Oisko jollain antaa Kruisaillaan-kappaleen sanat. Ko niitä ei googlettamalla löytyny. Kappaleessta on nimittäin muutama epäselvä kohta josta haluis selvää
Kruisaillaan
1
473
Vastaukset
- shjtrugsh
MÄ autoluupin perustin, lankomiehen kanssa siitä tuli ladateam. Ralliteippiä kupeisiin. keltavilkku ja lälläpiiska takalokariin- ja haalarit hankittiin.
Taivaisiin me sompailtiin ja mankasta mylvi joku maukkaampi sylvi söteen. Meikä otti nortin huulilleen - ja nautiskeleen.
kruisaillaan, me muuten vaan, ja ziguleita choppaillan. Kruisaillaan me muuten vaan kimuleita bongaillaan- ladaan.
Mä piukka pikee pyydystin. vaikka pakkia oli tullut usein ennenkin. Mä olin täysin sekaisin, voi kun pääsis vastatusten pikeen patterin- naturellina tietenkin.
Taivaisiin me päästäisiin ja stereot huutaa vetäkää köyhät käteen! Meikä ottais pirkon polvilleen- ja nuoleskeleen.
Kruisaillaan...
kruisaillaan...
Se Pike teki oharin. Lähti reissuun kanssa tietokonesuharin. Et usko että vitutti. Onko bitti parempi kuin rattikeisari- mä en tajuu naisii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319