Hieman taustoja aluksi. Olen 30 vuotias mies ja viimeiset 9 vuotta ovat menneet säännöllisesti ryypätessä eli joka viikonloppu kännit. Välillä viikollakin paria kaljaa illassa silloin tällöin. Urheilu on jäänyt kokonaan. Enpä juuri ulkoilekaan muuta kuin kauppareissut kävelen ja lapsen vien päiväkotiin kävellen.
Syön paljon. Sekä terveellistä ruokaa, että epäterveellistä ruokaa. Viimeisten 9 vuoden aikana painoa on tullut lisää 10 kiloa ja siitä suurin osa vyötärön seudulle.
Tätä ennen olin koko ikäni ollut aktiivinen himo-urheilija. Juniorina pelasin jengissä lätkää ja futista. Teini-ikäisenä ja aikuisiän alkutaipaleella ikävuodet 14-20 kävin salilla 5-6 kertaa viikossa. Olin huippukunnossa, kroppani oli timmi. Isot lihakset ja rasvaprosentti oli pieni. Noudatin erikoisruokavaliota usean vuoden ajan ja söin ravintolisiä. Steroideja en käyttänyt koskaan. Sen ajan mieskuntoa on kova ikävä ja olen katkera itselleni, että olen ollut viimeiset 9 vuotta niin julma kropalleni. Tuhonnut sitä alkoholilla ja tupakalla, syönyt mitä sattuu ja milloin sattuu, jopa yölläkin syön aina välillä.
Viime viikonloppuna tuli mitta täyteen kun join perjantaina kaksi pulloa punaviiniä ja lauantaina pullon kirkasta ja olutta kyytipojaksi. Sunnuntaina oli krapula ja oli sellainen tunne, että olen saastuttanut ja rasittanut elimistöäni liikaa. Iski treenikärpänen ja päässä on pyörinyt vähän väliä ajatus, että nyt lopetan juopottelun ja aloitan uuden paremman elämän.
Halusin kirjoittaa tänne palstalle sen takia, että ensinnäkin halusin jakaa tämän päätökseni muidenkin kanssa, koska sitten se sitouttaa minua paremmin pysymään päätöksessäni. Ja halusin kirjoittaa myös sen takia, että lukisin mielelläni vinkkejä ja ohjeita siitä miten minun kannattaa aloittaa tämä elämäntapa-remontti?
Mitkä asiat voisivat auttaa saavuttamaan paremman erektion? Itselläni on joskus ihan ok kova erektio mutta useimmilla kerroilla se on kuitenkin liian "joustava" ja haluaisin lisää kovuutta pikkuveikalle.
Lopuksi vielä kysymys, että voiko alokoholilla ja tupakalla kulutetun kropan saada vielä kuntoon vuosienkin jälkeen??
Elämä remonttiin...
14
1816
Vastaukset
- sinun-
Nuo sinun alkoholimäärät kuulostaa jo aika helvetin suurilta. Kannattais ehkä pikkuhiljaa alkaa lopettaa se juominen ihan kokonaan jos meinaat tällä pallolla vielä tallustaa.
Tupakointi heikentää ääreisverenkiertoa ja potenssia, mietippä nyt tahdotko maksaa siitä, että saat pelin sellaiseen kuntoon että ei paljon viisari värähdä, siihen suuntaan sinä olet menossa jos tupakointi jatkuu.
Hoida nuo hommat ensin pois ja sitten lisää.- Mieskunto takaisin
Niistä aloitan ehdottomasti. En muulloin polta mutta se puolikas aski tai kokonainen aski menee silloin kerran viikossa kun otan kännit.
Selvin päin ja pikku hiprakassa en polta. Itseäni ottaa päähän eniten se juominen, sillä laskeskelin, että olen ollut n.9 vuoden ajan melkein joka viikonloppu joko perjantaina tai lauantaina kännissä. Välillä molempina päivinä peräkkäin. Lopetan nyt dokaamisen toistaiseksi. Pyrin siihen, että vappu, juhannus, uusi vuosi ja synttärit olisivat niitä päiviä jolloin otan. Normi arkena ja viikonloppuina ei. Tupakoinnin lopetan ihan kokonaan ja aion todellakin aloittaa terveemmän elämän.
Viikonloppuna kropassa tapahtui jotain, koska tuli niin erilainen ja outo olo. Juuri sellainen tunne, että olen kuormittanut liikaa itseäni alkoholilla. Siitä tuli sitten tämä halu laittaa asiat uuteen uskoon. Mieskunto takaisin kirjoitti:
Niistä aloitan ehdottomasti. En muulloin polta mutta se puolikas aski tai kokonainen aski menee silloin kerran viikossa kun otan kännit.
Selvin päin ja pikku hiprakassa en polta. Itseäni ottaa päähän eniten se juominen, sillä laskeskelin, että olen ollut n.9 vuoden ajan melkein joka viikonloppu joko perjantaina tai lauantaina kännissä. Välillä molempina päivinä peräkkäin. Lopetan nyt dokaamisen toistaiseksi. Pyrin siihen, että vappu, juhannus, uusi vuosi ja synttärit olisivat niitä päiviä jolloin otan. Normi arkena ja viikonloppuina ei. Tupakoinnin lopetan ihan kokonaan ja aion todellakin aloittaa terveemmän elämän.
Viikonloppuna kropassa tapahtui jotain, koska tuli niin erilainen ja outo olo. Juuri sellainen tunne, että olen kuormittanut liikaa itseäni alkoholilla. Siitä tuli sitten tämä halu laittaa asiat uuteen uskoon.että tulit järkiisi! Minä lopetin kännäämisen pari kuukautta sitten ja nyt en voi kun ihmetellä, miksi olen myrkyttänyt kroppaani!!??
Käyn salilla pojan kanssa 3-4 kertaa viikossa ja on hienoa, kun menee punkkaan terveellä tavalla väsyneenä, eikä pöhnässä!! Olen ollut selvinpäin känniporukoissa ja se on selvänä KAUHEETA katottavaa ja hävettää, että itse on ollut siinä touhussa mukana!
Tsemppiä Sulle päätöksessäsi! Pysy lujana!! :D- Mieskunto takaisin
Mysterion kirjoitti:
että tulit järkiisi! Minä lopetin kännäämisen pari kuukautta sitten ja nyt en voi kun ihmetellä, miksi olen myrkyttänyt kroppaani!!??
Käyn salilla pojan kanssa 3-4 kertaa viikossa ja on hienoa, kun menee punkkaan terveellä tavalla väsyneenä, eikä pöhnässä!! Olen ollut selvinpäin känniporukoissa ja se on selvänä KAUHEETA katottavaa ja hävettää, että itse on ollut siinä touhussa mukana!
Tsemppiä Sulle päätöksessäsi! Pysy lujana!! :DHienoa saada palautetta. Kiitos, pysyn lujana.
Hyvä kuulla, että muutos on tehnyt hyvää. Odotan jo sitä hetkeä kun saan todeta samaa itsestäni.
- Emilia*
Hienoa lukea tekstiäsi! Toivotan sulle oikein paljon tsemppiä. Eksyin tänne palstalle lueskelemaan kun on alkanut mietityttämään tuon oman mieheni kunto, sekä mies- että yleiskunto. Hänen tarinansa on suunnilleen sama kuin sinun, paitsi että ei polta ja on 5 v vanhempi. Hän on asemaltaan ns "pukuherra" isossa firmassa ja alkoholia menee myös työn puolesta jos jonkinlaisissa kissanristiäisissä ja siihen vielä päälle vapaa-ajan muka "sivistynyt" seuraelämä... Seksiä meillä on kerran kahdessa viikossa ja sekin tuntuu olevan herralle liikaa. Minä olen alkanut vahvasti uskomaan, että jos viina vähenisi niin johan taas alkaisi alapääkin toimimaan. Mies itse väittää, että hänellä vain on "sellaisia kausia ettei oikein haluata". Pah.
Mutta joo, oikein paljon onnea ja tsemppiä sulle hienoon elämänmuutokseesi!- Mieskunto takaisin
Olen myös "pukuherra" ja tiedän tasan tarkkaan mistä puhut. Toivottavasti miehesikin tsemppaa vielä ja muuttaa tapojaan. Mä jätän ainakin työedustus -juomat kokonaan pois. Niitä tuli kiskottua kyllästymiseen asti. Niistä ei ole mitään hyötyä ja loppupeleissä heitä arvostetaan enemmän, ketkä eivät tissuttele kollegoiden ja asiakkaiden kanssa.
Itselläni on niin päin, että haluaisin tosi usein seksiä mutta "se" ei ole läheskään joka kerta 100% kova, vaan jää usein "joustavaksi".
Ensimmäisen viestini jälkeen olen edelleen sitoutunut tavoitteeseeni ja on palava halu päästä elmäni kuntoon. Ravinto, treeni, lepo ja raittius ovat avainasiat siihen. Tiedän sen entisenä himo-urheilijana. Lihaskunnon ja yleiskunnon kohentumisen myötä mieskuntokin palautuu ennalleen aivan varmasti jos ei ole oikeasti mitään elimellistä sairautta tai muita sairauksia, jotka aiheuttavat impotenssia.
Jääkaapista löytyy nyt kevyttä ja laadukasta ruokaa. Ostin myös heraproteiini-jauhetta, kreatiinia ja monivitamiineja. Kyllä se tästä!
Välillä käyn tsekkaamassa kesken duunipäivän onko tänne tullut vastauksia? Viestini oli pitkä, moni ei sitä jaksa lukea mutta toivon kuitenkin, että jotkut jaksaisivat ja saisin lisää vastauksia. On hienoa kuulla toisten mielipiteitä ja elämäntarinoita, sekä saada vinkkejä itselleni. - mikä kaikki onkaan seksiä?
Mieskunto takaisin kirjoitti:
Olen myös "pukuherra" ja tiedän tasan tarkkaan mistä puhut. Toivottavasti miehesikin tsemppaa vielä ja muuttaa tapojaan. Mä jätän ainakin työedustus -juomat kokonaan pois. Niitä tuli kiskottua kyllästymiseen asti. Niistä ei ole mitään hyötyä ja loppupeleissä heitä arvostetaan enemmän, ketkä eivät tissuttele kollegoiden ja asiakkaiden kanssa.
Itselläni on niin päin, että haluaisin tosi usein seksiä mutta "se" ei ole läheskään joka kerta 100% kova, vaan jää usein "joustavaksi".
Ensimmäisen viestini jälkeen olen edelleen sitoutunut tavoitteeseeni ja on palava halu päästä elmäni kuntoon. Ravinto, treeni, lepo ja raittius ovat avainasiat siihen. Tiedän sen entisenä himo-urheilijana. Lihaskunnon ja yleiskunnon kohentumisen myötä mieskuntokin palautuu ennalleen aivan varmasti jos ei ole oikeasti mitään elimellistä sairautta tai muita sairauksia, jotka aiheuttavat impotenssia.
Jääkaapista löytyy nyt kevyttä ja laadukasta ruokaa. Ostin myös heraproteiini-jauhetta, kreatiinia ja monivitamiineja. Kyllä se tästä!
Välillä käyn tsekkaamassa kesken duunipäivän onko tänne tullut vastauksia? Viestini oli pitkä, moni ei sitä jaksa lukea mutta toivon kuitenkin, että jotkut jaksaisivat ja saisin lisää vastauksia. On hienoa kuulla toisten mielipiteitä ja elämäntarinoita, sekä saada vinkkejä itselleni. - Mieskunto takaisin
mikä kaikki onkaan seksiä? kirjoitti:
Me emme tunne toisiamme, joten et voi tietää mielikuvituksestani yhtään mitään. Pelkkä kirjoitukseni tänne ei paljasta mielikuvitukseni laatua.
Mielikuvitukseni on ihan kunnossa ;-)
Ps. Tällä viikolla kolme salitreeniä & kolme juokuslenkkiä alla ja tuntuu tosi hyvältä! - herne nenässä
Me emme tunne toisiamme, joten et voi tietää mielikuvituksestani yhtään mitään. Pelkkä kirjoitukseni tänne ei paljasta mielikuvitukseni laatua.
Mielikuvitukseni on ihan kunnossa ;-)
Ps. Tällä viikolla kolme salitreeniä & kolme juokuslenkkiä alla ja tuntuu tosi hyvältä!kommenttini perustuu täysin lauseesesi, että sanoit haluavasi seksiä useammin, mutta kun ei jöpötä "kovaa" niin se estää.... eli seksiä on muukin kuin pelkkä naiminen. ;-)
- Mieskunto takaisin
herne nenässä kirjoitti:
kommenttini perustuu täysin lauseesesi, että sanoit haluavasi seksiä useammin, mutta kun ei jöpötä "kovaa" niin se estää.... eli seksiä on muukin kuin pelkkä naiminen. ;-)
On joo. En tietenkään suuttunut.
Joo, kaikenlaista kivaahan sitä voi puuhastella. ;-)
Kyllä se sitten jöpöttääkin tosi komeasti kun puuhastelee jotain muutakin kuin sitä samaa käsikirjoitusta joka kerta ;-) - sama.
On joo. En tietenkään suuttunut.
Joo, kaikenlaista kivaahan sitä voi puuhastella. ;-)
Kyllä se sitten jöpöttääkin tosi komeasti kun puuhastelee jotain muutakin kuin sitä samaa käsikirjoitusta joka kerta ;-)No niin arvelinkin. Mulla oli kanssa yksi mies, jolla oli vähän samaa ongelmaa ja siltä pohjalta näin naisena halusin sanoa tuon. :)
- Mieskunto takaisin
sama. kirjoitti:
No niin arvelinkin. Mulla oli kanssa yksi mies, jolla oli vähän samaa ongelmaa ja siltä pohjalta näin naisena halusin sanoa tuon. :)
;-)
Ne on aina ne teot, eikä sanat ;-) Sama pätee seksielämässäkin. Sanoilla voi toki lisätä fiilistä mutta teot osoittavat vasta homman todellisen suunnan ja laadun.
- R.Stoner
Tarinani on hieman samanlainen, aikoinaan kävin punttisalilla ja olin tarkka syömisistäni, sitten alkoi useiden vuosien tupakkaa & kaljaa -kausi.
Sattui sitten niin, ettei meinannut enää nk. "henki kulkea" ja tupakoinnin lopetus tuli aiheelliseksi.
Sain nujerrettua tupakoinnin, nikotiinipillerein ja aluksi jopa pussinuuskalla itseäni vieroitusoireissa auttaen.
Sitten tuli mieleen, josko tupakoimattomuus olisi mielekkäämpää urheillen, ostin peruspuntit ja aloin nostelemaan. Kävin sitten ilmojen salliessa hölkkäämässäkin ja yllätyin positiivisesti siitä, että jaksoin juostakin useita kilometrejä.
Varmasti onnistuu, kunhan motivaatio on kohdallaan.- Mieskunto takaisin
Kuulostaa hyvältä. Onneksi olkoon saavutuksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294