formaali diskuteeraaminen

padme_amidala

rakastumisessa on ihanaa
se, että voi heittää formaalin
diskuteeraamisen nurkkaan

eikä tarvitse asetella suutaan
arkipäiväisen small talkin
kohteliaisiin koukeroihin

vaan voi ihan rauhassa
söpösti hiukan leperrellä
hassuin sanoin hellitellä

vai mitä murmelini, mussuseni
alfa-urokseni, könsikkääni,
unelmien prinssini, ritarini
ja pusumestarini

avaisitko hieman silmikkoa
kaurapuurolta maistuvaan
aamuiseen uniseen
suudelmaan

12

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

'Rakkaalla lapsella on monta lempinimeä'..:))

.."vaan voi ihan rauhassa
      söpösti hiukan leperrellä
      hassuin sanoin hellitellä"..

Hassuilua kun kukaan ei ole näkemässä ja laittamassa johki laatikkoon..
      mmm?..'Ei vakavasti otettava'-[_] vai 'Epävakaa'-[_] vai 'Outo'-[_]...mmm...

Nyt ei oikein jaksa höpötellä, vissiin, ;) hehe.... olo on vähän kuin joku olisi ajanut rekalla päälle..
      Mutta josko tuo ruumis tästä virkistyisi..

Mukvaa marraskuun 20pv , -5' pakkasesta.. ei paha,,
      Sitä minä vain ihmettelen, että miten nuo leikkuupuimurit ajaa tähän aikaan...:D

• padme_amidala

..täällä ei vielä näy. Lunta sensijaan on hiukan tipahtanut taivaalta. Ja kesärenkaat vielä..saisikohan ne huomenna vaihdettua:(

"Tarkkaile toveriasi ja raportoi poikkeavuuksista" oli työpaikan ilmoitustaululla joskus. Eli hassuttelut pitää tehdä silleen salaisesti, niinkuin esim. kirjoittelemalla höpsöjä runoja *huokaus*.

Pääsin nyt vasta palstan ääreen, eli oli tylsän tasainen työpäivä.
        Kiitos hauskasta palautteestasi ja hyvää illan/aamun jatkoa : )

• runo64-1

..."löi tyhjää" kun ajatteli mitä se
      rakkauden erikoistoimittaja on taas keksinyt.
      no rakkaudessa pitää olla yhteinen kieli
      ja kun piristää tai yllättää toista niin
      heittää tavanomaisuudet nurkkaan kuin vaatteet
      yltään hihii.

tulihan alkujärkytyksen jälkeen tuttua,
      lämpöistä padmea joten kaikki normalisoitui.
      todella hyvä hyvä upea mestari padme!!!

• padme_amidala

..että runon loppuosuus sitten rauhoitti mieltäsi. En tiedä, mistä tuo aihe putkahti päähäni, kun istahdin kirjoittamaan ihan muusta aiheesta.

Sinun ystävällisiä palautteitasi on mukava lukea. Kiitos sinulle tästäkin : )

Oikein hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )

• Mysteriet

Mää jo aattelin että ruåttia se Padmela täällä alkaa puhumaan jo...

Juuh... söpöily ja höpöily on ihan suomalaista - taattua Padmea, jos sallit =)

Tykkäänhän minä

• padme_amidala

..työpaikkaslangiahan tämä vain oli. No kyllähän muuallakin söpöillään ja höpöillään, kuin Suomessa. Ja vielä pahemminkin siellä ollaan söpöilyn koukussa. Saippuafilmien ja telkkarisarjojen massatuotantohan on tuota samaa pehmoilua.

Olen oikein imarreltu vierailustasi vähäisen runoni parissa. Kirjoitathan sinä paljon parempia : )

Talvista illan/aamun jatkoa sinulle : )

• flaukka

muista ruiskuttaa ompelukoneöljyä kitiseviin kohtiin, tai muuten sun pitää ruiskuttaa velli pillillä silmikosta sisään.

"formaalin diskuteeraamisen"

Voi tavaton tuota tätiä!

• padme_amidala

..juu silmikko pitää olla hyvin rasvattu, mites sitä muuten voi aamutoimet suorittaa. Ikävä kylmyys tuli tänne eteläänkin, kädet on ihan jäässä, kun tätä kirjoitan, tulee vihreitä : )

Kiitos kommentistasi ja hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )

• Kukunor

että minulla on ajankohtaista eläytymisongelmaa (ja välillä allergiaa ja maitorupea) näihin aurinkoisen puolen rakkausrunoihin, mutta

tämähän on syötävän suloinen! 8-)Kukunor
      ps. "pusumestari" :-)

• padme_amidala

..vaarallisia oireita sinulla. Minulla on kanssa joskus eläytymisongelmia, sumentunutta katsetta ja allergiaa näiden kanssa. Kun pikkuisen odotan, että apeus menee ohi meditaatiolla, niin sitten putkahtaa tälläinenkin tekele, joka ei aivan synkeä ole.

Rauhallista illan/aamun jatkoa sinulle : )

• Aidos rakkaues,,
      see jäykkyys riisuttu,,
      lirkutteluu laatuaikaa,,
      voii kuin sitä sitte jaksaa.

Eikä narise ovensaranatkaa,,
      vaimoke ei paiski ovee,,
      armastus ei hänkää kiristele hampaitaan.

padme amidala
      "rakastumisessa on ihanaa"

Hämärtyvässä estraadillaan kiittelee.Liisa

• padme_amidala

..palauterunosi on hienompi, kuin tuo minun aamuinen hempeilyni. Laatuaikaa, sitä saisi jokaisella olla, niin elämä olisi mukavampaa. Hassuttelu aikuisiälläkin piristää kummasti iltapimeinä hetkinä.

Illan rauhallisissa tunnelmissa lähetän sinulle kiitoksen sanoistasi ja toivotan huvää illan/aamin jatkoa : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe