Eli poikamme sai 2,5 kuukautta sitten antibiootti kuurin korvatulehdukseen. Sen jälkeen meillä alkoi sellainen rumba että tässä alkaa itse pikkuhiljaa olemaan loppuviivalla näitten yöllisten huutojen kanssa. Sitä enne nukuttiin yöt heräämättä. Ruokia on karsittu kun poika huutaa yöllä ja kipristelee mahaansa. Mikään ei tunnu auttavan. Maito vaihdettu soijamaitoon, aluksi auttoi, ei enää. Allergiatestejä otettu, mitään ei näytä. Lastenpolilla ollaan käyty, sanottiin vaan että katsotaan parin viikon päästä kun taas uuden allergiatestin vastaukset tulee.Maitohappobakteereja annettu kuukausi, ei ainakaan vielä ole auttaneet. Alkaa oleen keinot loppu ja kohta itellä hullun paperit tän touhun takia. Hierojalle ollaan menossa mutta vasta parin viikon päästä kun aikoja ei ole. Veikkaisin itse että antibioottikuuri on tuhonnut pojan suoliston pintaa ja sen takia ruoat aiheuttavat mahavaivoja ja ruokia joutuu karsimaan pois. Mutta jos jollain olisi neuvoja tai kokemuksia tällaisesta niin otan mielelläni vastaan. Miten asiaa on tutkittu ja mitä asialle on tehty? Poika on siis 7,5 kk ikäinen. Tällä hetkellä syödään perunaa, porkkanaa, päärynää ja soijamaitoa. Edes lihat ei sovi pojalle. Neuvoja kaipaillen! Kiitos
Mitäs nyt?
2
899
Vastaukset
- Lue nuo kaikki bakteerijutut
=>Maito-happo bakteereiden käytössä tehdyt virheet
- Lulu86
Olen antanut pojalle Dicoflor 30 active nimisiä maitohappobakteereja. Sisälsi jotain eläviä kylmäkuivattuja Lactobacillus rhamnosus GG-maitohappobakteereja. Eli nämä nyt sitten vissiin vääriä bakteereja? Mikä tuotemerkki olisi sitten hyvä joka siis sopii 7,5 kk ikäiselle? Ollaan kokeiltu rela tippoja ja Gefilus plus maitohappobakteereja mutta kummatkaan eivät ole sopineet. Ja tarvitsisi olla toistaiseksi maidottomia ja gluteenittomia. Eli mikä olisi hyvä ja mistä saa? Löytyykö apteekista vai luontaistuotekaupasta? Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748