Elämästä kii

nainen1985

Miten sitä saisi taas elämästä kii, kun tuntuu että elän vain muiden mieliksi, en juurikaan tee mitään mikä itsestä tuntuisi hyvältä, onneton avioliitto eikä ole kavereita, ei mitään. Elämä on...

3

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija...

Kun ei tiedä millä tavalla onneton avioliitto. Avioliitossa ei ole pakko olla. Itselläni tunteet eivät juuri heittele. Silti voi sanoa, että tunteet saattavat johtaa uuteen suhteeseen.Tärkeintä on oman ja toisten hyvinvoinnin kannalta toimia siten, että osoittaa todellista ihmisrakkautta.
      Mutta loppuen lopuksi onni asuu meissä sisällä. Se on piilossa, mutta se voi tulla esiin. Uskon, että henkisellä polulla voi löytää toinen toistaan ihanampia etappeja. Lopulta valaistua, mutta se on vasta viimeinen päämäärä. Joka päivä voi ainakin vähän päästä eroon jostain ajattelusta, joka on kuin kahle elämässä. Onni ei vaadi korkeakoulututkintoja. Vaan viisautta, joka voi löytyä monella muulla tavalla. Tässä on yksi sivusto. Jäsenenä voit myös kysyä. http://www.consciousone.com/ , kirjautuminen on ilmaista, etsisin henkisyyttä oli mikä tahansa ongelma, koska sitä kautta vastaukset tulevat kaikkiin asioihin.
      Vaikeisiin kysymyksiin yksinkertaiset selkeät sanat löytyvät esim. Amman julkaisuista.
      Raamatusta voi myös löytää vastauksia. Se on kuitenkin hyvin vanha, vaikeaselkoinen ja monia vaiheita läpi käynyt kokoomateos. Uskovaisilta olen silti saanut henkistä tukea, vaikka olenkin salaa vähän kerettiläinen. Onni löytyy viisaista sanoista ja teoista, oikeista valinnoista ja hyvästä henkisestä olosta.

• todella paljon

linkistä!!!!

• yksinäinen muttei yksin

onneton on omani avoliitto,ei kavereita,ei onnea,ei iloa.minäkin haluan alkaa elämään,mutta olen jumittunut tähän tilanteeseen,olisi ollut helpompaa lähteä ajat sitten...tiedän mitä kauemmin odotan sen vaikeampaa,huomaan pian että tässäkö se elämä meni,en tiedä odotanko jotain joka vie minut pois tästä,joka kertoo että sinua odottaa paljon parempi elämä tuolla,en tiedä,olen vain,päivästä toiseen,viikosta viikkoon.aika kuluu,elämä,ja en halua ette se on tälläistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe