolle voi aina nauraa suoraan.

Suurin ongelma ei ole stereotypia suoraan vaan se että kun on tavannut niin paljon niin sanotusti kauniita ja itsestään huolehtivia naisia ja huomannut etteivät ole kovin älykkäitä tai "keskusteluykyky" tarkoittaa yksinkertaista small talkia/teinimäistä käkätystä/yliasiallista olkien kohauttelua niin stereotypiaa on vaikea murtaa.

Suurin ongelma on että te "kauniit blondit" olette valitettavan usein yksinkertaisia eikä niin että teidät leimattaisiin sellaisiksi, toki joitakin poikkeuksia löytyy.

Ihmiset usein pelaavat tätä peliä jota elämäksi niillä vahvuuksilla joita sinulla on ja jos olet syntynyt kauniiksi niin usein ihminen keskittyy ulkonäköön ja sellaisiin asioihin koska sillä pääsee helpommalla kuin pyrkimällä johonkin muuhun.

Muistutan vielä että ulko-opetetut faktat tai akateeminen koulutus tai yliopiston kurssimateriaalin tai vastaavaan siteeraaminen ei tee ihmisestä vielä älykästä, vain papukaijan.

Toki ihmistä on vaikea lukea mutta hyvin usein ainakin itse teen sen varsin nopeasti ihan vaistojen perusteella ja aika nopeasti huomaa kuka keskittyy mihinkin. Sieltä se älykkyyskin tulee sitten esiin.

Olen varma että minut tuomitaan samalla tavoin. Osa ajattelee varmasti tämän kirjoituksen perusteella esimerkiksi etten ole kovin fiksu mies ja olisi ollut parmepi jättää vastaamatta.

Mutta minä pelaan vain omilla vahvuuksillani ja kerron totuuden kuten sen näen silloin. Jos joku ei tykkää niin se on paska nakki. Samaa suosittelen sinulle. Jos joku ei näe sinua sellaisena kuin kokonaisuutena olet niin miksi sellaisesta huolehdit? Oma on tappionsa.

• ei ole

sisäistä kauneutta.

• muuten

sanottu. Tuo pointti kertookin aika paljon aloittajasta. Älykästä ei voi leikkiä. :D

• Mies vaan

saa selville puolessa tunnissa onko toinen älykäs vai ei.

• mmmmmm

pidä paikkaansa! Ei se nyt ihan noin mustavalkoista kuule ole. Että jo vai puolessa tunnissa opit tuntemaan? hohhoh! Opitko sä vai tuntemaan jo koko ihmisen siis muka puolessa tunnissa? Älä viitsi, monesti kun on tullut tavattua monenlaisia ihmisiä oman elämänsä aikana, niin esimerkiksi joku on saattanut alussa vaikuttaa tosi kiltiltä ja kunnolliselta, vaikka myöhemmin sit osoittautunutkin loppupeleissä ihan toisenlaiseksi tyyppiksi.

• Sivullinen'
        mmmmmm kirjoitti:

pidä paikkaansa! Ei se nyt ihan noin mustavalkoista kuule ole. Että jo vai puolessa tunnissa opit tuntemaan? hohhoh! Opitko sä vai tuntemaan jo koko ihmisen siis muka puolessa tunnissa? Älä viitsi, monesti kun on tullut tavattua monenlaisia ihmisiä oman elämänsä aikana, niin esimerkiksi joku on saattanut alussa vaikuttaa tosi kiltiltä ja kunnolliselta, vaikka myöhemmin sit osoittautunutkin loppupeleissä ihan toisenlaiseksi tyyppiksi.

Hän puhui älykkyydestä, ei luonteen piirteistä. Kyllä sen huomaa aika nopeasti onko toinen älykäs vai ei.

• Sama tyyppi
        Sivullinen' kirjoitti:

Hän puhui älykkyydestä, ei luonteen piirteistä. Kyllä sen huomaa aika nopeasti onko toinen älykäs vai ei.

Mitä nyt tulee tuohon mun viestiin, niin en edes välttämättä tarkoittanut pelkästään luonteen piirteitä, vaan muutenkin niinkuin kokonaisuutta, niin kuin myös esim. älyä. Kaikista ihmisistä sitä ei kyllä aina saa ihan heti selville! Toisaalta voisi vielä kanssa esittää tällaisenkin kysymyksen, että millälailla älykäs? Älykkyyttäkin voi olla monenlaista: sosiaalista, taiteellista, matemaattista, filosoofista jne. Toisilla voi olla moniakin näistä.

• kaunis nainen on parhaimmillaan kevyesti meikattuna ja siististi pukeutuneena. Pieni salaperäisyys on plussaa - ts. ei tuo itseään kovaäänisesti esille
      koko ajan! Älykkyys ja "sydämen sivistys" tulee esille jo pienen keskustelutuokion jälkeen. Se on myös hienoa, jos hän on kiinnostunut vastapuolen asioista, eikä tuo vain omia mielipiteitään koko ajan esille."Itsestään huolehtiminen" tarkoittaa nimenomaan siisteyttä, kropastaan huolehtimista ja rajojensa tuntemista esim. alkoholin suhteen.
      Yleissivistyskään ei ole pahitteeksi!

• ......

Yleensähän ihmiset tekevät työtä.
      Vai elätkö vanhempiesi rahoilla?

• ......................

esittää mitään. Olla vain oma itsensä. Älykäs? Pyh Ei minua kiinnosta mikään ydinfyysikko tai no ei sillä mitään väliä kyllä ole, mutta tärkeätä on minun kohdalla olla empaattinen.

• .....

Lähtökohtaisesti en pidä kaunista, itsestäänhuolehtivaa naista yksinkertaisena. Nainen voi vaikuttaa paljon hänestä jäävään mielikuvaan. Jos pukeudut ja käyttäydyt kuin bimbo, sinua pidetään bimbona. Asiallisella käytösellä mielikuva on täysin erilainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8227
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5211
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5196
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3031
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2491
    Aihe