Olemme lähdössä huhtikuussa Kreetalle Haniaan,Agia Marinaan hotelli nimeltään Theo, voisiko joku kertoa hotellista jotakin, jos on ollut aikaisemmin siellä. Muutaman kerran ollut itsekin, mutta hotelli on minulle uusi.
Kreetalle huhtikuussa
4
2818
Vastaukset
- ----
Hyvä valinta. Viime vuoden huhtikuussa olimme viikon kyseisessä hotellissa. Ei mitään huonoa sanottavaa. Jos haluat lisää tietoa kerron kyllä :)
- kreeta
Olen myös lähdössä huhtikuussa Agia Marinaan. Mietityttää kuinka lämmintä siellä on, luultavasti saa varata paljon lämmintä vaatetta mukaan. Yksi tuttavani on joskus ollut mainitsemassasi hotellissa , oli kuulemma tosi hyvä. Jos jollain on kokemuksia Kreetan, lämpötiloista huhtikuussa, niin laittakaa tulemaan ja muitakin vinkkejä ja tietoa.
- seitsemäs kerta
Luultavasti tämä vastaus tulee myöhässä. Nyt näyttäisi lämpötilat olevan 23 astetta, loppuviikolla tuulen suunta ennusteiden mukaan kääntyy. Toivottavasti ensi viikolla lämpenee, kun olemme sen viikon Kreetalla, Plataniaksessa. Seitsemättä kertaa olemme Kreetalle menossa ja aina tässä huhti-toukokuun vaihteessa. toistaiseksi on ihan hyvin tarennut.
- oukkidoukki
sinne toukokuun alussa viikoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207