Adventtikirkko ANTI-kristillinen liike?

EGW-kultti epäjumalattaren

palvomista?

Moni Adventisti on nykyään huomannut kirkkokuntansa Suomen Adventtikirkon osoittautuneen antikristilliseksi liikkeeksi ja uskonnolliseksi kultiksi. Vaikeuksia ihmisille on tuottanut se, että kun he tämän väittämän kertovat pastoreilleen, he eivät lähde sitä kieltämään, (koska eivät siihen kykene) ja osoittautuu, että he ovat itsekin olleet tietoisia asioista, mutta palkkansa takia eivät ole sitä paljastaneet eivätkä lähteneet korjaamaan?

Miksi pastorit eivät ole olleet rehellisiä ja muuttaneet kantaansa, onhan kirkko ollut taloudellisesti vakavarainen ja voisi aloittaa alusta?

Ongelmaksi on tullut SDA:n ja EGW-säätiön yhteinen taival ja valheen sitominen kirkon oppirakenteisiin niin syvästi, ettei irtautuminen ole mahdollista?!

Suohon hukkuu koko porukka..... :(

46

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostaa joukkokanne?

Rahojen takaisin saamiseksi selkeästä pettämisestä....?!

• ideneb

sinua petettiin viettämään sapattia, lauantaita, viikon ensimmäisen päivän sunnuntain asemesta?

Jos näin on, silloinhan Jumalakin on meille kaikille velkaa, eikä me hänelle!!

• vaatimassa Jumalalta
        ideneb kirjoitti:

sinua petettiin viettämään sapattia, lauantaita, viikon ensimmäisen päivän sunnuntain asemesta?

saataviaan. Odota vaan kyllä Jumala maksaa sen mitä ansaitset. Jokainen saa tekojensa mukaan.

• AGABEETUS26
        ideneb kirjoitti:

Ollut Todellinen Jumala: Hän on Oman Jumaluutensa voimalla antanut meille perinnöksi sunnuntain. Ajattelepa kuinka mahtava mies on tamä Konstantinius Suuri on ollut Jumalana. Hän on antanut Kristityille Aurinko Jumalan päivän sunnuntain Pyhitettäväksi. Hän luovutti ennen kuolemaansa valtansa Rooman piispoille jatkuvana Jumaluutena. Sunnuntaista meidän tulee aina kiittää Keisari Jumalaa. Onhan tämä Jumala vahvempi mitä Jeesus koskaan oli. Eihän Jeesus Jeesus koskaan pystynyt noin suuriin tekoihin eläessään maan päällä. Totta kai meidän pitää uskoa tosiasia; että Keisari on mahtavampi mitä Jeesus oli koskaan ollut. Jeesus ei pystynyt muuttamaan yhtään Isäjumalansa käskyistä, mutta keisari oli kykenevä tähän!

• ideneb
        AGABEETUS26 kirjoitti:

Ollut Todellinen Jumala: Hän on Oman Jumaluutensa voimalla antanut meille perinnöksi sunnuntain. Ajattelepa kuinka mahtava mies on tamä Konstantinius Suuri on ollut Jumalana. Hän on antanut Kristityille Aurinko Jumalan päivän sunnuntain Pyhitettäväksi. Hän luovutti ennen kuolemaansa valtansa Rooman piispoille jatkuvana Jumaluutena. Sunnuntaista meidän tulee aina kiittää Keisari Jumalaa. Onhan tämä Jumala vahvempi mitä Jeesus koskaan oli. Eihän Jeesus Jeesus koskaan pystynyt noin suuriin tekoihin eläessään maan päällä. Totta kai meidän pitää uskoa tosiasia; että Keisari on mahtavampi mitä Jeesus oli koskaan ollut. Jeesus ei pystynyt muuttamaan yhtään Isäjumalansa käskyistä, mutta keisari oli kykenevä tähän!

,...ja nyt vielä tänäänkin , kuolleita kunnioitetaan enemmän kuin eläviä!

Opettavathan kaikki kirkkokunnat että ; Isä. Poika, ja Pyhä Henki elävät edelleeen, mutt Kossuhan on kuollut jo ajat sitten!!

Kait se niin on että elävältä kuolleet rakastavat kuolleita!
        Jeesushan sanoI: " Ellette te usko minua siksi, joka minä olen, te kuolette synteihinne"

Jos Jeesus asetti luomisessa sapatin vieton 7.nnen päivän , ja Hän on sapatin Herra, ...niin se merkitsee että sunnuntaita pyhänä pitävä, on jo eläessään kuollut!!

Ellette usko Jeesusta Luojaksi, ja sapattia Luomisen muistomerkiksi, te kuolette synteihinne!

Mistä synnistä on kyse? IV- käskyn rikkomisesta!
        Ja Kossun ja Paavin kumartamisesta! Ei Paavi mitään ole luonut!

Silloin kun kumartaa sunnuntain asettaajaa, silloin pyllistää sapatin asettajalle!

Eikös sitä pitäisi kääntää Jumalalle kasvot, eikä pers..tä?

Lutherin mielestähän Paavi oli Peto!

" Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet PEDON MERKIN, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet.... Ilm. 19: 20

Pedolla on siis merkki: " Sunnuntai"!!
        Ja Jumalalla on merkki: "sapatti"

" Ja pyhittäkää minun sapattini; ne olkoot MERKKINÄ VÄLILLÄMME, minun ja teidän, että tulisitte tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne" Hesek. 20: 20

Myönnätte varmaan että on todellinen ihmeteko, muuttaa viikon ensimmäinen päivä viikon 7 nneksi ja saada se vielä pyhäpäiväksi!

Yrittäkääpä joku tehdä esim. Ke pyhä, jos onnistutte, niin että koko maailmassa sitä kumarretaan, niin se on todellinen ihme.

Ilm 19: 20 kertoo että vastaava ihme on taoahtunut tosiaasia, ..ja sen ihmeen teki Rooman Katolinen kirkko! Paavi!
        herra jumala paavi!
        Suurin osahan on tuohtunut, jos sunnuntaina kaupat olisivat auki!!
        Ja kuitenkin se on parasta työaikaa, viikon 1. päivä!

• olekki
        ideneb kirjoitti:

Opettavathan kaikki kirkkokunnat että ; Isä. Poika, ja Pyhä Henki elävät edelleeen, mutt Kossuhan on kuollut jo ajat sitten!!

Jeesushan sanoI: " Ellette te usko minua siksi, joka minä olen, te kuolette synteihinne"

Jos Jeesus asetti luomisessa sapatin vieton 7.nnen päivän , ja Hän on sapatin Herra, ...niin se merkitsee että sunnuntaita pyhänä pitävä, on jo eläessään kuollut!!

Ellette usko Jeesusta Luojaksi, ja sapattia Luomisen muistomerkiksi, te kuolette synteihinne!

Silloin kun kumartaa sunnuntain asettaajaa, silloin pyllistää sapatin asettajalle!

" Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet PEDON MERKIN, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet.... Ilm. 19: 20

" Ja pyhittäkää minun sapattini; ne olkoot MERKKINÄ VÄLILLÄMME, minun ja teidän, että tulisitte tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne" Hesek. 20: 20

Myönnätte varmaan että on todellinen ihmeteko, muuttaa viikon ensimmäinen päivä viikon 7 nneksi ja saada se vielä pyhäpäiväksi!

Yrittäkääpä joku tehdä esim. Ke pyhä, jos onnistutte, niin että koko maailmassa sitä kumarretaan, niin se on todellinen ihme.

Ilm 19: 20 kertoo että vastaava ihme on taoahtunut tosiaasia, ..ja sen ihmeen teki Rooman Katolinen kirkko! Paavi!
        herra jumala paavi!

Vai olet sinä noin hyvin samaa mieltä ateistin kanssa?
        Täällä tuo ateisti-hurmuri epäilee Raamattua!
        Tällä ketrtaa yhdellä monista nimimerkeistään, Dylex'inä ;
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000039232585

• Todistettavasti
        ideneb kirjoitti:

herra jumala paavi!

Tulkaapa takaisin todellsiuuteen.
        Kysykää usa-agentit keltä tahansa suomalaiselta,
        mikä on viikon ensimmäinen päivä ja vastaus
        löytyy helposti kirjallisenakin: maanantai.

Tällöin sunnuntai on viikon 7.

Ja lauantai 6. työpäivä.

Ei-uneksija

• AGABEETUS26
        ideneb kirjoitti:

herra jumala paavi!

Pyhyydelle. Ainoat todisteet sunnuntain pyhyydestä voimme löytää Maallisen historian arkistoista. Rooman kuollut Keisari on Krisatittyjen todellinen Jumala. Raamatusta emme läydä todisteita sunnuntain salaperäiseen pyhyyteen? Niin kutsutsuta Kristikansalta vaaditaan yliluonnollista uskoa. Totuushan sunnuntaista on se, että se on maailman suurin kultti päivä. Mithtoineen Nimroodineen Semiramis ja Tammus jumalaan. Isis ja Horus kuuluvat samaan raamiin.

Ennen Adamia ja Eevaa olevia kulttuureja ei tunnusteta, Kansaa koetetaan hämätä. Olihan Amerikan mantereella ennen Aadamia ja Eevaa jo toisia kansoja asuttamassa Amerikan mannerta.

Nykyään meidän ei enää tulisi salailla mennyttä tietoa eikä edellisen katasrofin vanhoja kulttuureja. Neadarlin ihmiset ovat todisteena aikaisemmista kulttuureista. Totuutta pitäisi salata? miksi ?

• AGABEETUS26
        Todistettavasti kirjoitti:

Ja lauantai 6. työpäivä.

Ei-uneksija

Haluamaasi tulokseen. Tämä uusi kalenteri Trikki on viimeisempiä lehtiä huijausten kirjassa. Yks Pokka peluri sanoi, että Plufi on maailman paras peli. Tämä on totta! Plufihan se on tuossa uudessa kalenterissakin hämäysmielessä. Hyviä Hämäys toivotuksia sinulle. Ala pelaamaan Pokkaa siinä Voit tehdä Pluffia ihan rehellisesti!?

• annu42

Ja lauantai 6. työpäivä.

Ei-uneksija

Keskiviikko on väärässä paikassa! Tämä näin tiedoksi.
        Eikä katolinen kirkko ikinä suostu sanomaan sunnuntaita seitsemänneksi päiväksi vaan sanovat joskus "kahdeksanneksi". Mitä siihen sanot?
        Loppujen lopuksi se on ensimmäinen päivä, jonka he ovat omalla vallallaan muuttaneet pyhäpäiväksi.
        Aikoinaan laskettiin:

ensimmäinen sapatista
        toinen sapatista
        kolmas sapatista jne.

Meillä menee näin:
        sunnuntai
        maanantai
        tiistai
        KESKIVIIKKO
        torstai
        perjantai
        lauantai

Nyt se meni oikein!!! :o)

• ideneb

Ja lauantai 6. työpäivä.

Ei-uneksija

Jos noin olisi , niin miten ihmeessä saat Keskiviikon , osumaan keskelle viikkoa!??

Ma, Ti, KE, To, Pe, La, Su,!!?? Eihän keskiviikko ole keskellä! Haloo!!

Mutta pannaanpa Sunnuntai työpäiväksi , heti viikon alkuun, niin jopa alkaa tapahtua!!

SU, MA, TI, ke, TO, PE, LA kESKIVIIKKO TULI KESKELLE , MISSÄ SEN KUULUUKIN OLLA!!!

Ja sitäpaitsi SUNNUNTAI ON VENÄJÄNKIELESSÄ VOSKRESENIE" ...ja se tarkoittaa YLÖSNOUSEMUSTA,
        jA SE TAOPAHTUI JOS MUISTAT VIIKON 1. PÄIVÄNÄ SUNNUNTAI AAMUNA!!

Miksi Danielin kirja 7: 25, sitten puhuisi;

" Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä.
        Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä....

Raamatussa sapattikäsky kuvastaa aikaa, 7.s päivä, ja juuri sen on Katolinen kirkko muuttanut sapatin tilalle lepopäiväksi!

Katsohan Dr. Butlerś Katekismuksesta!

" Question: What day was the Sabbath?
        " Answer: Saturday
        "Question: Who changed it?
        " Answer: Tehe Catholic Church"--From Rev. Dr. Butler's Catechism. Revised, p. 57

Olet uneksija, ja valehtelijakin vielä lisäksi!
        Haluatko lisää, todisteita, löytyy kirjan verran, jos englantia taidat!
        En ryhdy kääntämään!

• ideneb
        annu42 kirjoitti:

Keskiviikko on väärässä paikassa! Tämä näin tiedoksi.
        Eikä katolinen kirkko ikinä suostu sanomaan sunnuntaita seitsemänneksi päiväksi vaan sanovat joskus "kahdeksanneksi". Mitä siihen sanot?
        Loppujen lopuksi se on ensimmäinen päivä, jonka he ovat omalla vallallaan muuttaneet pyhäpäiväksi.
        Aikoinaan laskettiin:

ensimmäinen sapatista
        toinen sapatista
        kolmas sapatista jne.

Meillä menee näin:
        sunnuntai
        maanantai
        tiistai
        KESKIVIIKKO
        torstai
        perjantai
        lauantai

Nyt se meni oikein!!! :o)

nyt laskit viikonpäivät oikein!

• kansani Adventtikirkosta!...

SDA ja Suomen Adventtikirkko on osoittautunut petomaisemmaksi kuin haukkumansa muut ...?!

• pesäeron adventtikirkosta

..siinä piti ottaa eroa osaan suvustanikin...mutta kylläpä helpotti!

Kristuksen Vapaus olikin sen kirkon ULKOPUOLELLA!

• pesäeron adventtikirkosta kirjoitti:

Kristuksen vapaus on Kristuksessa ja yksin Kristuksessa.

• ideneb
        pesäeron adventtikirkosta kirjoitti:

Adventisteilla on suurenmoinen evankeliumi, kaikkine terveys-sanomineen, ...se tieto mikä tuossa kirkkokunnassa on on hyvin suuri ja laaja...on valitettava tosiasia, että adventistit ovat luopuneet käytännön elämässään, niistä suurista totuuksista, joihin se itse uskoi!

Aina 1800 luvulta asti adventistit olivat edellä ravitsemus kysymyksissä jopa tiedettä, ja vielä nykyäänkin, heillä on enemmän tietoa, kuin ravitotiedemiehillä, ja pääosa tiedosta on saatu E. G. Whitelta, joka ei
        itse asiassa ollut saanut koulutusta kuin 3- 4 v kansakoulua?

Monet alan tiedemies pesialistit ovat aina ihmeteellet , miten 1800 luvulla , adventisteilla on voinut olla ravitsemustietoutta, joka on saatu selville vasta pitkälti 1900 luvun puolella!

Kyllähän tässä on vaara käydä samoin kuin juutalaisille ennenmuinoin!

• Tutkiva_huomio kirjoitti:

Kristuksen vapaus on Kristuksessa ja yksin Kristuksessa.

Näin meidän kesken ...Lämmittää ajatus Herran
        päivästä. Silloin jyvät vapautetaan akanoista,
        armon perilliset armottomista.

Jes. 30:26
        Silloin kuun valo on oleva kuin auringon valo, ja auringon valo on oleva seitsenkertainen,
        kuin seitsemän päivän valo yhdellä kertaa
        -- sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa haavat ja parantaa sen ruhjeet ja vammat.

Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua!

• ideneb kirjoitti:

Adventisteilla on suurenmoinen evankeliumi, kaikkine terveys-sanomineen, ...se tieto mikä tuossa kirkkokunnassa on on hyvin suuri ja laaja...on valitettava tosiasia, että adventistit ovat luopuneet käytännön elämässään, niistä suurista totuuksista, joihin se itse uskoi!

Aina 1800 luvulta asti adventistit olivat edellä ravitsemus kysymyksissä jopa tiedettä, ja vielä nykyäänkin, heillä on enemmän tietoa, kuin ravitotiedemiehillä, ja pääosa tiedosta on saatu E. G. Whitelta, joka ei
        itse asiassa ollut saanut koulutusta kuin 3- 4 v kansakoulua?

Monet alan tiedemies pesialistit ovat aina ihmeteellet , miten 1800 luvulla , adventisteilla on voinut olla ravitsemustietoutta, joka on saatu selville vasta pitkälti 1900 luvun puolella!

Kyllähän tässä on vaara käydä samoin kuin juutalaisille ennenmuinoin!

Hiljakkoin sain eräältä adventistiystävältäni
        vihkosen, jossa oli listattu paljon ruoka-aineita.
        Ja sitten luokiteltu VERIRYHMITTÄIN, mikä kellekin
        sopii ja mikä ei.

Olen käynyt asiantuntijain luona sen vihkosen
        kanssa ja ovat ihmeisssään, että veriryhmä muka
        voisi määrätä syömisesi.

Ei ole tieteellisesti
        mahdollista, että isiltä peritty veriryhmä voisi
        määrätä ravinnon tarpeen. Veri kuljettaa ravintoa
        sinne, missä sitä tarvitaan, vaan ei määräile.

Tietenkään tuossa 8-sivuisessa listauksessa ei
        mainita alkuperää saati viitteitä.
        Adventsimi tahtoo JOKA PAIKKAAN ujuttaa isiltä
        perittyjä perinnäissääntöjä.
        Nyt jo veriryhmiin vedotenkin vaaditaan ruokavaliota.

Tietenkään ei voida osoittaa adventismia syylliseksi, ja perustankin olettamukseni, että
        joku kiihkoadventisti on tuon luokittelun takana - perustan
        sen vain siihen, että eräät adventistit sen
        minulle ojensivat, sen luokitusvihksoen.

Joka tapauksessa adventistinen ruokavalio-oppi
        on kyseenalaista siitä syystä, että lihansyönti
        kielletään ja maitotuotteet, ainakin periaatteessa.
        Ja kuitenkin ihminen
        tarvitsee noin puolet eläinkunnan tuotteita ja
        puolet kasvikunnan, (ravinnon painoarvosta).

• kuten pyhät pakanoista?
        AnttiVKantola kirjoitti:

Näin meidän kesken ...Lämmittää ajatus Herran
        päivästä. Silloin jyvät vapautetaan akanoista,
        armon perilliset armottomista.

Jes. 30:26
        Silloin kuun valo on oleva kuin auringon valo, ja auringon valo on oleva seitsenkertainen,
        kuin seitsemän päivän valo yhdellä kertaa
        -- sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa haavat ja parantaa sen ruhjeet ja vammat.

Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua!

Elämä on hieno lahja vaikka sen ei aina siltä tuntuisikaan...lumia odotellessa! :)

Justus Essealainen

• ideneb
        AnttiVKantola kirjoitti:

Hiljakkoin sain eräältä adventistiystävältäni
        vihkosen, jossa oli listattu paljon ruoka-aineita.
        Ja sitten luokiteltu VERIRYHMITTÄIN, mikä kellekin
        sopii ja mikä ei.

Olen käynyt asiantuntijain luona sen vihkosen
        kanssa ja ovat ihmeisssään, että veriryhmä muka
        voisi määrätä syömisesi.

Ei ole tieteellisesti
        mahdollista, että isiltä peritty veriryhmä voisi
        määrätä ravinnon tarpeen. Veri kuljettaa ravintoa
        sinne, missä sitä tarvitaan, vaan ei määräile.

Tietenkään tuossa 8-sivuisessa listauksessa ei
        mainita alkuperää saati viitteitä.
        Adventsimi tahtoo JOKA PAIKKAAN ujuttaa isiltä
        perittyjä perinnäissääntöjä.
        Nyt jo veriryhmiin vedotenkin vaaditaan ruokavaliota.

Tietenkään ei voida osoittaa adventismia syylliseksi, ja perustankin olettamukseni, että
        joku kiihkoadventisti on tuon luokittelun takana - perustan
        sen vain siihen, että eräät adventistit sen
        minulle ojensivat, sen luokitusvihksoen.

Joka tapauksessa adventistinen ruokavalio-oppi
        on kyseenalaista siitä syystä, että lihansyönti
        kielletään ja maitotuotteet, ainakin periaatteessa.
        Ja kuitenkin ihminen
        tarvitsee noin puolet eläinkunnan tuotteita ja
        puolet kasvikunnan, (ravinnon painoarvosta).

Tuollaisen selonteon antaja on yksin päätynyt tuollaisiin johtopäätöksiin, veriryhmäruokavalion osalta!

Mutta mitä muutoin tulee adventiestien ravinto-oppiin, se on erittäin korkealla tieteellisellä tasolla, vaikka pääosan siitä on antanut koulua käymätön nainen!

Luehan ensin koko tuotanto läpi, niin havaitset että Maailman terveysjärjestö on samalla kannalla, pääosin!

On todella helppo näyttää toteen myös Raamatulla, että adv. ravinto oppi on Raamatullisen näkemyksen mukainen!

Muistaakseni on niin, että E,G, Whiten neuvot ovat ottaneet huomioon eri aikakaudet, milloin eläinkunnan ravintoaineista tulee kokonaan luopua!

Se, aika on periaatteessa nyt tullut!
        Mikä siihen on perusteena?
        Perusteeksi muodostuu se, että kaikkialla maailmassa eläinten sairaudet, virukset, epidemiat leviävät nopeasti ja rutosti!

E, g. White on kehoittanut Jumalan kansaa, luopumaan lihasta, ja eläinkunnan tuotteista!

Emme kiistä etteikö kasviksissa olisi myös myrkkyjä, mutta kasviksilla ei ole verta, ja elimiä, jotka voisivat levittää vaarallisia tauteja!
        Lisäksi niissä on vitamiineja, hivenaineita, kuituja , ..ja ihanteellista proteeiinia, jos
        käytetään useita kasviksia ja kokoviljatuotteita
        yhdessä!

Sinun käsityksesi on jo hyvin vanhaa perua, ja se lähtee ihmisen arvioinnista, ei Jumalan!

Jumalan ruokavalio on aina ollut ilman lihaa, mutta olosuhteet maailmassa myös voivat puoltaa lihan käyttöä joissain tapauksissa!

Useat huippu-urheilijat, kauneus kuningattaret jne,
        eivät käytä ollenkaan lihaa ja lihatuotteita!

Lihatuotteet johtavat ehdottomasti ennenaikaiseen vanhenemiseen, rappeutumis sairauksiin, huonompaan kestävyyteen, luuston haurastumisiin, sydän-ja verisuoni tauteihin, verenpaineeseen, jne.jne

Ihmisen hammasrakenne , ja pitkä suolisto kertoo kasvikuntaan kuuluvien tuotteiden syöjästä!

Liha kulkee suoliston läpi 12-24 tunnissa, kun kasvikset 4-5 tunnissa!

Aiemmin, kun adventistit noudattivat terveysperiaateita, heillä oli tutkimusten mukaan 8-10 v pitempi elämänkaari historia, eikä heillä ollut lihansyöjä populaatioiden sairauksia!

• Trubaduuri

Näitä antikristillisiä liikkeitä, yhteisöjä on ollut maan päällä jo vuosi tuhansia, tunnetuin niistä on Paavalin perustama seitsemän seurakuntaa, josta myöhemmin kasvoi katolinen kirkko. Kaikki Paavalin uskoiset siis kuuluvat antikristityiden joukkoon. Myös monet nykyiset uskonnolliset yhteisöt ovat puhtaasti vain rahaa ja uskollisia alamaisia kerääviä järjestöjä, joille on ominaista tietyt toiminta metoodit ja vallankäytön mekanismit joilla ihminen saadaan "kahleisiin".

• " kaikki Paavalin tai jonkun muun ihmisen villitsemät ovat niitä
        Kirjoittanut: Trubaduuri
        17.11.2008 klo 07.25
        Näitä antikristillisiä liikkeitä, "

Paavali kuului piskuiseen lahkoon, juutalaisuskonnon
        vastaiseen. Mutta te adventistit olette se oikea
        uusi israel, pikku pikku jäännsseurakunta (n. 3600
        Suomessa). Ihan sopiva tiimi taivaaseen.

Ensin Paavali kuului teitin "fariseusten lahkoon",
        mutta erosi / erotettiin teistä. Lakkasi kiivailemasta Jumalan puolesta ja alkoi kiivailla
        Jeesuksen uskon puolesta.

Ap. t. 15:5
        Mutta fariseusten lahkosta nousivat muutamat, jotka olivat tulleet uskoon, ja sanoivat: "Heidät on ympärileikattava ja heitä on käskettävä noudattamaan Mooseksen lakia".

Ap. t. 23:6
        Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".

Ap. t. 23:7
        Tuskin hän oli tämän sanonut, niin nousi riita fariseusten ja saddukeusten kesken, ja kokous jakautui.

Jotkut fariseuksen tosin puolustivat Paavalia,
        arvellen enkelin puhuneen hänelle. (Vrt. EGW).

Ap. t. 23:9
        Ja syntyi suuri huuto, ja muutamat kirjanoppineet fariseusten puolueesta nousivat ja väittelivät kiivaasti ja sanoivat:
        "Emme löydä mitään pahaa tässä miehessä;
        entäpä jos henki tai enkeli on hänelle puhunut?"

Mutta tehän tiedätte, etei Paavalille enkeli
        puhunut, ei enkeli tuonut uutta sanomaa.
        Siksi ette usko Paavalia, kun hänelle ei enkeli
        puhunut, enkeliopas - niinkuin puhui teidän
        egw:lle.

• ideneb
        AnttiVKantola kirjoitti:

" kaikki Paavalin tai jonkun muun ihmisen villitsemät ovat niitä
        Kirjoittanut: Trubaduuri
        17.11.2008 klo 07.25
        Näitä antikristillisiä liikkeitä, "

Paavali kuului piskuiseen lahkoon, juutalaisuskonnon
        vastaiseen. Mutta te adventistit olette se oikea
        uusi israel, pikku pikku jäännsseurakunta (n. 3600
        Suomessa). Ihan sopiva tiimi taivaaseen.

Ensin Paavali kuului teitin "fariseusten lahkoon",
        mutta erosi / erotettiin teistä. Lakkasi kiivailemasta Jumalan puolesta ja alkoi kiivailla
        Jeesuksen uskon puolesta.

Ap. t. 15:5
        Mutta fariseusten lahkosta nousivat muutamat, jotka olivat tulleet uskoon, ja sanoivat: "Heidät on ympärileikattava ja heitä on käskettävä noudattamaan Mooseksen lakia".

Ap. t. 23:6
        Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".

Ap. t. 23:7
        Tuskin hän oli tämän sanonut, niin nousi riita fariseusten ja saddukeusten kesken, ja kokous jakautui.

Jotkut fariseuksen tosin puolustivat Paavalia,
        arvellen enkelin puhuneen hänelle. (Vrt. EGW).

Ap. t. 23:9
        Ja syntyi suuri huuto, ja muutamat kirjanoppineet fariseusten puolueesta nousivat ja väittelivät kiivaasti ja sanoivat:
        "Emme löydä mitään pahaa tässä miehessä;
        entäpä jos henki tai enkeli on hänelle puhunut?"

Mutta tehän tiedätte, etei Paavalille enkeli
        puhunut, ei enkeli tuonut uutta sanomaa.
        Siksi ette usko Paavalia, kun hänelle ei enkeli
        puhunut, enkeliopas - niinkuin puhui teidän
        egw:lle.

Annahan minä oion sinua taas:

On kaksi lakia: Lain taulut, kiveä, ja lain kirja, pergamenttia tms.
        Lakia kuljetettiin Arkin sisällä 5: Moos 10: 5
        ja lain kirjaa Arkin sivulla! 5 Moos. 31: 26

Et tajua näköjään, tehdäänpä näin:

JUMALAN LAKI:
        -Jumala puhui 5 Moos 4: 12, 13
        -Jumala kirjoitti 2 Moos. 24: 12
        -Jumalan sormella 2 Moos 31:18
        - Paikka Arkissa 5 Moos. 10: 5
        -Testamentti: 2 Moos. 40: 20 ( Kuollut jättää Testamentin jälkeensä, Jeesus kuoli)
        - Kutsutaan Jumalan laiksi PS 1: 2, 119: 1
        -Pysyy iankaiken PS 111: 7. 8
        -Täydellinen laki PS 19:7
        -Osoittaa mikä on syntiä, 1 Joh. 3:
        - Tämä laki mahdollistaa synnin tunnustamisen:
        Room 3: 20
        ( Miten tietäisit mitä syntejä sinun on tunnustettava, jos ei lakia olisi??) Eihän niitä köntässä tunnusteta, vaan eritellään, milloin varastit, milloin teit mitäkin?
        kts. Room 7: 7 " En minä olisi tiennyt himosta, ellei laki sanoisi:" Älä himoitse"!!

-Kristus ei poistanut Matt 5: 17
        -Kristus vahvisti tämän lain Jes. 42: 21
        - On Pyhä, oikea, ja hyvä! Room. 7: 12
        - Usko vahvistaa tämän lain: Room 3: 31
        -On hengellinen laki Room 7: 14

LAKI JÄRJESTYKSESTÄ JA SEREMONIOISTA ( LAIN KIRJA)
        Mooseksen laki!!

_ Mooses puhui 3 Moos. 1: 1,2
        -kutsuttii " järjestyslaiksi Ef. 2: 15
        -Mooses kirjoitti 5 Moos, 31: 9
        - Kirjoitettiin Kirjaan: 5 Moos. 31: 24 kts. 2 Aikak. 35:12
        --Oli käsinkirjoitettu koko sisältö Kol. 2: 14
        --Säilytyspaikka Arkin sivulla: 5 Moos. 31: 26
        -Kutsuttiin " Lain Kirjaksi" 5 Moos. 31: 26
        -Kutsuttiin Mooseksen laiksi( Ei Jumalan) Malakia 4:4
        -Kohtasi loppunsa ristillä Kol. 2: 14
        - Tätä lakia ei tehty täydelliseksi: Heb 7: 19
        - Kohtasi päätepisteensä ristillä Jeesuksen kuolemassa Kol. 2: 14-17
        - Annettiin synnin seurausten vuoksi 3 Moos 3-7 luvut
        -Kristus poisti tämän lain Ef. 2: 15
        -Naulattiin ristille Kol 2: 14
        -Oli tulevaisten varjo Heb 10: 1
        _ Jos pidät Mooseksen lakia nyt, lakkaa usko Kristukseen silloin- Gal. 5: 2-5
        - Tämä laki koski materialistisia asioita- ruokia,-juomia, pesoja jne. Heb 9:10

Kantolan, ja lähes kaikkien kristittyjen ongelma on, etteivät he osaa erottaa näitä kahta lakia
        toisistaan, vaan sotkevat nämä lait toisiinsa , kuin kaksi verkkoa, joita pidetään niin lähellä toisiaan, että kalat (ihmiset) sotkeutuvat molempiin verkkoihin!

Toiset huutavat tässä puhutaan Jumalan laista, vaikka ovat Mooseksen lain Kirjan verkkoon sotkeutuneet ja päin vastoin!

Uskon että adventistitkin saattavat eksyä tässä. vaikka heillä on enemmän Raamatun tuntemusta kuin muilla!

Älkää enää riidelkö, Isästä ja äidistä ,joka on jo kuollut, ja te sanotte että se elää!

Mooseksen laki uhrijärjestelmineen, ympärileikkauksineen ja pesoineen jne. on kuollut ja kuopattu!
        Älkää enää riidelkö Adventistien kanssa kahdesta eri laista, ikäänkuin ne olisivat yksi ja sama!!!

Selkiskö?

• siinpässe
        ideneb kirjoitti:

Annahan minä oion sinua taas:

On kaksi lakia: Lain taulut, kiveä, ja lain kirja, pergamenttia tms.
        Lakia kuljetettiin Arkin sisällä 5: Moos 10: 5
        ja lain kirjaa Arkin sivulla! 5 Moos. 31: 26

Et tajua näköjään, tehdäänpä näin:

JUMALAN LAKI:
        -Jumala puhui 5 Moos 4: 12, 13
        -Jumala kirjoitti 2 Moos. 24: 12
        -Jumalan sormella 2 Moos 31:18
        - Paikka Arkissa 5 Moos. 10: 5
        -Testamentti: 2 Moos. 40: 20 ( Kuollut jättää Testamentin jälkeensä, Jeesus kuoli)
        - Kutsutaan Jumalan laiksi PS 1: 2, 119: 1
        -Pysyy iankaiken PS 111: 7. 8
        -Täydellinen laki PS 19:7
        -Osoittaa mikä on syntiä, 1 Joh. 3:
        - Tämä laki mahdollistaa synnin tunnustamisen:
        Room 3: 20
        ( Miten tietäisit mitä syntejä sinun on tunnustettava, jos ei lakia olisi??) Eihän niitä köntässä tunnusteta, vaan eritellään, milloin varastit, milloin teit mitäkin?
        kts. Room 7: 7 " En minä olisi tiennyt himosta, ellei laki sanoisi:" Älä himoitse"!!

-Kristus ei poistanut Matt 5: 17
        -Kristus vahvisti tämän lain Jes. 42: 21
        - On Pyhä, oikea, ja hyvä! Room. 7: 12
        - Usko vahvistaa tämän lain: Room 3: 31
        -On hengellinen laki Room 7: 14

LAKI JÄRJESTYKSESTÄ JA SEREMONIOISTA ( LAIN KIRJA)
        Mooseksen laki!!

_ Mooses puhui 3 Moos. 1: 1,2
        -kutsuttii " järjestyslaiksi Ef. 2: 15
        -Mooses kirjoitti 5 Moos, 31: 9
        - Kirjoitettiin Kirjaan: 5 Moos. 31: 24 kts. 2 Aikak. 35:12
        --Oli käsinkirjoitettu koko sisältö Kol. 2: 14
        --Säilytyspaikka Arkin sivulla: 5 Moos. 31: 26
        -Kutsuttiin " Lain Kirjaksi" 5 Moos. 31: 26
        -Kutsuttiin Mooseksen laiksi( Ei Jumalan) Malakia 4:4
        -Kohtasi loppunsa ristillä Kol. 2: 14
        - Tätä lakia ei tehty täydelliseksi: Heb 7: 19
        - Kohtasi päätepisteensä ristillä Jeesuksen kuolemassa Kol. 2: 14-17
        - Annettiin synnin seurausten vuoksi 3 Moos 3-7 luvut
        -Kristus poisti tämän lain Ef. 2: 15
        -Naulattiin ristille Kol 2: 14
        -Oli tulevaisten varjo Heb 10: 1
        _ Jos pidät Mooseksen lakia nyt, lakkaa usko Kristukseen silloin- Gal. 5: 2-5
        - Tämä laki koski materialistisia asioita- ruokia,-juomia, pesoja jne. Heb 9:10

Kantolan, ja lähes kaikkien kristittyjen ongelma on, etteivät he osaa erottaa näitä kahta lakia
        toisistaan, vaan sotkevat nämä lait toisiinsa , kuin kaksi verkkoa, joita pidetään niin lähellä toisiaan, että kalat (ihmiset) sotkeutuvat molempiin verkkoihin!

Toiset huutavat tässä puhutaan Jumalan laista, vaikka ovat Mooseksen lain Kirjan verkkoon sotkeutuneet ja päin vastoin!

Uskon että adventistitkin saattavat eksyä tässä. vaikka heillä on enemmän Raamatun tuntemusta kuin muilla!

Älkää enää riidelkö, Isästä ja äidistä ,joka on jo kuollut, ja te sanotte että se elää!

Mooseksen laki uhrijärjestelmineen, ympärileikkauksineen ja pesoineen jne. on kuollut ja kuopattu!
        Älkää enää riidelkö Adventistien kanssa kahdesta eri laista, ikäänkuin ne olisivat yksi ja sama!!!

Selkiskö?

Noudatatteko te lakia moitteettomasti?

5.Moos.25:11. Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja toisen vaimo tulee auttamaan miestään sen käsistä, joka häntä lyö, ja ojentaa kätensä ja tarttuu tämän häpyyn,
        12. niin hakkaa poikki hänen kätensä säälimättä.

• ideneb
        siinpässe kirjoitti:

Noudatatteko te lakia moitteettomasti?

5.Moos.25:11. Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja toisen vaimo tulee auttamaan miestään sen käsistä, joka häntä lyö, ja ojentaa kätensä ja tarttuu tämän häpyyn,
        12. niin hakkaa poikki hänen kätensä säälimättä.

Huokaus!

Enkö just päässyt kertomasta, että tuokin riita ja tapaus kuuluu Mooseksen lain kirjaan, Järjestyslain piiriin!!

Se laki kohtasi loppunsa ristillä Kol. 2: 14-17
        Ja se annettiin synninseurausten käsittelemisen takia 3 Moos 3- 7 luvut

Kristus poisti sen lain " säädöksineen", Tuossa tappelunujakassa han oli säädökset, miehen muniin tarttumisesta,...mutta se aika on ollutta ja mennyttä, kuten hyvin tiedät!

Me pakanat, eivätkä kristityt juutalaisetkaan noudata enää Mooseksen lain kirjan , järjestyspuolen säädöksiä!

Hölmönäkö sinä minua pidät, kun esität moisia teorioitasi!

• mutta kun
        ideneb kirjoitti:

Huokaus!

Enkö just päässyt kertomasta, että tuokin riita ja tapaus kuuluu Mooseksen lain kirjaan, Järjestyslain piiriin!!

Se laki kohtasi loppunsa ristillä Kol. 2: 14-17
        Ja se annettiin synninseurausten käsittelemisen takia 3 Moos 3- 7 luvut

Kristus poisti sen lain " säädöksineen", Tuossa tappelunujakassa han oli säädökset, miehen muniin tarttumisesta,...mutta se aika on ollutta ja mennyttä, kuten hyvin tiedät!

Me pakanat, eivätkä kristityt juutalaisetkaan noudata enää Mooseksen lain kirjan , järjestyspuolen säädöksiä!

Hölmönäkö sinä minua pidät, kun esität moisia teorioitasi!

Mutta Jeesushan sanoo, ettei hän muuta lakia!
        Jos laki oli jotain ennen Jeesusta, se on sitä Jeesuksen jälkeenkin.
        Ainoa mahdollisuus on siis se, että lain alaisuudesta voi päästä eroon!
        Mutta tällöin ei olekaan enää lain tuomittavien joukossa!
        Tepä kuitenkin olette!

• Nyt voi vain odottaa

Ehkä joku, sinä tai toinen ehdottaa tai väittää, että jalkapallo on surkea laji, koska siinä tulee hiki, vaatteet ryvettyvät ja aika kuluu ihan turhaan.

• Hengelliset voittaa

1. Tim. 4:8
        Sillä ruumiillisesta harjoituksesta on hyötyä vain vähään; mutta jumalisuudesta on hyötyä kaikkeen, koska sillä on elämän lupaus, sekä nykyisen että tulevaisen.

• sinä oikein elelet???

ihmettelen vain.

• ideneb

sitä, että kun esim. Suuri Taistelu, kirjasarjoja , ja Ikuisia Kertomuksia, kirja sarjaa levitettän puhumattakaan Tie Kristuksen luo kirjasesta, että niden lehdille maalaillaan epäjumalan kuvia jeesuksesta!

" Jeesus on Jumalan kuva, ja siitä on juuri kyse " Älä tee Jumalan kuvaa"

Eihän Jeesuksen Isää ole koskaan kukaan nähnyt,mutta ainokainen Poika on Hänet ilmoittanut,
      niin pä adventtikirkko on lähtenyt seuraamaan muita kirkkoja tässä asiassa, eikä seuraa Jumalan käskyjä!
      Pelkkä sapatin noudattaminen ei auta, jos kaikki 9 muuta käskyä menee pirstaleiksi!

Ei E.G. White ole ensimmäistäkään Jumalan kuvaa varmaankaan väsännyt, kyllä ne ovat Adv, srk:n kirkon tekosia!"

• Seraja-m55

Minä voin vain kiittää ja ylistää siitä, että Jeesus on saanut armossaan johtaa minut kurjan syntisen tähän lopunajan jäännösseurakuntaansa, joka opettaa alkuseurakunnan tavoin kaikkea Raamatun totuutta.

Olen kiitollinen samoin siitä, että juuri Adventtikirkko edustaa puhtainta kristillisyyttä tällä planeetalla tänä aikana, jolloin harhautuneen kristillisyyden sisään tunkeutuu yhä uusia harhakäsityksiä. Aletaan esim. kohta jo hyväksyä homokäyttäytminen ja samaa sukupuolta olevien vihkiminen avioliittoon, joka on edelleen Jumalan edessä se sama kauhistus kuin ennenkin.
      Spiritistiset käsitykset ovat jo kauan olleet langenneen kristillisyyden sisällä, jossa langennut kristillisyys ja spiritismi opettavat molemmat ihmissielun luontaista kuolemattomuutta. Sellainen oppi on suoraan Saatanasta!
      Ihminen voi saada kuolemattomuuden vain armolahjana uskon kautta Kristukseen.

Toisin sanoen, langennut kristillisyys opettaa, että ei ihmisen sielu kuolemassa kuole vaan siirtyy suoraan taivaaseen tai helvettiin.
      Raamatun mukaan kuitenkin ihmisen kuolema tarkoittaa samalla koko ihmisen eli ihmissielun kuolemaa, josta Kristus toisessa tulemuksessaan HERÄTTÄÄ hänet, ks. Joh. 6:39,40,44,54.

Kiitos siis Jeesukselle Adventtikirkosta, joka on täysin puhdas noista iljettävistä, epäraamatullisista, spiritistisistä ja haureellisista harhaopeista, joiden kannattajat sokeudessaan vain nyt käyvät entistä ylimielisimmiksi oikeassaolemisestaan, vaikka ovat hylänneet Jumalan Sanan totuudet selkänsä taakse!

Se kaikki valheellinen ja Jumalan Sanaa ymmärtämätön vastustus, joka nousee esiin tällä foorumilla, on minulle vain selvä lisätodiste siitä, että olen varmasti Kristuksen oma ja sisällä hänen seurakunnassaan, sillä tässä toteutuu Raamatun sana: "Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi." 2. Tim. 3:12.

• että Hän vapautti

minut demonisesta petoksesta nimeltä adventtikirkko.
        Olen vapaa palvelemaan Herra ehyellä sydämellä ilman kiristystä.

• odrjuuttat
        että Hän vapautti kirjoitti:

minut demonisesta petoksesta nimeltä adventtikirkko.
        Olen vapaa palvelemaan Herra ehyellä sydämellä ilman kiristystä.

Seraja kuuluu a-kirkon fariseuksiin!
        Koskas näitä fariseuksia olisi orjuutettukaan?
        Eihän heitä orjuutettu juutalaisuudessakaan!

• ## Kiitos Jeesukselle johdatuksesta!
        Kirjoittanut: Seraja-m55
        17.11.2008 klo 10.38
        Minä voin vain kiittää ja ylistää siitä,
        että Jeesus on saanut armossaan johtaa minut kurjan syntisen tähän lopunajan jäännösseurakuntaansa, joka opettaa alkuseurakunnan tavoin kaikkea Raamatun totuutta. ##

Seraja-m55 on malliesimerkki siitä, että adventsimi
        saattaa kyllä näön vuoksi aloittaa ehkä Herrassa, mutta sapattijäännökseen se aina päätyy.

"Jäännösseurakunta"-sana on keksitty korvaamaan
        Israelin jäännös lopun aikana. Ja pitkät on
        sepustukset kaiken valheen peittämiseksi.
        Mutta niin on, että White-kalkki palaa varsin
        hyvin. (Oletko kuullut palavasta kalkista?)

• AGABEETUS26
        AnttiVKantola kirjoitti:

## Kiitos Jeesukselle johdatuksesta!
        17.11.2008 klo 10.38
        että Jeesus on saanut armossaan johtaa minut kurjan syntisen tähän lopunajan jäännösseurakuntaansa, joka opettaa alkuseurakunnan tavoin kaikkea Raamatun totuutta. ##

saattaa kyllä näön vuoksi aloittaa ehkä Herrassa, mutta sapattijäännökseen se aina päätyy.

On sinun todellinen Jumalasi? Uskot ihan todellisesti, että konstantinilla oli valta tehdä sunnuntai Luopuneille Kristityille. Tunnut olevan paatumuksen tilassa! Herää Antti kun sinulla on vielä aikaa Kuollut keisari ei sinua pelasta?

• Emme ymmärrä latinaasi ...
        AGABEETUS26 kirjoitti:

On sinun todellinen Jumalasi? Uskot ihan todellisesti, että konstantinilla oli valta tehdä sunnuntai Luopuneille Kristityille. Tunnut olevan paatumuksen tilassa! Herää Antti kun sinulla on vielä aikaa Kuollut keisari ei sinua pelasta?

Mitä tarkoitat, mihin pyrit?
        Onko joku Konstantinus luonut suomalaisille
        viikon viimeisen päivän ... levon työviikosta?
        Vai mitä kummaa koetat meille opettaa ...
        Mutta nykyisin saamme levätä jo lauantainakin.
        Joten asian ei pitäisi sinua kovasti vaivaavan,
        mitä sitten tarkoittanetkin.
        Eikä meillä ole keisaria vaan presidentti ja
        hallitus ja demokraattinen eduskuntajärjestelmä.

• keisarin sunnuntaihin päädyt
        AGABEETUS26 kirjoitti:

Herrassa aloittaa - sapattiin päätyy
        Kirjoittanut: AnttiVKantola 17.11.2008 klo 12.48

17.11.2008 klo 10.38

Joskin serajat päätyvät sapattiin, vaikka kuinka
        ihanasti kristuksessa alkaisivat, niin agapetukset
        päätyvät näköjään sunnuntaihin ...

• jumalattarelleen
        odrjuuttat kirjoitti:

Seraja kuuluu a-kirkon fariseuksiin!
        Koskas näitä fariseuksia olisi orjuutettukaan?
        Eihän heitä orjuutettu juutalaisuudessakaan!

jota rahankiskojat ja Jumalan pilkkaajat johdattelevat harhapoluillaan!

• ideneb
        AnttiVKantola kirjoitti:

17.11.2008 klo 10.38

" ja joka viikko sapattina, kaikki kansa tulee kumartaen rukoilemaan Minua, sanoo Herra Sebaot"

Eli Kun Jeesus tulee hakemaan omansa Taivaaseen, he tulevat uuteen Jerusalemiin , joka sapatti ylistämään Jumalaa!

" Keskellä sen katua, oli elämänpuu...joten he ohi kulkiessaan syövät siitä, ja elävät iankaiken, jahka eivät tee syntiä!

Syntihän se aiheuttaa aina sen, ettei elämänpuun luo ole asiaa!

Synti on laittomuus, ja laissa on IV käsky sapatti, mutta onhan siinä 9 muutakin, ..sapattia pitää noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää!!

Että näillä mennään!

" Ilman minua te ette voi mitään tehdä" Jeesus
        Jeesuksen Voimassa sapattia on helpompi pitää kuin sunnuntaita, jota Herra ei ole pyhittänyt!

Herra asuu omassa pyhyydessään, ei Paavin pyhittämässä sunnuntaissa, sehän päivä on pyhitetty työlle, koko Raamatussa!

Se, jos joku on pyhittänyt joksikin päiväksi Raamatun ulkopuolella, se ei meitä kiinnosta, mehän haluamme olla sisäpuolella, eikä ulkopuolella!

Ole sisnä lain ulkopuolella, me hyväksymme uudessa liitossa lain sisäpuolella olevaksi!

Sydämen tauluun laki on kirjoitettu,...ne 10 käskysanaa!!

• ideneb

edessä, ja teet Jumalan tahdon!

Adventtikirkon opetus on hyvää ja oikeaa, mutta sen toteutus usein huonoa ja väärää!

Mutta, hmm. sanoihan Mooseskin, että " Herra, jos yksi mies rikkoo, niin vihastutko koko kansaan"?

Adventistit ovat langenneet epäjumalanpalvelukseen, jeesus kuviahan on suuresta Taistelusta, Tie Kristuksen luo kirjaan täynnä, niitä ei Isä ole istuttanut, vaan vihamies!

Nythän niiden on annettava olla ympäri maailmaa, yhdessä vehnän kanssa, ja kerättävä pois kun elonleikku tulee!

Lisäksio monet elävät toisen miehen vaimon ja päinvastoin kanssa, vaikka puoliso elää!

Kuulemme huhuja lesboudestra ja homoudesta (piilossa), ja lapsiakin surmataan ennenkuin ne ehtivät täyttää edes kahta kuukautta, .
        Herodes sentään salli niiden elää 2 vuotiaaksi , Beetlehemin aikana!

En kiellä, sitä että tämä tällainen, millään tavoin estäisi totuuden tuntemisen, paitsi niiltä jotka näkevät kaikkea tätä eivätkä tee mitään!!

Mutta valitettavasti tulee aika ja on jo, jolloin kuuluu kehoitus: " Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette joutuisi hänen synteihinsä osalliseksi"

Ilm, 18: 23, kertoo adventtik. srk;n tilanteen , ennen Jeesuksen tuloa!

Jäännös seurakunnalle tulee käymään samoin kuin Juutalaisille, he hylkäsivät Kuningaansa, ja valitsivat Keisarin!

• Oppi on väärä ja ...
        ideneb kirjoitti:

edessä, ja teet Jumalan tahdon!

Adventtikirkon opetus on hyvää ja oikeaa, mutta sen toteutus usein huonoa ja väärää!

Mutta, hmm. sanoihan Mooseskin, että " Herra, jos yksi mies rikkoo, niin vihastutko koko kansaan"?

Adventistit ovat langenneet epäjumalanpalvelukseen, jeesus kuviahan on suuresta Taistelusta, Tie Kristuksen luo kirjaan täynnä, niitä ei Isä ole istuttanut, vaan vihamies!

Nythän niiden on annettava olla ympäri maailmaa, yhdessä vehnän kanssa, ja kerättävä pois kun elonleikku tulee!

Lisäksio monet elävät toisen miehen vaimon ja päinvastoin kanssa, vaikka puoliso elää!

Kuulemme huhuja lesboudestra ja homoudesta (piilossa), ja lapsiakin surmataan ennenkuin ne ehtivät täyttää edes kahta kuukautta, .
        Herodes sentään salli niiden elää 2 vuotiaaksi , Beetlehemin aikana!

En kiellä, sitä että tämä tällainen, millään tavoin estäisi totuuden tuntemisen, paitsi niiltä jotka näkevät kaikkea tätä eivätkä tee mitään!!

Mutta valitettavasti tulee aika ja on jo, jolloin kuuluu kehoitus: " Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette joutuisi hänen synteihinsä osalliseksi"

Ilm, 18: 23, kertoo adventtik. srk;n tilanteen , ennen Jeesuksen tuloa!

Jäännös seurakunnalle tulee käymään samoin kuin Juutalaisille, he hylkäsivät Kuningaansa, ja valitsivat Keisarin!

toteutus sekavaa ja harhauttavaa!!!

Moni sanoo, että oppi on oikein, mutta toteutus huonoa----siinä mennään pahasti harhaan?

Näin sanovat vain ne, jotka eivät oikeasti ole tutustuneet oppiin ja sen ristiriitoihin ja RAAMATUN VASTAISIIN TEESEIHIN kunnolla!

Ja näitä ihmisiä on n. 3000- 4000 adventistia liikaa!!!

• ideneb
        Oppi on väärä ja ... kirjoitti:

toteutus sekavaa ja harhauttavaa!!!

Moni sanoo, että oppi on oikein, mutta toteutus huonoa----siinä mennään pahasti harhaan?

Näin sanovat vain ne, jotka eivät oikeasti ole tutustuneet oppiin ja sen ristiriitoihin ja RAAMATUN VASTAISIIN TEESEIHIN kunnolla!

Ja näitä ihmisiä on n. 3000- 4000 adventistia liikaa!!!

, mutta perustele vastauksesi, missä kohdin
        Adventistien evankeliumin opetus ontuu?

Raamattuhan sanoo, jos sinä todistat itsestäsi, niin eipä todistuksesi ole pätevä!!

Jos todistat, niin todistapa Raamatulla, se on pätevä! Mikä on ongelma, Adv. srk:n opetuksessa!

Sapatista ja laista olet saanut Jumalan antamia todisteita, vaihdetaan aihetta?

• VALHETTA
        ideneb kirjoitti:

, mutta perustele vastauksesi, missä kohdin
        Adventistien evankeliumin opetus ontuu?

Raamattuhan sanoo, jos sinä todistat itsestäsi, niin eipä todistuksesi ole pätevä!!

Jos todistat, niin todistapa Raamatulla, se on pätevä! Mikä on ongelma, Adv. srk:n opetuksessa!

Sapatista ja laista olet saanut Jumalan antamia todisteita, vaihdetaan aihetta?

1. Usko omaan vanhurskauteen eli tekojen ansioon pelastuksessa

2. Usko siihen, että vain Adventistit pelastuvat

3. Usko siihen, että adventisit kuuluvat 144.000 joukkoon, jotka pääsevät taivaaseen tuomareiksi

4. Usko siihen, että ihminen ei kuole- vaan se olisi vain unta..?

5. Usko siihen, ettei ristillä tehty kaikkea--vaan että Jeesus siirtyi vain Temppelin toiseen osaan tutkimaan kansansa syntejä ns. "Tutkiva tuomio-oppi"

6. Usko siihen, että pastorit voivat kerätä kymmenyksiä elannoksensa VT:n mukaan ja siihen että he voivat kerätä tähtiä "jalokiviä" Kruunuunsa seuraavaan elämään "hyvillä töillään täällä"...

SIINÄ MUUTAMA HARHAOPPI.... niitä on kymmeniä....!!!

• olisi ainoa oikea
        VALHETTA kirjoitti:

1. Usko omaan vanhurskauteen eli tekojen ansioon pelastuksessa

2. Usko siihen, että vain Adventistit pelastuvat

3. Usko siihen, että adventisit kuuluvat 144.000 joukkoon, jotka pääsevät taivaaseen tuomareiksi

4. Usko siihen, että ihminen ei kuole- vaan se olisi vain unta..?

5. Usko siihen, ettei ristillä tehty kaikkea--vaan että Jeesus siirtyi vain Temppelin toiseen osaan tutkimaan kansansa syntejä ns. "Tutkiva tuomio-oppi"

6. Usko siihen, että pastorit voivat kerätä kymmenyksiä elannoksensa VT:n mukaan ja siihen että he voivat kerätä tähtiä "jalokiviä" Kruunuunsa seuraavaan elämään "hyvillä töillään täällä"...

SIINÄ MUUTAMA HARHAOPPI.... niitä on kymmeniä....!!!

lopun ajan Profeetta ja että hänen kirjoituksensa ovat ainoita henkeytettyjä ja Profetian Henki olisi ainoastaan niissä Raamatun lisäksi...

Tämä on ehkä pahin harha-oppi!!!!?

• Paavalin suulla..
        olisi ainoa oikea kirjoitti:

lopun ajan Profeetta ja että hänen kirjoituksensa ovat ainoita henkeytettyjä ja Profetian Henki olisi ainoastaan niissä Raamatun lisäksi...

Tämä on ehkä pahin harha-oppi!!!!?

että ainoastaan KRISTUS on Profetian Henki!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe