...mä matkustan USA:aan ja tapan jokaisen näyttelijän ja tuottajan, joka Pakoa on tehnyt. Ja tää ei oo vitsi! Sara on hahmo, jota ilman ei voi elää. Tosiasioita ei pidä hyväksyä! Ehdotankin, että suomalaiset Pako-fanit boikotoivat sarjaa kunnes Dr Tancredi saadaan takaisin keinolla millä hyvänsä. Muuten mun on pakko toteuttaa uhkaukseni!
Ellei Sara palaa...
9
1823
Vastaukset
- kyllä
se Sara sieltä takaisin tulee... pää tiukasti kiinni harteilla! Dr. Tancredi ei kuollut vaan pääsi pakenemaan ja palaa neljännen kauden alussa Michaelin luo... :)
Toivottavasti ei haittaa, vaikka kerroin spoilerin. Aika monihan tosta jo tiesi.- laittomasta uhkauksesta
ja asia tutkitaan, aiheen aloittaja kuulemma jäljitetään ip-osoitteen avulla.
- se pää
juttu sitten oli?
- yyyyyyyyyyy
laittomasta uhkauksesta kirjoitti:
ja asia tutkitaan, aiheen aloittaja kuulemma jäljitetään ip-osoitteen avulla.
ja vielä kerran yyyyyyyy dorka.
- miten saralle käy
- HAHA
Ei saatana kun olet tyhmä.. "tapan jokaisen näyttelijän ja tuottajan, joka on pakoa tehnyt, ja tää ei oo vitsi!Sara on hahmo jota ilman ei voi elää"
Ei vittu oikeesti, lopeta toi teineily.. Ammu ittes ens kerralla jos tulee mieleen laittaa tollanen viesti jonnekki.- haha niio
haha niio
- sdfsfd
Vittu pilas koko 4n kauden ku tuli takas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Onneksi loppuu
Voi hyvänen aika, millainen roskasarja! Ei voi olla totta, että tällainen moska saa jengin ruutujen ääreen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689