Olen kovasti yrittämässä suhteen aloittamista erään naisen kanssa. Olemme 41-43 vuotiaita. Molemmat olemme olleet sinkkuja vuosikaudet. Olen käynyt kerran hänen luonaan muiden ihmisten kanssa ja huomasin, että hänellä on kahden maattava sänky tai ainakin hyvin leveä sänky. Hän on nyt tulossa minun luokseni ja tilanne on se, että minulla ei ole sänkyä ollenkaan vaan pelkkä patja lattialla, sekin kapea vain yhdelle tarkoitettu.
Vähän askarruttaa tämä, että tuleeko tästä nyt liiankin helposti selville, että mitään naisia minulla ei ole vuosikausiin ollut ja toisaalta itselle on tullut mieleen, että miksi tämä yksineläjänainen pitää parisänkyä muutenkin ahtaassa yksiössään.
Kertooko sänky jotakin omistajansa seksuaalisesta aktiivisuudesta? Mikä on tyypillisin sinkkukodin sänkyjärjestely?
sinkulla parisänky?
24
3471
Vastaukset
- hff,
Itse jos olisin sinkku, varmaankin omistaisin silti parisängyn. Ellen tätä nykyistä, ostaisin uuden. Ihan siinä toivossa että vielä joskus saisin jonkun siihen vierelle, ja sitten ei tulisi mainitsemiasi hankaluuksia. Toki tämä riippuu kämpän ja mahdollisen makuuhuoneen koostakin hyvin paljon.
Itselläni sinkkuaikoinani oli 120 cm leveä sänky. Ei parisänky, mutta kaksi ei-niin-isoa aikuistakin siinä tarpeen tullen mahtuu nukkumaan. Mielestäni tuo silloin ja nytkin tuntui sinkulle erittäin sopivalta.
Se, millainen sänkyjärjestely sinkun kotona on, voi joko kertoa jotain hänen seksielämästään tai yhtä hyvin olla kertomatta. Joistain vaan on mukavaa nukkua vähän leveämmin, jos siihen varaa ja tilaa on. En sinuna liikaa vaivaisi asialla mieltäni, vaan suuntaisin sänkyostoksille.- KylmäNainen
jos aikuinen ihminen ei ole investoinut yhtään sänkyyn. Se on kuitenkin kodin tärkein huonekalu. Ilman hyviä yöunia ei mistään tule mitään, siksipä joku patjanpuolikas on iso turn-off.
Parisängyt tuppaavat olemaan tyylikkäämpiä ja ennen kaikkea tasokkaampia kun yhden hengen sängyt. Mulla pitää olla melko tukeva patja että saan selän tarpeeksi rennoksi yöllä ja siihen ei mikään Sotkan 99e runkopatja riitä.
- kun sinäkin
Mulla on ollut teinistä asti aina 120x200 sänky, sopivan leveä, en ole koskaan tarvinnut parisänkyä :D Ehkä nainen kääntyilee yöllä tai vaan tarvitsee tilaa ympärillee nukkuessaan. Ja ihan hyvin hän on voinut seurustella (tai vaan harrastanut suhteita) jonkun kanssa jolloin parisänky on ihan sopiva valinta. Jos sä mietit mitä se siellä isossa sängyssään on puuhastellut niin eiköhän sekin mieti et mitä sä oot tehny patjallas? Mites järjestelyt toimii jos täytyy käydä maate naisen kanssa?
- ölsaksfpoe
En nyt ehdi shoppailla mitään sänkyjä, koska silloin täytyisi järjestää uudelleen koko huone ja nainen tulee tänne tällä viikolla! Vähän hermostuttaa tämä tilanne... Mutta toisaalta, olen ajatellut niin että jos se nainen sen vuoksi rupeaa minua karsastamaan, että sänkytilanteeni on tämä, niin se ei ole minun arvoiseni. Sanon suoraan, että minulla on ollut väliaikaisesti tällainen tilanne ja sänkykin pitäisi ostaa. Emme tunne vielä niin hyvin, että voisin suoraan kutsua sen naisen kanssani sänkyjä katsomaan, mutta idean voisi kylvää korvan taakse.
- idea
ölsaksfpoe kirjoitti:
En nyt ehdi shoppailla mitään sänkyjä, koska silloin täytyisi järjestää uudelleen koko huone ja nainen tulee tänne tällä viikolla! Vähän hermostuttaa tämä tilanne... Mutta toisaalta, olen ajatellut niin että jos se nainen sen vuoksi rupeaa minua karsastamaan, että sänkytilanteeni on tämä, niin se ei ole minun arvoiseni. Sanon suoraan, että minulla on ollut väliaikaisesti tällainen tilanne ja sänkykin pitäisi ostaa. Emme tunne vielä niin hyvin, että voisin suoraan kutsua sen naisen kanssani sänkyjä katsomaan, mutta idean voisi kylvää korvan taakse.
no mutta makaatte sitten päällekäin siinä eikö ;D
- nöösi_poika
idea kirjoitti:
no mutta makaatte sitten päällekäin siinä eikö ;D
Hyvä heitto :D
- älä viitsi.
ölsaksfpoe kirjoitti:
tässäkin ajassa mitä täällä netissä kuppasit olisit ostanut sängyn ja se ois sulle vaikka kotiin tuotu.patja lattialla on suorastaan etova ajatus eikä houkuttelis mua kyllä sille millään.yök!
- nainen .
Leveä peti on kerta kaikkiaan hieno keksintö ihan yksinäisellekin ihmiselle. Voi maata pitkittäin tai poikittain, kasata iltalukemiset, vaatteet, käsityöt jne. sängyn toiselle puoliskolle. Pedattuna päiväpeiteltynä toimii myös sohvana, lueskelu-, oleskelu- ja istuskelupaikkana. Läppärinkin sinne saa mukavasti aseteltua.
Seksiä voi harrastaa ihan missä vaan, mutta leveää sänkyä parempaa oleskelupaikkaa tuskin on. Ja jos asuu ahtaasti, parempi että se yksi huonekalu palvelee monessa tarkoituksessa kuin että pitäisi samaan tilaan tunkea useampi kaluste. - M23.
Eikä siellä nuku kuin mä ja kissa (nelijalkainen) päivisin.
Ei tuossa ole mitään outoa, olen itsekin sinkku ja sänky vie suurimman osan makuuhuoneen tilasta.
Sängyn koko ei kerro mitään seksuaalisesta aktiivisuudesta, seksiin ei kovin ihmeellisiä tiloja tarvita.- hopi hopi
Sinun kannattaa mennä heti sänkyostoksille. Osta 1200 cm leveä sänky. Järjestä huone sen mukaan, että sänky mahtuu sinne. Heivaa vaikka sohva kierrätykseen; sänky voi toimia myös sohvana pienessä asunnossa.
Ymmärrän, että haluat naisystäväsi huolivan sinut sellaisena kuin olet, mutta joitain asioita tulee kyllä laittaa kuntoon.
Koti nätiksi ja siistiksi. Ei tartte olla hienoa ja prameeta, mutta toimivaa. Naista voi alkaa ällöttää pikku patjasi, älä ota sitä riskiä.
Toisekseen leveä sänky viestittää jo alitajuisestikin sinulle, että kotisi on valmis vastaanottamaan uuden ihmisen sinne. Kodissa tulee olla nukkuma- ja istumapaikkoja myös vieraille. Ja varsinkin naisvieraille, jos suhdetta toivot. hopi hopi kirjoitti:
Sinun kannattaa mennä heti sänkyostoksille. Osta 1200 cm leveä sänky. Järjestä huone sen mukaan, että sänky mahtuu sinne. Heivaa vaikka sohva kierrätykseen; sänky voi toimia myös sohvana pienessä asunnossa.
Ymmärrän, että haluat naisystäväsi huolivan sinut sellaisena kuin olet, mutta joitain asioita tulee kyllä laittaa kuntoon.
Koti nätiksi ja siistiksi. Ei tartte olla hienoa ja prameeta, mutta toimivaa. Naista voi alkaa ällöttää pikku patjasi, älä ota sitä riskiä.
Toisekseen leveä sänky viestittää jo alitajuisestikin sinulle, että kotisi on valmis vastaanottamaan uuden ihmisen sinne. Kodissa tulee olla nukkuma- ja istumapaikkoja myös vieraille. Ja varsinkin naisvieraille, jos suhdetta toivot.Viesti antoi jälkeenpäin luettuna hiukan väärän kuvan, makuuhuoneessa ei ole paljon tilaa koska 200*180 sänky vie melkein koko tilan.
En ole katunut ostosta missään vaiheessa.- utrgtutgutgu
hopi hopi kirjoitti:
Toisekseen leveä sänky viestittää jo alitajuisestikin sinulle, että kotisi on valmis vastaanottamaan uuden ihmisen sinne. Kodissa tulee olla nukkuma- ja istumapaikkoja myös vieraille. Ja varsinkin naisvieraille, jos suhdetta toivot.Minkähänlaiseen makuuhuoneeseen mahtuu 1200 cm leveä sänky? Tennishalliin? Täytyy varoittaa, että aika perusteellisesti järjestää huonetta, että saat sinne mahtumaan 12 m leveän sängyn.
> "Toisekseen leveä sänky viestittää jo alitajuisestikin sinulle, että kotisi on valmis vastaanottamaan uuden ihmisen sinne."
Tai tusinan verran uusia ihmisiä.
Mitä kertoo seksitavoista sitten 12 metriä leveä sänky?
- tietysti!
välillä on seurustelukumppaneita niin...Ei kai sitä sinkunkaan pidä jossain kapeessa puulaatikossa maattavan! höh!!
- on toden näköisesti
jako rasia. Antaa kaikille ja on sänky valmiina mies vieraita varten.
- Todennäköisesti
perus koulun käynyt, yhdys sanojen käytöstä päätellen.
- seksiä?
Jos nainen vielä pelkkä kaveri niin mitä se hänelle kuuluu minkälaisella laverilla nukut! Mutta jos jää yökylään niin asia toinen. Eikö sinun pitäisi ennemmin pitää huolta siitä, että kortsuja käytillä eikä miettiä patjaasi?
- KylmäNainen
Minulla on ollut aina vähintään 120cm leveä sänky. Sellaisessa nukkuu paremmin, kun on tilaa. Voi vääntyillä mihin asentoon tahtoo.
Puhumattakaan, että jos tahtoo ostaa sängyn eikä mitään ankeaa runkopatjaa, myynnissä olevat pikkusängyt on lastensänkyjä. Ei ihan enää tässä iässä mikään formulasänky nappaisi, kyllä sen futoni pitää olla.
Jokseenkin tällainen minulla oli, kun asuin vielä yksin: http://futon.kaapeli.fi/database/tuotesivu?product_id=25
Ei noin kallis kylläkään... - pienessä vuoteessa
sitten lapsuusvuosieni. Olen ollut sinkkuna lähes koko aikuisikäni, enkä ikinä voisi kuvitellakaan elämää ilman laadukasta ja leveää sänkyä. Ihminen viettää suuren osan elämästään levossa ja nukkuen, joten tässäkin asiassa laatu ennen kaikkea.
Hullua edes ajatella toisen seksuaalihistoriaa sängyn perusteella.
Jos tapailemallani miehellä olisi pelkkä patja lattialla, olisin aika järkyttynyt. Voisi jopa päätellä että mies elää askeettisesti, ja se elämäntyyli ei ole minua, nautiskelijaa varten. Tietysti voisi ajatella myös, että ehkä toinen ei ole ehtinyt asettumaan tai on ehkä lähdössä jonnekin(ehkä ei ole vielä edes päättänyt minne). Sekin turn-off.
Kuitenkin kumppania valitessa miettii jo alitajuisestikin yhteensopivuutta, jonka voi havaita jo pienistäkin seikoista. - Naisenneuvoja
Varoitus alkuperäiselle kirjoittajalle: melkein jokainen nainen kummastelee, miksi yli 40v mies nukkuu patjalla eikä omista sänkyä. Varoitusvalot alkavat vilkkua melko nopsaan.
Tuli myös mieleen se että miehet kyllä ajattelevat eri lailla kuin naiset: alkuperäinen kirjoittaja kummastelee parisänkyä naisella mutta omaa lattiapatjaansa ei kummastele ollenkaan. Nainen täällä ei tajua moista logiikkaa ja suhteellisuustajua. - olisi..
turn off, jos menisin 40 v. miehen kotiin ja selviäisi, että hän nukkuu patjalla lattialla. On jo pelkästään itsensä kunnioittamista että huolehtu ympäristöstään ja tekee siitä itselleen ja myös muille mieluisan.
Kuulostaa kyllä erikoiselta. - Pois karkuun!
Olen elänyt yksin parikymmentä vuotta ja täysin ilman seksielämää reilut kuusi vuotta. Sänkynä minulla on ollut täysmittainen parisänky Tempur-patjoineen ja silkkityynyineen niin kauan kuin muistan. Silloin, kun kämppäni oli 22 neliön koppi, sänkyni oli suuri vuodesohva, jonka sai tarvittaessa tieltä pois.
Osta sänky ennen kuin viet naisystäväsi kotiisi. Hän nimittäin ottaa mokomien kehitysmaaolojen takia jalat alleen ennen kuin sinä ehdit edes ottaa kenkiä jalasta pois. Kauhea ajatus...patja lattialla..! :(- ölsaksfpoe
(alkuperäiseltä kysyjältä)
Olen tullut siihen tulokseen, että koska tuskin kukaan yllä ymmärtää sänkyratkaisuani ja koska eritoten naisten suhtautumisen siihen ennakoidaan olevan ymmärtämätön, että vien patjan kellarikomerooni, raivaan tyhjän parisängyn kokoisen tilan laattialle ja sanon naiselle(ni) 120 cm leveän entisen sänkyni joutuneen juuri kaatopaikalle kun jätelava oli ollut sopivasti pihalla viime viikolla talon remontin takia ja sänkyni oli ollut jo pitkään kaikin puolin vanha ja kelvoton, yksi jalkakin poikki ja aiheuttanut minulle selkävaivoja ja olevani juuri nyt ostamssa uutta hienoa sänkyä. - kun ostoksille
ölsaksfpoe kirjoitti:
(alkuperäiseltä kysyjältä)
Olen tullut siihen tulokseen, että koska tuskin kukaan yllä ymmärtää sänkyratkaisuani ja koska eritoten naisten suhtautumisen siihen ennakoidaan olevan ymmärtämätön, että vien patjan kellarikomerooni, raivaan tyhjän parisängyn kokoisen tilan laattialle ja sanon naiselle(ni) 120 cm leveän entisen sänkyni joutuneen juuri kaatopaikalle kun jätelava oli ollut sopivasti pihalla viime viikolla talon remontin takia ja sänkyni oli ollut jo pitkään kaikin puolin vanha ja kelvoton, yksi jalkakin poikki ja aiheuttanut minulle selkävaivoja ja olevani juuri nyt ostamssa uutta hienoa sänkyä.Ihminen viettää elämästään aika ison osan nukkuen. Tee siitä itsellesi parasta mahdollista mm. laadukkaalla sängyllä ja kivoilla vuodevaatteilla.
Mene heti ostamaan se 120 cm sänky !! Kuten huomasit, useimmat naiset pitävät kuppasta patjaa lattialla ällöttävänä. Myös kuvailemasi tarina katkenneesta jalasta saisi mulle jalat alle. Ai et olisit niiku nukkunut jossain rämässä sängyssä vaikka kuinka kauan..yäk.
Ei, älä sano niin, vaan tee miehen työ ja mene ostoksille!!
Tsemppiä suhteeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136